JOVANOVIC: Velikosprski udari iz devedesetih i danasnje cadorovanje - kontinuitet iste ideologije

Autor:

JOVANOVIĆ: Velikosprski udari iz devedesetih i današnje čadorovanje - kontinuitet iste ideologije

Čini se da u Crnoj Gori nikada nije bilo manje ljudi koji imaju nešto da kažu i nikada više ljudi koji govore o svemu i svačemu, naročito o stvarima o kojima ne znaju ništa ili znaju veoma malo. Živimo u doba komunikacija, mogućnosti su ogromne. Drskost ljudi upitne pismenosti i još uputnijeg obrazovanja da samouvjereno donose sudove, iznose stavove i daju sebi za pravo da „uče“ one „kojima nijesu do koljena“ obilježava ovo vrijeme i današnju Crnu Goru.
Objavljeno: 09. 10. 2015 - 00:03 Promjenite veličinu teksta: A A A

Piše: Slobodan JOVANOVIĆ

Ne samo da će pobrkati mjesec i sunce, no će se u ponoć mazati zaštitnom kremom protiv UV zračenja. To sljepilo vlastitih ubjeđenja stvara situaciju u kojoj je sve moguće, u kojoj ludilo postaje poštovano a umnost ismijana, u kojoj peta kolona pretenduje na vlast a oni koji bi trebalo da brane svoju zemlju im pomažu. A normalnost postaje prokazana.

Države, Monti Pajton i zastave: Pokušavam naći primjere u kojem se vlast u nekoj zemlji mijenja sa zastavama druge države i nalazim ih samo u ratnim vremenima kada uz zastave idu duge cijevi. Još kad ukažete na hrpu oksimorona kojima nas zasipaju svaki dan, umjesto da vas razoružaju činjenicama, primjerima, proglasiće vas da ste vi taj na koga treba uperiti prst i sasuti gomilu kvalifikacija. Bićete i nacionalista, i neko ko svađa, i neko ko stvara podjele, ... Izgleda da treba učestvovati u inverzivnoj crnogorskoj logici i montipajtonovskoj iščašenosti da biste izbjegli kvalifikative onih koji su po definiciji sve to što vama pripisuju. Zamišljam montipajtonovce u epizodi u kojoj sa njemačkim zastavama i firerovim slikama šire čadore ispred britanskog parlamenta, traže ostavke i pjevaju „Pada vlada, pada vlada...“ I još nose transparente „Švabadija minhenska“! Neki „mudrac“ je proglasio Crnu Goru „specifičnom“ zemljom pa smo postali u toj mjeri specifični da za nas ne važi ništa kao u drugim zemljama. I druge zemlje imaju manjine, imaju etničke zajednice, pa im ne daju prava ni da stvaraju političke rezervate, ni da preuzimaju vlast u zemlji ulicom. Nemali broj puta čujem „...neće oni to prihvatiti“ kao da je država dobrovoljno vatrogasno društvo i da nijesu ustanovljeni demokratski principi koji sankcionišu određena ponašanja u svakoj zemlji.

srbadija1

Peta kolona: Najveći nonsens u globalnim razmjerama je da je u Crnoj Gori moguće izvana finansirati rušenje vlasti a da to nikoga nimalo ne uzbuđuje. Peta kolona je termin koji definiše "dobrovoljne pomagače", ili političke grupe koje su u međunarodnim sukobima neprijatelji svoje vlastite zemlje iz ideoloških razloga. Po definiciji! Crna Gora nije u ratnom sukobu ali je , u svojoj istoriji, iskusila i doživjela svoj nestanak okupacijom potpomognutom petom kolonom. Velikosrpski udari na Crnu Goru devedesetih prošlog stoljeća i današnje čadorovanje nije ništa do kontinuitet jedne te iste ideologije iz tog vremena. I u ovome nema nikakve zlovolje prema bilo kome, niti želje da se bilo ko dijeli ili stvara razdor. Prosto da bi se crnogorsko društvo izliječilo stvari se moraju nazvati pravim imenom. U medicini tačna dijagnoza spašava ljudske živote. Nacionalni osjećaji su nastali kao vezanost ljudi za određeni istorijski prostor, na kome su hranili svoje porodice i opstajali zajednički ga braneći od neprijatelja. Porijeklo ne definiše nacije. Ne spori niko nikome da se nacionalno osjeća kako mu drago. Nacionalna pripadnost i nije ništa drugo do proizvod ljudskog mozga. Možda nije Crna Gora u tome specifična da postoje ljudi koji ne žele da se poistovjete sa vjekovnim prostorom, već se poistovjećuju sa drugim državnim prostorima. No jeste specifična u tome da nas to prevashodno definiše kao društvo. Bez građana Crne Gore kojima je Crna Gora zajednička kuća, u kojoj su svi isti i „pred Bogom i pred zakonom“, za koju su svi spremni dati i svoj život, nemojte očekivati ostvarenje sebe i sopstvene porodice. Ti što vas uče nacionalnom egocentrizmu rade to iz sopstvenog oprtunizma jer samo tako mogu sebe ostvariti. I materijalno i svoj skučeni duh.

Ikonografija protesta: Ikonografija, socijalna demagogija, fraze o nepravdama, konstanta i fiksacija su svih masovnih okupljanja na prostoru ispred Skupštine Crne Gore. Od AB revolucije „gladni i obespravljeni“ traže promjene. Skraja devedesetih prošlog stoljeća su ih ostvarili i onda, o tempora o mores, postali siti i punopravni sa platom od 5 DEM, ratujući  i pljačkajući Konavle. Nijednog trenutku nemam sumnju da bi ona „barska Srbadija“, nosioci slika Putina, čiča Draže, okićeni četničkim simbolima, mrtvačkim glavama sa ukrštenim kostima, nosioci zastava države Srbije, pristali ponovo na život od 5 eura samo da Crna Gora bude srpska država sa mesom na kostima (nije otpalo), slijepo zaljubljena u rusku državu i njenog „demokratski izabranog“ apsolutistu.

slobodan1ok

Mazanje na mjesečini od UV zračenja: Da se vratim onima što se na mjesečini mažu zaštitom od UV zračenja. Začudo, njih nije pokolebala ni pojava srpskog druida na pozornici ispred Skupštine, koji je u svoj „serbski“ čarobni napitak prećerao sa bunikom. Čak ne govorim ni o onima kojima pojava popa na par exellance političkom skupu nije politički govor nego briga za „stado“. Kojima ni govor koji se bavi evropskim integracijama, bezbjednosnim integracijama, priznavanjem drugih država,... nije politika? To je populacija koja je civilizacijska margina i koja će pronaći sebe i zrno razuma u sebi ad calendas graecas. Govorim o onima koji su svoj habitus vezali za fascinaciju Milom Đukanovićem, time priznajući da su, ustvari, politički patuljci, nesposobni da se politički ostvare bez njegove političke smrti. Takvi čitaju sve, pa i ovaj moj tekst, kroz prizmu „brani/napada“ Mila Đukanovića, aplaudirajući onima koji iznose gomilu difamacija zalijepljenih Milu Đukanoviću. Kako sam skoro, u prepisci, poslao jednoj osobi odgovor na sličnu temu, prenijeću djelove copy pasteom, na zadovoljstvo nekih filistara koji se bave mojom ličnošću: „...I ne zanima me ta jeftina populistička demagogija.

Nije danas Crna Gora najsiromašnija u svojoj istoriji (naprotiv), nije ni najopljačkanija u svojoj istoriji, mnogo puta su stanovnici CG preživljavali teže trenutke od ovih pa je opstala Crna Gora. Ono što mene zanima jeste da Crna Gora postane dio jednog boljeg svijeta po prvi put u istoriji i izađe iz te istočnjačke i tribalne kaljuge. Samo tako može postati bolja, uređenija, demokratskija i sačuvati sebe od asimilacija, napada na teritoriju, identitet i ono što je vjekovima održalo Crnogorce i crnogorsku državu... Meni je bitan cilj a ne da pomažem MALIM LJUDIMA da ostvare sebe. Da, ako je Milo brži put, onda Milo. A vi se zamlaćujte budalastim bavljenjem ličnostima crnogorske političke scene od kojih nijedan ne valja boba... Devedest osam posto tih što su opozicija su bili na svakoj strani, pa kad se nijesu mogli ostvariti otišli na drugu stranu. To su Crnogorci i to pokopa Crnu Goru... Ubijeđen sam da nijedan političar ne može dovesti Crnu Goru ni blizu tome čemu ja stremim već okruženje u kojem će biti Crna Gora. Zato me ne zanimaju te provincijalne demagogije nego da Crna Gora što prije uđe u NATO i EU i u tom okruženju mijenja sebe. Naravno, i da se Crkva svede na ono što joj je osnovno zanimanje i ne truje narod svojim konzervatizmom ili nacionalizmom i nazadnjaštvom kao SPC.“

srbadija2

Amfilohijeva potvrda suštine protesta: Amfilohije je izašao iz sjene da potvrdi suštinu protesta i da potvrdi ono što je znao svako sa zrnom soli - da je u njihovoj osnovi pokušaj obaranja nacrta Zakona o slobodi vjeroispovjesti i odvraćanje NATO saveza od upućivanja poziva Crnoj Gori. Kao što je meni od suštinske važnosti uređenje djelovanja crkava u crnogorskom društvu i bezbjedna Crna Gora kao dio civilizovanog svijeta, tako je tom društvu ispred Skupštine i njenim pomagačima i podstrekačima od suštinske važnosti da se to ne desi. Ipak je u osnovi svega što nam se dešava posljednjih kvarat stoljeća borba između civilizacije i tribalizma! Skupštinski plato je samo jedna vrsta placdarma.

(Autor je jedan od osnivača Crnogorskog pokreta)

Komentari: 62

Guest_46467

09. 10. 2015 - 01:50

Zamislimo "Švabadiju minhensku" u Londonu kako protestuje. Dobro poređenje.
Guest_59163

09. 10. 2015 - 01:52

Odličan tekst, sjajan, sve tačno!
Guest_11977

09. 10. 2015 - 10:30

Ovdje nema ništa tačno. I sam naslov je neistina i politika propaganda lišena bilo kojeg detalja objektivnosti, a ono što slijedi iza ovog naslova najbolja je potvrda prethodne konstatacije. Povezivanje baba i žaba i pokušaj da se objasni da je tačno i logično da jabuci radjaju kruške. Bijedno...
Guest_68424

29. 10. 2015 - 13:14

Žalosti od vas prika zalosti. Vazda ste vi služili nekome, darivali jabuke I kruške ma I babe.
Guest_54027

09. 10. 2015 - 08:22

Ti koji ti nijesmo do KOLJENA kaes: ,,,,Peta kolona: (tako su KOMINISTI zvali sve one koji nijesu bili za njih) ....Ikonografija protesta: (zovete druga misljenja ,stavove druge poglede socijalnom demagogijom, frazom o nepravdama, konstanta i fiksacija su svih masovnih okupljanja na prostoru ispred Skupštine Crne Gore.,,,OSTAE tvoje fraze kao.....Mazanje na mjesečini od UV zračenja:A Blagoslov CRKVE nazivas,,,,,,"TRIBALIZMOM"? TI Jovanovicu i danilo -nijeste nama do ZILIJEZNJA.-i pored nase nesto slabije INTERPUKCIJE ?
zelenas

09. 10. 2015 - 08:31

Ali glavno ne spomenu ko je osgovoran za Srbadiju, 1990 kada je Milo dosao na vlast u CG je bilo 90 % crnogoraca i onda Milo rece da smo 2 oka u glavi. Bio je veci /srbin od svih Srba cak i od Sloba Milosevica . Moj Jovanovicu pisi istinu, pamtimo poslednjih 30 godina dobro, Milo bi zbog vlasti i Aca prodao a doci ce vrijeme i za to. Dokaz je kako se grli sa ......om Vucicem a nije mogao sa demokratom Tadicem, U ime vlastsi Milo ce opet biti velik Srbin i to uskoro.
Guest_76372

09. 10. 2015 - 08:33

odličan tekst! jedino što kod mijenjanja, nije moguće samo po sebi da nas okruženje promijeni. moraju se ljudi promijenit. ima naših ljudi (na žalost većina) koji žive u tom boljem okruženju, ali kad dođu u ovo naše, odmah se bače ono u kojem žive.
Guest_50163

09. 10. 2015 - 09:03

Neki bi za glumu trebali da dobiju Oskara. Mislim mza životno djelo .
Guest_50163

09. 10. 2015 - 09:03

Stvarno nijesam očekivao da me Toma i Vučić vode u NATO.
Guest_62359

09. 10. 2015 - 09:05

U sklopu akcije-ovoga blejanja pred -nekad /ne/narodnom Skupštinom SRCG-"OĆEMO LI VUCI GORSKI"-vše podizati onaj spomenik Švabama-"oslobodiocima ND/H/MNE sa Rajne i Majne" u Danilovgrad na puškomet od Lazina>>(đe su PRECI-uz BLAGOSLOV "oslobodioca sa Rajne i Majne-POTOMAKA-blejača pobili ljeta 1944 Cvijet Crnogorske Omladine)
Guest_62359

09. 10. 2015 - 09:59

A viđi ove "ruralne pišariole"-njima biografija počinje sa oznakom pišariole-a minuse im: pića uru cijeni...?
Guest_79842

09. 10. 2015 - 12:18

Koliko ja znam-Kotor je jedni grad(po mnogo čemu) u Crnoj Gori-koji ima "javnu pišariolu"-iza pjace od sata! Oklen su-zna li se: ove minus ruralane pišariole-što se deklarišu na ovaj portal-đe su vazde u minusu-oliti plus sa početnim osobenim imenom pišariola "OO"...?
Guest_72758

09. 10. 2015 - 09:13

Mozete vi secirati ovaj tekst koliko hocete i vaditi citate .Ako to radite on postaje nerazumljiv. To je i znak da nije pisan za Vas.Vi ste cipovani, sto kaze Jovanovic,da je politicka smrt Djukanovica vass novi politicki zivot. Djukanovic ce prirodno da prodje,ne moze za dovijek, to njegovo opstajanje na vlasti je poriv svakog normalnog covjeka koji nesto zapocne ,da ne ostavi napola.Sto mu Vi zamjerate ..izdao Srbiju ,izdao srpski narod na Kosovu ( etnicki Crnogorci sa Kosova ne govore tako), ide u NATO,ide u EU. A vi dovodite srednjevjekovnog popa da vam dize moral.Ima li koje drzave na svijetu koja je predpostavila vjerskog vodju drzavnom uredjenju svjetovne zajednice.Ima kod ovih dzihadista u Africi .Pogledajte kako to izgleda.I jos nesto, stvarno je nikakva je ova vlast i treba je oboriti kad vas pussta da zaustavite saobracaj i ometate sve one kojih je mnogo vise od vas i koji ne misle kao Vi.Zamislite da Barska srbadije uzme upravu u zemlji u moje ime. Ne sprdajte se
Guest_11977

09. 10. 2015 - 09:19

G-dine Jovanoviću vi govorite o ljudima koji nijesu u stanju razlikovatine sunce iod mjeseca. I u pravu ste. Takvih u Crnoj Gori ima dosta. A i van nje da budemo pošteni. Jedan tipičan primjer ste i Vi. Da je tako najbolji dokaz je Vaša prethodna priča. Čudite se srpskim zastavam u Crnoj Gori. Vama je to nelogičnost, a meni i svima koji iole poznaju istoriju Crne Gore, dokaz da ste i Vi jedan od onih za koje je, Sunce = Mjesec. Jer da nije tako znali bi ste da je Crna Gora srpska država, znali biste koje pismo je ovdje do juče bilo u upotrebi, ko su bili Petrovići, što uopšte kaže istorija o odnosu Crne gore i Srbije. Ali nastavite vi i dalje da se od mjesečine štitite kremom za zaštitu od UV zračenja. To je ipak Vaš problem.
Guest_66970

09. 10. 2015 - 11:06

Ovaj post odražava osobu s duševnim oboljenjem, poremećajem percepcije realnosti i istorije, koju tište velikosrpske deluzije. Gotovo je. Odavno. Potražite medicinsku pomoć, možda nije kasno.obs
Guest_11977

09. 10. 2015 - 12:43

G-dine, QUEST-u 66970...Prvo tekst ne odražava, nego se iz njega zaključuje, eventualno govori ili neko drugo prenosno značenje - nikako odražava. Odražava se skakač ili lik u ogledalu i sl. Drugo ne kaže se /s duševnim/ čak ni u vašem tzv. crnogorskom jeziku -nego sa duševnim. Ne znate osnove pravopisa, ne poznajete istoriju sopstvenog naroda, očigledno dangubite po ovim portalima... Iz čega ja zaključujem da Vi od literature čitate samo dnevnu štampu, a pretendujete da se razumijete i u medicinu. Previše je to za Vaše skromne kapacitete, vjerujte mi, a da ne pominjem koje. Pozdrav.
Guest_1833

29. 10. 2015 - 10:20

Za vas je (ovom što replicira Jovanoviću)Crna Gora regija srbije .Ali za Crnogorce je viječna i iznad svih,a pa i vaše srbije svak voli svoje tuđe poštuje
Guest_41515

09. 10. 2015 - 09:24

KARA RADUSIN--"Velika je mana nekih ljudi koji žele biti učitelji drugih,a ustvari bi trebali ostati samo učenici"-Spinoza.Ili što bi rekli- zli i nekarakterni ljudi ne mijenjaju narav ni kada se sa njima lijepo postupa.Ustvari za jedno društvo su najopasniji neprijatelju ljudi bez karaktera.Ali je baš čudno da ljudi koji su u dva petka postali kvazi-Srbi,poprime njihovu prepoznatljivu narav i čak je "prevaziđu".Ovaj Crnogorski Gazimestan je prevazišao onaj iz devedesetih u sufisticiranijim podmećanjima,insinuacijama,lažavinama i primitivizmu.Na ovom skupu su lepršale zastave drugih naroda iz okruženja uz Crnogorsku,nevoljno i podmuklu u rukama onih koji bi ih najrađe zapalili sve liše Srpske.Priviđali su im se maskirani snajperisti,a čitali su poruke podrške iz zemlje i inozemstva koje nijesu imale pošiljaoca,osim onih koji su istog mentalnog sklopa.Na kraju jedna molba za vas ostanite Srbi do kraja,sa tim niti što Crna Gora gubi niti Srbija što dobija.
Guest_1783

09. 10. 2015 - 09:28

Jovanoviću, na velikosrpske udare tvoj idol Đikanović, je odgovorio ratnom taktikom sržene zemlje. Plašeći se da neki od velikosrpskih udara ipak ne uspije, iznio je i rasrpodao sve iz države.
Guest_27156

09. 10. 2015 - 10:18

KARA RADUSIN - Ovi protesti za sigurno nemaju socijalni karakter.Jer devedeset posto ovih ljudi živi iznad Crnogorske prosječnosti.Ustvari motiv je nešto drugo.Traže se novi izbori,prelazna vlada i napuštanje parlamenta na nekoliko mjeseci pred redovne izbore,smiješno.Upravo napuštanje parlamenta je cilj ovih ljudi,kada smo na korak od N A T O pozivnice.Znaju oni da će logično Crnogorski parlament odlučiti o ulasku Crne Gore u društvu kulturnih i civilizovanih naroda svijeta.Znaju dobro da će imati skoro 65%parlamentarne većine što je više nego dovoljno za ovaj istorijski korak Crne Gore.Zato je uključena sva ova primitivna gluma,Resavska škola laži,pastirska kletva crnomantijaša,Kosovski cirkus lažibajki samo iz razloga da se opravda primljeni prokletii EVRI(kako vole kasti domaći kvazi Srbi)od nalogodavca.
Guest_11977

09. 10. 2015 - 10:41

Potpuno ste u pravu da ovi protesti nemaju socijalnu komponentu. A kako bi je imali u državi dje je prosječna plata oko trista eura. Izgleda da ovdje u Crnoj Gori ima i onih koji misle da je to malo. Čudo jedno od njih. A da ne pominjem da se zalažu za smjenu vlasti i to još demokratsku u jedinoj zemlji u Evropi u kojoj se tako nešto još dogodilo nije. I opet čudo jedno od njih, jel da. G-dine KARA hja sam Vas već jednom savjetovao da se ostavite zapisivanja vaših rezona, a Vi opet... Bolje je da me poslušate, Vas radi. Pozdrav.
Guest_51316

09. 10. 2015 - 10:49

Ne čudi mene bizarnost,ludost i neuračunljivost ovog četničkog derneka.I u najrazvijenijim demokratijama postoje pokreti i protesti sa ruba uma i razuma i sa limesa demokratske dozvoljivosti.Čudi me vlast.Bar bi ona trebala da bude predvidljiva.Ne zato što nema špekulativnoga dara i vještine za nezamislive marifetluke,nego zato što mora da vlada po svima nama poznatim i u parlamentu usvojenim zakonima.Član 10. Zakona o javnim okupljanjima je jasan,te je vlas trebala da po isteku odobrenja a i zbog uzurpiranja glavne gradske saobraćajnice,policijskim snagama rasturi ovaj hepening.Umjesto toga sjutra čekamo rijaliti šou u kojemu združeni odredi Gradskog zelenila i Vodovoda i kanalizacije treba da učine juriš na Barsku i svecrnogorsku srbadiju i prebiju ih lopatama i rolcangama i rasture im savardake.Premudrovali ste u ovom sitnokalkulantskom vodvilju.Ili Konjević glumi pametnjakovića ili vi želite da mu namjestite zvrčku pa da sa demonstrantima počistite i njega. Odličan članak Slobo.Abu
Guest_11977

09. 10. 2015 - 13:00

Moj dragi QUEST-u 51316. Ne čudi ni mene od Vas izliv ovih epiteta i demonstracija Vaše kulture obraćanja nepoznatima. Ona je potpuno logična kad se pročitaju i shvate vaši rezoni i činjenice kojima raspolažete. Jedna grana medicine je to poodavno objasnila. Vi samo neuspijevate da iskontrolišete bijes prema onima koji bilo što negativno kažu o vlasti ili nešto pozitivno o srbima. No ja Vas razumijem, čak mi je pomalo i žao ljudi kao žto ste Vi.
Guest_43916

09. 10. 2015 - 16:47

Osjećam damski pristup stvarima draga moja Guest 11977.Čudi me da vas tako rafiniranu osobu nisu šokirali primitivizmi sa pozornice protesta, klerofašistička pojanija i isto takva ikonografija.I onda sam vas šokirao ja što sam ustvrdio da se za "oslobađanja teritorija" nepošttovanjem zakona o javnim okupljanjima,u svakoj demokratiji dobije po guzi.Džentlmen u meni mi kaže da stanem ovdje a vama toplo preporučujem da pređete na Bazar ili Gloriju jer ovdje će biti ružnih riječ
Guest_42900

09. 10. 2015 - 11:00

Ha ha ha ovaj tekst je smiješan i tužan. Prvo svi treba da shvate i prihvate da je Crna Gora bila, jeste i biće srpska država, Srbi su je stvorili branili i odbranili a Crnogorci kao najbolji Srbi su uživali najveći ugled u srpskom narodu. što potvrđuje i pored izdaje današnje vlasti i dalje velik tj. preovlađujući broj Crnogoraca na ključnim mjestima u politici i privredi u Srbiji i Republici Srpskoj. Takođe je i na ovim protestima koji su građanski svidjelo se to nekome ili ne prisutan veoma veliki broj pravih Crnogoraca iliti Srba i niša im ne smeta što su sa njima i Muslimani, Bošnjaci kao i oni Crnogorci koji smatraju da nisu Srbi. Znači dragi moji budućnost Crne Gore što je i prirodno počiva na Srbima i njihovom demokratskom i građanskom kapacitetu kojeg su pokazali i dokazali kroz Istoriju.
Guest_15690

09. 10. 2015 - 14:06

Srbi su u Crnoj Gori nastali u romantičnim bajkama 19. vijeka.
danilo s.

09. 10. 2015 - 16:26

@Guest 42900 - Smijesan i tuzan je vas komentar,jer i poslije 9 godina sanjate o "srpskoj CG"? Osim toga slagaste (ne trepnuste) - trvrdeci da su Srbi stvorili i branili CG (da nijesu mozda 1918?). Drugo, i najgori Crnogorci ("terazijski") su, po svemu sudeci, bolji od najboljih Srba? Pretpostavljam da su zato i na "kljucnim mjestima u politici i privredi".u Srbiji i RS. I zato vam tamo tako dobro ide? Ako su ovi protesti gradjanski sto ste zvali Mitropolita Amfilohija da siri rasizam i klero-fasizam. I niko od vasih velikih demokrata ne nadje shodno da ga zaustavi i ukaze mu da je na "pogresnom skupu"? Ako CG bude pocivala na (velje)Srbima i njihovom "demokratskom i gradjanskom kapacitetu" nece je biti. Srpske istorije su prepuno izmisljotina i lazi - sto vas, donekle, opravdava i objasnjava vase apsurdne tvrdnje.
Guest_94993

09. 10. 2015 - 11:54

Аутор је, иначе, из Србије. :)
Guest_88239

09. 10. 2015 - 12:12

Da autor je iz Srbije ali se radi o tzv. drugosrbijancu i plaćeniku zapada i Mila Đukanovića čiji su stavovi i djelovanje potpuno antisrpski.
Guest_89251

09. 10. 2015 - 12:31

Nije isto "Švabadija minhenska" i "Srbadija barska" isto bi bilo "Švabadija Mančesterska". Ma lijepo ih je viđet, ismije se čojek od srca :-))) Dok nikog ne diraju super su, pozdrav za sve koji ne prakticiraju nasilje !!!!!!!!
Guest_63399

09. 10. 2015 - 12:54

BAZAROV -Citaocima PA sad nije nista jasno, nakon sto se beogradski klaun rezimske partije-Kim Jong-un, sam sebi dodijelio titulu "PUBLICIST"., sad si je opet oduzeo titulu i nije vise publicist nego samo jedan od osnivaca "Crnogorskog pokreta ". Kim Jong je godine 2015 u 21 VIJEKU osnovao "pokret", sa jednim ciljim a to je da idealizira lik i djelo Velikog Vodje,to bi otprilike bilo isto da je ex cetnicki vojvoda Kilibirada osnovao LSCG -2014 ili Emilo Labudovic ,partiju pod nazivom- Krsto Zrnov Popovic-2015. Tako nam je Kim opisivao svoje memoare iz svog zivota, da je bio jugoslavenski orijentisan,pa da je 90-tih suradjivao sa Rusima. Zalio nam se kako ga je novinar "Monitora" optuzio da je komesar rezimske partije, pa bi uskoro mogli citati kako je "Monitor" cetnicka novina..
Guest_63399

09. 10. 2015 - 12:55

BAZAROV 2)- . Recimo, bilo bi fer kad bi nam objavio neki svoj clanak iz 90-tih iz beogradskih nezavisnih medija , ( u vrijeme Slobe, Seselja, Belih Orlova , bacanja cvijeca na tenkove) gdje se protivi i osudjuje velikosrpsku politiku.Posto je Kim Jong, izbrisao glavne aktere velikosrpske politike ne spominjujuci im imena da se podsjetimo kako je to izgledalo: https://www.youtube.com/watch?v=Wrs4PpOWQEg.. Rezimski kalun nam je takodjer izbrisao istoriju iz 90-tih, u vrijeme kad mu nije smetala velikosrpska politika,cetnicke vojvode i beogradska politicka klima. Da ga podsjetimo kako je izgledao POKRET( bez znaka navoda,) onaj iz 90-tih https://www.youtube.com/watch?v=r-5rZCQPkZs
Guest_61091

09. 10. 2015 - 13:18

Možda ste mislili Srbadija barska umjesto Srbadija iz Baraa..
Guest_59832

10. 10. 2015 - 11:11

Danilo S-vi uporno o nekom poštenju,časti.prmjetio sam da u vašim komentarima uvijek spominjete i prigovarate drugima i hvalite se kako vi koristite svoje ime i prezime. Ne znam da li se varam ali jedino vi od svih registriranih koji koriste svoje stare nikove jedini ste koji je promijenio svoj nik i prezime.
danilo s.

10. 10. 2015 - 11:55

Guest 59832 - Izgleda da ste propustili moju prepisku sa PA u vezi promjene nika? Naime, iz meni nepoznatih razloga, nijesam mogao da se upisem na novom sistemu PA - pod mojim "nikom" - imenom i prezimenom. Pokusao sam vise puta, uz pomoc urednika portala, ali jednostavno nije islo. Tako da sam zadrzao ime i pocetno slovo prezimena. To lako moze, ako hoce, da potvrdi i urednistvo PA. U svakom slucaju moje komentare je lako prepoznati. Nikoga licno ne vrijedjam (izbjegavam da koristim "argument na civjeka" - ad hominem). P.S. Volio bih da mi objasnite zasto ste postavili to pitanje? Da li vam se ne svidja moje ime ili komentari? Nijeste li se upravo vi posluzili svojevrsnim argumentom na covjeka?
Guest_31250

10. 10. 2015 - 12:03

Rijetko se javljam na diskusije i čudno je kako mi je administrator izbrisa dio komentara Primjetih također da govorite o nama Crnogorcima u Crnoj Gori, pa bi vas zamolija da nam kažete u kojem to gradu Crne Gore živite . Ovo vas upitah radi istine i da budem iskren mislim da ste vi taj koji laže i manipuliše.
Guest_31250

10. 10. 2015 - 12:48

Ne razumijem vas, ako ste ostavili svoj mejl uredniku šta nijeste i dalje ostali Danilo Stojanović. ili vam prezime nije isto kao šta se predstavljate. Mislim da nijeste pošten čovjek a rekoh vam ako se toliko salažete za čast da bi trebali voditi računa o tome šta pišete. Nemojte molim vas da manipulišete, vrijeđate vi druge itekako i brzo se naljutite a počinjete sa vrijeđanem kad vam se neko suprostavili.
danilo s.

10. 10. 2015 - 15:24

Guest 31250 - Zao mi je sto mi ne vjerujete. Kao sto rekoh, to moze da potvrdi i urednik PA. Vec su mnogi pokusavali da se dokopaju mojih podataka - ja ne trazim nicije. Ne zelim da vam otkrivam moje licne podatke osim imena koje jeste: danilo stojanovic (ili, sada, danilo s.). Navedite koga sam to licno uvrijedio. Nadam se da velje-sprstvo, velejsrbi, klero-fasisti/nacisti, i sl. ne dozivljavate kao licna imena? Uvijek kritikujem obmane, stavove, popove, ideologije, i sl. Na primjer, necu reci da ste glupi vec pokusati da vam objasnim da je to sto tvrdite glupost (sto se desava i pametnim ljudima, ponekad), ili da ste neposteni, vec da je to sto cinite/tvrdite neposteno, i sl. Zaista se ne sjecam da sam nekoga licno uvrijedio. To sto vi mene pokusavate da licno uvrijedite ja vam oprastam. Nadam se da smo time zakljucili ovu nepotrebnu disdkusiju? Pozdrav. danilo stojanovic
Guest_3085

10. 10. 2015 - 16:26

Nije mi opet jasno, kako da ne želite davati svoje lične podatke kad koristite svoje lične podatake to jest ime i prezime u raspravama.. Nemojte biti smiješni, vi znate dobro da ste običan manipulator uhvaćen u laži. Vidite koliko ste se naljutili kad vas upitah gdje živite. Zašto kad vam je svaka rijec čast i poštenje ne možete da kažete gdje živite . Mislim da ste pokazali da ste lažljivac , žao mi vas je.
danilo s.

10. 10. 2015 - 17:51

Guest 3065 - Imate pravo da zalite - vasu potrebu za zaljenjem drugih. To ukazuje na ogroman ego? Nijesam vas nisacim uvrijedio. Nijesam ljut. Niti vas zalim. Nemam potrebu, za razliku od vas, da se osjecam superiornijim od vas. Niti zalim sto sam se upustio sa vama u dijalog bez smisla. Nastavite da vjerujete da sam lazljivac, zalite me, vrijedjajte me, itd. Koliko vidim, u vama ima malo prostora za pozitivne misli? Ne zelim vise da doprinosim vasoj depresivnosti..Ostajte mi zdravo i veselo (pokusajte da vidite zivot - i sa vesele strane). danilo stojanovic
Guest_55708

10. 10. 2015 - 12:22

"...ad hominem"...:" i najgori Crnogorac("terazijski"-misliš li na sebe pogani?) su,po svemu sudeći,bolji od najbojeg Srbina.."? Ad hominem,hominem iz srbijanksije guzica-pa udri-ubite "istina i civilzacija"-rasprodaja Crnoorske časti i poštenja-na terazijma zarad vašije ofucanije guzica-gosparu danilo stojanoviću-autobiografu...?!
danilo s.

10. 10. 2015 - 15:30

Guest 55708 - Vase neartikulisane krikove prepoznajem, ali nemam zaista nista da vam kazem, osim da mi je zao sto izgleda da moji komentari izazivaju kod vas toliki bijes da ne znate da napisete jednu jedinu prosto-prosirenu recenicu - koja ima nekakav smisao/znacenje? To mi nije bila namjera. Ali, vam zaista ne mogu pomoci. To morate da sredite sa samim sobom. Pozdrav. danilo stojanovic
Guest_31031

10. 10. 2015 - 17:07

danilo stojanoviću-da oprostiš,ali tvoji "artikulisani krikovi"-su te "zaveli"-pa si umislio da te "lijepo pisanje"-čini boljim čovjekom? Na žalost danilo stojanoviću-ti zaboravi na onu latnisku:" Da diplome-gramatika ne čine čovjeka boljim više no li zlatne uzde konja"? Primi lijep pozdrav od onoga koji je "mršnut" iz službe(i sad "hapsi i bruči...lažove po ovom i drugim portalima?)-jer je 90.godina pasanoga>>( tvog/vašeg najsramotnijeg crnogrskog vijeka)
Guest_1833

29. 10. 2015 - 13:18

VIDITE DRAGI CRNOGORCI OVI SRBI MISLE DA MOGU KONTROLIRAT SVE PA I OSOBNE PODATKE ONI MALO KASNE U SVEMU PA IM MORAM REĆI DA JE NEPRISTOJNO PITAT NEŠTO OSOBNO(OSIM AKO TI TA OSOBA SAMA NE KAŽE)TAKO ONI "BRAĆA"NAVALJUJU NA GSP. STOJANOVIĆA.ON IH KULTURNO S ARGUMENTIMA TUČE A TO IH NAJVIŠE BOLI,SAMO POKAZUJU SVOJ PROSTAKLUK I ŽELJU DA "ZADAVE CRNOGORCA KAO NACIJU"MAŠU ZASTAVAMA DRUGE DRŽAVE,PIJEVAJU SVOJE MASNE PESME...NE PRIZNAJU NIKOG UZALUD SU NJIMA ARGUMENTI DA VIDITE KAKO SU U HRVATSKOJ KULTURNI I MIRNI.SAD ĆE TE ČUT ŠTA HOĆE OVAJ "USTAŠA"...POZDRAV OD CRNOGORCA IZ ZAGREBA
Novi komentar