VATERPOLISTI SREBRNI U BEOGRADU! BRAVO AJKULE!

Još jedna sjajna partija ''ajkula'' ali nedovoljna da se osvoji zlato na Evropskom prvenstvu u Beogradu - crnogorski vaterpolisti osvojili su srebro poslije velike i neizvjesne borbe sa domaćinom Srbijom 10:8. Fenomenalan rezultat izabranika Vladimira Gojkovića koji su osim srebra osigurali i vizu za Olimpijske igre. Partijama u Beogradu ''ajkule'' su pokazale da su ponovo u vrhu svjetskog vaterpola!!!

Objavljeno: 23. 01. 2016 - 19:45 Promjenite veličinu teksta: A A A
VATERPOLISTI SREBRNI U BEOGRADU! BRAVO AJKULE!

Crna Gora je drugi put izgubila finale Evropskog prvenstva, nakon šampionata u Ajndhovenu 2012. godine. Ima i jedan šampionski trofej, osvojen 2008. godine u Malagi.

Izabranici selektora Vladimira Gojkovića poveli su 2:0, a prednost od dva gola imali su i na kraju prve četvrtine (3:1). Srbija je početkom nastavka uspjela da izjednači (3:3), ali je crnogorska selekcija još tri puta imala minimalnu prednost, posljednji put šest i po minuta prije kraja meča (6:5).

Sa četiri uzastopna pogotka domaćin je preokrenuo rezultat i poveo 9:6. Crnogorski vaterpolisti sa dva gola vratili su se u igru, smanjili na 9:8 i imali dva napada za izjednačeje, ali nijesu uspjeli da ih realizuju. Sjenku na trijumf Srbije bacio je grčki sudija Stvaridis, koji je kod neriješenog rezultata (6:6) poništio pogodak Aleksandra Radovića. Uslijedila je kontra Srbije i pogodak Miloša Ćuka za prvo vođstvo Srbije.U finišu još jedna velika sudijska greška, kod 9:8 nijesu sudio isključenje nad Nikolom Janovićem. 

Po dva gola za Crnu Goru postigli su Darko Brguljan, Aleksandar Radović i Nikola Janović, a po gol Nikola Vukčević i Aleksandar Ivović. Dvostruki strijelci za Srbiju bili su Andrija Prlainović, Miloš Ćuk i Milan Aleksić, dok su po golpostigli Dušan Mandić, Filip Filipović i Duško Pijetlović.

 

CRNA GORA – SRBIJA 8:10 (3:1, 1:2, 2:3, 0:0)

Sudija: Boris Margeta (Slovenija), Georgios Stavridis (Grčka), Igrač više: Crna Gora 8 (5), Srbija 10 (5), Peterci: Crna Gora 0 (0), Srbija 0 (0)

CRNA GORA: Šćepanović (5 odbrana), Draško Brguljan, Pasković, Petrović, Darko Brguljan 2, Radović 2, Mlađan Janović, Nikola Janović 2, Ivović 1, Mišić, Vukčević 1, Jokić, Lazović. Selektor Vladimir Gojković.

SRBIJA: Gojko Pijetlović (0 odbrana), Mandić 1, Gocić, Ranđelović, Ćuk 1, Duško Pijetlović 1, Nikić, Aleksić 2, Jakšić 1, Filipović 1, Prlainović 2, Stefan Mitrović, Branislav Mitrović (4 odbrana). Selektor Dejan Savić.

TOK MEČA:

I četvrtina:

7:31 min Vukčević - 1:0

6:21 min Ivović - 2:0

4:48 min Aleksić - 2:1

4:12 mina Nikola Janović - 3:1

II četvrtina:

7:37 mi Prlainović - 3:2

6:48 min Ćuk - 3:3

1:37 min Radović - 4:3

PAUZA

III četrvrtina:

6:55 min Mandić - 4:4

2:42 min Darko Brguljan - 5:4

1:47 min Filipović - 5:5

1:23 min Darko Brguljan - 6:5

0:06 min Prlainović - 6:6

IV četvrtina:

6:49 min Ćuk - 6:7

4:36 min Pijetlović - 6:8

3:22 mina Jakšić - 6:9

3:08 min Radović - 7:9

2:16 min Nikola Janović - 8:9

0:26 min Aleksić - 8:10

 

cgsrbija23-01-8

cgsrbija23-01-9

cgsrbija23-01-7

cgsrbija23-01-6

cgsrbija23-01-5

cgsrbija23-01-4

cgsrbija23-01-3

cgsrbija23-01-2

cgsrbija23-01-1

Komentari: 137

Bolji smo!

23. 01. 2016 - 17:30

Da je vječna CG! Idemooooooooooooooooo!!!
Zoran V. Raičević

23. 01. 2016 - 20:13

Čestitke na osvojenom srebru. Moglo je biti i zlato, ali to je sport ili hiljadu i jedan razlog. Anyway, uspjeh je uspjeh, finale je finale. Idemo dalje do Olimpijskih Igara. Treba osvojiti i tu olimpijsku medalju. To je sada samo važno! Svima ostalima želim što više druženjima sa sportistima, a što manje sa političarima. Živjeli!!!
Treba biti skroman!!

23. 01. 2016 - 22:29

Da nije vaterpolista-svi 1OO% rođeni u CRNOJ GORI CRNOGORCI-GRAĐNI RAZNIH VJERA i NACIJA-nebi se ni znalo po drugim sportovima đe je ta CRNA GORA-te razbija stereotipe po svijetu bijelome! Nota bene-u čijoj reperezntaciji ne igraju "natur-alizovani oliti naguz-analizovani crnogorci"?!!! Da,da "Jevropska praksa"-uvođenje stranaca...bez troška i ulaganja(zbog čega debelo plaća fudbal u Crnoj Gori!) ?! Zato su VATERPOLISTI-neprocijenjeno BLAGO OVIH GORDIH BRDA od Planina pa do mora svud je naša CRNA GORA! KOJIMA NISU POTREBNI "grbovi na majicama" da bi svoju dušu,srce i snagu dali za domovinu! "Grbovi"su izgleda potrebni-"LELEKAČIMA"(sudbina njihova pusta ?) -čiji su preci u pasanim vjekovima zarad osobenije guzica počesto mijenjali "grbove"-kroz koje danas "stimavaju" Crnu Goru i njene sportiste,i njihove uspjehe?!!!
Za "Skromnoga"

23. 01. 2016 - 23:54

Prije svega, nauči se da nijesu svi građani Crne Gore Crnogorci, biti Crnogorac je narodnost, odnosno etnička pripadnost, a ne "državljanstvo" niti "mjesto rođenja". Crnogorci smo mi koji se tako deklarišemo, jer smo očuvali našu narodnosnu svijest i identiet, a ovi ostali su samo građani Crne Gore, no definitivno nijesu Crnogorci jer se tako ne deklarišu. Tačno, mi Crnogorci možemo biti raznih vjera, ali ponavljam, vjera nije narodnost - Crnogorac je narodnost, prema tome, ne mogu nikako biti "crnogorci raznih nacija", jednako kao što ne mogu biti ni "kinezi raznih nacija", Kinez je samo Kinez, npr Tibetanci i Mandžurci žive u Kini - ali nijesu "kinezi", nego su samo građani Kine, dakle - imaju državljanstvo, ali nijesu Kinezi po narodnosti.
Preskromni

24. 01. 2016 - 02:22

A ti nauci da je etnicka pripadnost stvar licnog poimanja kojem kulturnom miljeu i naslijedju neka osoba pripada i kao takva je vazna u vecini svijeta, sa izuzetkom Balkana i Rusije, otprilike kao i za koji tim navijas. Ona se ne moze dokazati vec svako moze za sebe da tvrdi sto hoce u vezi etnicke pripadnosti. Nacionalnost je pripadnost suverenoj drzavi i dokazuje se sa pasosem. Drzavljanstvo je pripadnost drzavi koja ne mora biti suverena vec dio suverene drzave i dokazuje se birackim spiskom. Npr. nacionalnost americka a drzavljanstvo Alabame.
Za "Preskromnog"

24. 01. 2016 - 13:18

E pa na tvoju žalost preskromni, na zapadu je nacionalnost isto što i državljanstvo, međutim, narodnost je etnička pripadnost, a većina građana Crne Gore su Crnogorci. Što se tiče ovog drugog besmislenog komentara, svaki narod - pa tako i Kinezi imaju samo jednu narodnost, a ostalo su samo nacionalne manjine u Kini (poput već navedenih Tibetanaca, Mandžuraca, Mongola i tome slično). Vjera sa narodnošću nema takođe nikakve veze jer svaki narod ima vjernike raznih religija. Vidim se si previše opśednut papom i komunizmom, kao i svaki drugi velikosrbski ideolog. Kinezi su većinom Budisti, i Ateisti, katolika ima zanemarivo malo, kao i protestanata i pravoslavaca te muslimana, no svi su oni Kinezi, bez obzira na vjeru...dakako, ovđe računam samo Kineze, a ne njihove manjine poput Ujgura, koji ne govore kineski i ne smatraju se etničkim Kinezima iako žive u Kini, dakle. ne brkaj vjeru i državljanstvo sa narodnošću.
Opet "REKLA KAZALA"

27. 01. 2016 - 09:10

Na zapadu-u najdemokrackijoj zemlji svijeta-od kad je svijeta->>(ako ćemo se lagati)
Za Kara-Joleta

27. 01. 2016 - 13:16

Jole bre, u Americi ne popisuju etnički nego rasno, jer Amerika nije etnička država nego građanski konglomerat raznih naroda sa svih kontinenata.
Jedino budali potrebno zrcalo

24. 01. 2016 - 09:06

A znaš li koliko Kinezi imaju nacija i vjera? A znaš li da u Kinu KOMUNISTIČKU priznaju Papu Rimskoga-jer podosta ima Kineza koji pripadaju Rimokatoličkoj crkvi-VJERI? Zato si se i upleo u "priču" šuplju-a tema je USJEH CRNE GORE na Jevropsko prvijenstvo u Vatrepolu! I danu ne pitah te- a đe si naučio to "PLIVANJE-rođenjenje u la merdu-mut"?
Jedino budali potrebno zrcalo

24. 01. 2016 - 09:18

Koje promiču da su vjera i nacija i država jedno te isto?! Jest borami-pa ispade da je država Vatikan-Sveta Stolica država svih rimokatolika-a da u zemljama žive u Hrvackoj"hrvacki katolici",u Kini kineski katolici...? Kuku ti u perčin-ubite mržnja koja je jača no ljubav za koritom- januraskije krmadi(1989)-koji prevrnuste domovinu našu zarad vašije guzica-raznih paših vjera i nacija-predvođena nemanima takozvanim čobanima božih stada na zemlji-pogani od pogani ka im "vjernici"! I nezaboravi na koju si:Čista vjera i vjernici ne poznaju niti upražnjavaju GENOCID-ka vi svije vjera i crkava- od kad je prasica repicu iskrivila!
Jole.....

24. 01. 2016 - 23:08

Jole sjaši više sa ovog portala,šampionu po broju negativnih glasanja,bivši komunjaro a sada velikosrpski nacionalisto na obali tuđeg ti mora...ajd oladi više...
Ne brini-neće te žuljati samar

26. 01. 2016 - 21:00

...ću da ti ga promenim om-breee! Biće ti gartis-oli a la maca! Neće te više žuljati-đe te zaSRBI?
Za neukog Joleta

25. 01. 2016 - 13:22

Jole bre, vi velikosrbi promičete da su vjera i nacija tobože "isto", vi ste daleko gori od Vatikana, i ne vidim čemu ta tvoja patetična opsesija sa katolicima jado...sam sebe pokazuješ kakav si po "karakteru" (zapravo po nedostatku istoga).
Pravu stvar si načel..

26. 01. 2016 - 20:15

...uz obazno neuko laganje brez prisile-sam sebe? Pred Predsjedničke izbore u sujednu Hrvacaku jesenas-došla je kanditakninja za perešednicu Hrvacke gos.Kolinda Grabar Kitarović u Tivat-đe su je promidžbeno primili(skupa) "HADEZEOVCI" i Ilija Janjić-iz Bosne, BISKUP Kotorski-Rimokatoličke Papske-Vatikanske(ti izbleja da smo gori od Vatikana)-Crkve?! Kakve veze ima Rimokatolička Rimska papska crkva sa izborima (čitaj HDZ)-u Hrvackoj)-ako "vjera i nacija" nisu jedno te isto(ka što vama "tiho promiče"-crkva u Hrvackoj?)?!!! Da,da "moja patetična opsesija sa katolicima jado..."? Dakle nije teško razumjeti insanajvana(tebe) koji misli(mjeri svojim obiteljskim metrićem!):" da svi mrze ka ti -(i tvoji autori-preci)- koji priča o nečijem karakteru-a nema u svom biću ni "K" od karaktera...?! "...Ne spuštah se ja na vaše uže...da se isto...."?
E moj Jole, Kara-Jole

27. 01. 2016 - 00:23

Kakve veze Hdz ima sa nama Crnogorcima? Nikakve Jole, ama baš nikakve, a Kolindu vi velikosrbi veličate, ne mi Crnogorci...no za razliku od vaših svetosavskih mitomana, katolici veoma dobro znaju da vjera i narodnost nije isto...oni nikad druge narode ne proglašavaju za "hrvate", bez obzira što su većinom katolici - Španci su isto katolici, pa svi znamo da nijesu "hrvati", i Irci su katolici, ali ni oni nijesu "hrvati", Poljaci su takođe katolici, no bogme ni oni nijesu "hrvati", nikad njih Hrvati nijesu svojatali, jedino vi velikosrbi sve pravoslavce proglašavate za "sve same srbe", eto to je ta vaša mitomanska laž, zbog koje ste tako "omiljeni" u komšiluku ;-)
IMA,IMA I TE KAKO IMATE..

27. 01. 2016 - 13:04

..PREKO DR ANTA PAVELIĆA I DR SEKULA DRLJEVIĆA,prvog "crnogorca" u Prvoj Srpskoj kraljevskoj vladi krvnika Crne Gore Nikole Pašića poslije 1.decembra.1918 godine! Njih vežu ustaško federalistčke stranke>>( u krvavoj kraljevini krvavih karađorđevića-najvećih krvnika Crne Gore i Crnogoraca!)
Za Kara-Joleta

27. 01. 2016 - 23:46

Alaj ga ti znaš provaliti ko niko drugi, Hdz-a uopšte nije bilo za vrijeme Drljevića, niti Pavelića (koji je zapravo bio u Hsp-u), niđe veze, samo pričaš besmislice. Federalističke stranke su bile patriotske, tu nema ništa sporno. Ne znam što je buskup Kotoski činio, ne pratim njihove popove, niti me interesuju, ali znam da oni za razliku od vas ne brkaju vjeru i narodnost. Takođe me ne interesuje Kolinda, ali zato nju veličaju vaše novine, čak je na naslovnim stranicama, stvarno smiješno.
I ja velju..da nije.....

28. 01. 2016 - 20:08

..a da je HDZ sledbenik-orginal USTAŠKE FILOZOFIJE-to je javno rekao u Sabor Hrvata-prije neki dan eks prešednik Vlade Jevropske Hrvacke Zoran Milanović! Ali,ali -i pored toga da te priupitam:đe si to pročitao da sam ja rekao-napisao? A onaj što je to rekao-napisao ja mu J...O....O u grobove-za navijek ubzade od ubazda kopiladi bečkih konjušara! Kolko voljeli Crnogorce i Srbe toliko vam napredovala famelja! Da,da "Federalističke stranke su bile patriocke.." koje su sa cvijećem dočekale fašiste i naciste 1941-i u nihovu slavu stvorili-sklepali 10.travnja.1941 NDH-u Zagrebu belome i na Cetinje 12.srpnja.1941 ND/H/MNE pod kotulom Aleksndra Pircia Birolia guvernera te iste sramotne ND/H/MNE!!! Muči ubazdo-muči pogani-zato ti smetaju PRISTALICE i SLEDBENICI SLOBODARA i TVORACA JEDINE i JEDNISTVENE-u njenoj istoriji-ISTINSKI- SLOBODNE JUNAČKE i ČOJSKE CRNE GORE Petrovića Njegoš!!
Perce

28. 01. 2016 - 22:07

Molim te spomeni indijance ....čini mi se da to još nisu spomenuli...
Wikiliks,Vrbas

23. 01. 2016 - 18:04

Napred,do pobede,Samo hrabro Crnogorci.
Svašta...

23. 01. 2016 - 18:54

Po crnogorski se kaže do pobjede...
nn

23. 01. 2016 - 18:49

Sramotno suđenje, suci su podlegli atmosferi, blago rečeno
Baba

23. 01. 2016 - 19:00

Sve cestitke nasim momcima. Srebro je vase, a vi ste i srebrni nas ponos.Nije zlato sve sto sija, narocito sa "principijelnim" sudijama.Svakako, zivi bili!!!!
Milan B.

23. 01. 2016 - 19:01

Svaka čast ajkulama, igrali su sjajno. Ovo srebro sija kao zlato! Pozdrav iz BGD
Miroslav Dobrković

23. 01. 2016 - 19:02

Svaka čast na osvojenom srebru! Bili ste bolji i od Srbije. Nadam se da ćete imati bolji sudijski tretman na Olimpijadi. Jedva čekamo!
Marko

23. 01. 2016 - 19:04

Bravo momci, svaka cast. Srebro zlatnog sjaja!!
Neregistrovani

23. 01. 2016 - 19:07

Pokradena utakmica. Bravo Vučiću.
dr

23. 01. 2016 - 19:10

Herojski, do kraja....Makar su se tri cetvrtine s.... u gace...Protiv sudija se ne moze... Zasto su ponistili gol kod 6 6... Kako da izgube, a bina vec napravljena... Bio bi to blam....Na ovu igru se mora biti ponosan....Hvala za sve sto ste nam priustili ovih dana....
Ajkule

23. 01. 2016 - 19:15

Požmirepi
Aleksa

23. 01. 2016 - 19:16

Mora da je super biti tata Mandicu ili Prlainovicu, kad im sinovi igraju protiv svoje zemlje. Za prezir.
Zlajaar

23. 01. 2016 - 19:45

Oni su samo svesni kom narodu pripadaju.
Za Zlajaar

25. 01. 2016 - 13:02

Oni nemaju blage veze komu ili čemu pripadaju, jer da bi bili svjesni nečega, trebaju imati ponešto u glavi, oni nažalost nemaju, kao ni ti :-)
kmeee...kmeee

23. 01. 2016 - 20:44

Igraju sa svoju pravu i jedinu! P. Petrović Njegos.. Kralj Nikola... SRBIIIII.... NEPOBITNE ČINJENICE
nn

23. 01. 2016 - 21:03

Sad da platite sudijama što vam pokloniše pobjedu, četnik...koliko puta ste dobili po 1 ili čak 2 igrača više, bilo je nemoguće pobijedit...u takvim uvjetima i reprezentacija Trinidada i Tobaga bi bila premoćna
MNE4EVER

23. 01. 2016 - 23:06

@ kmeee...kmeee; Lijepo ste ispratili "Srpskog" Kralja Nikolu u egzil 1918, nema sto. Vama nisu potrebni neprijatelji, VI ste upravo SAMI SEBI najveci neprijatelji.
Никшићанин

24. 01. 2016 - 01:57

Срби су и убијали своје књазове и краљеве ,на примјер Краља Александра Обреновића,Књаза Михаила,у Црној Гори Књаза Данила у народу познатијег као зеко Манити ... Егзил је увујек био казна за угрожавање трона...
Neregistrovani

24. 01. 2016 - 13:58

U pravu si. Srbi su vazda ćerali i ubijali svoje kraljeve jer su takve proklete izdajničke prirode, a Crnogorci nikad nisu svog kralja (ili vladiku) proćerali!
Za neukog bjelaša iz Nikšića

25. 01. 2016 - 13:18

Mi sa vašim tronom nemamo nikakve veze bjelašu, nauči to jednom za sva vremena, mi smo zasebna država od vas, zaludu vam dvije okupacije i posrbljavanje/falsifikovanje istorije, mi Crnogorci smo preživjeli sve vaše očajničke pokušaje, a vašoj velikosrbskoj ideologiji polako ali sigurno dolazi konačni slom :-D
Znaš li MNENEVERO...

24. 01. 2016 - 08:50

...koje je godine Kralj Nikola-Car Junaka napuštio kraljevinu Crnu Goru ?
!!MNE4EVER!!

24. 01. 2016 - 10:10

1916. Sa aneksacijom Crne Gore 1918 rekli ste svojem "Srpskom" Kralji Nikoli da se vise nikad ne vrati svojoj zemlji, eto toliko o vama. Poslije svega toga i dalje trolujete kako je Kralj Nikola bio "Srpski" Kralj. Zadnjih godina njegovog zivota sigurno je uzivao u tu VASU bratsku ljubav. VI klasicno nozem u ledja kao uvjek. Ne trebaju nam takva braca NISTA.
Nije Car Junaka poša 1916..

26. 01. 2016 - 21:04

Imaš šansu-popravi se i reci koje godine i kojega meseca?
Za Joleta

25. 01. 2016 - 13:45

Znao on to ili ne znao, to je za nas Crnogorce nebitno, tvoj bajkoviti "car-junaka" je nama Crnogorcima puštio najgore dušmane u zemlju, ne ponovila se više nikad takva naivčina na vlasti, iako ni ova sadašnja vlada nije ništa bolja.
Da nebijaše CARA JUNAKA.....

27. 01. 2016 - 13:18

...vi biste blago đedu gledali more-Boku i sve do Ulcinja sa vrhova Lovćena i Rumije-a bora mi i Orjena! Ja vam jemac! A bora mi Podgoricu i preo Morače i Zete sa vrhova Lovćena i Garača!!! Stvorio vam na svoju sablju predvodeći Crnogorce i Hercegovce(Srbe i Musliman-16 bataljuna) do Vučijega dola i poslije-širio Crnu Goru-i doveo je za trpezu Jevropskih Država na Berlinksom Kongresu 13.jula-.1878 godine! To što su vama(i još ponekima nesojima) Petrovići Njegoš "KRVNICI ISLAMA" i da vam LOVĆEN nije oltar sveti i da njega niste zakleti"-kao i oni krstovi sa Crnogorskog Grba sa Vučijega dola-smetnja vašim "nezaježljivim guzicama"-to mačku o repicu objesite-uz moj referen "...no se bojim domaćega KOTA...OKOTA..."!!!
Za Kara-Joleta

27. 01. 2016 - 23:50

Da nije bilo toga tvoga lika iz bajki, mi bi sada bili slobodan narod, i ne bi imali toliko izroda u skupštini, zapravo ne bi uopšte bilo skupštine već bi bio Svenarodni Zbor. Izlaz na more smo imali i bez njega, još od stare Duklje, i vrnuli bi to kad tad, na ovaj ili onaj način, svejedno je...imali smo mi daleko gore dušmane od Osmanlija.
Za Kmee

25. 01. 2016 - 13:00

Izvanjci porijeklom iz Bih nas uopšte ne interesuju, ne mogu stranci nama starim Crnogorcima da određuju ko smo i što smo, to je nepobitna činjenica, kukaj ako ti smeta avetinjo.
berane

23. 01. 2016 - 19:20

Berane slavi.... Biti Srbin je sada najljepsi osecaj.Sampioniii.Cestitke i drugoj strani na pruzenoj partiji.
Miroslav Dobrković

23. 01. 2016 - 19:47

Zašto bi Berane slavilo, misliš zato što je Crna Gora izgubila? Biti čovjek je najljepši osjećaj, da bi bio Srbin trebaš prvo biti čovjek! Ne vidim razlog da Srbi ne navijaju za svoju reprezentaciju. Nešto si pobrkao :)
Љубиша

23. 01. 2016 - 20:34

Није изгубила Црна Гора, него Монтенегро... Кад буде играла Црна Гора, биће све једно ко победи.
:-)

23. 01. 2016 - 20:41

Ljubiša, da skineš opanke i šajkaču kad pišeš online
Љубиша

23. 01. 2016 - 21:24

Ја сам као моји претци Србин из Црне Горе и не носим шајкачу и опанке :-)
Zvono Ivanovo...

23. 01. 2016 - 22:46

Tvoja glupost ne pripada ni jednoj naciji. Tvopja glupost je univerzalna, ljubisa...
Za Ljubišu

25. 01. 2016 - 13:39

Vas nema u Cg, Ljubiša bre, tvoji preci su bili etnički Crnogorci - sve do tvojh prađedova, koji su 1918. godine rekli da "više nijesu Crnogorci nego Srbi", te su se odrekli istorije, a svojim potomcima su dalje generacijama morali da lažu da su tobože "odvajkada srbi", jer ih je bilo sramota priznati da su izdali sopstveni narod, eto tako ste vi nastali bruko od čoeka.
Za neukog Ljubišu

25. 01. 2016 - 13:15

Prije svega Ljubiša bre, nauči se da je Montenegro međunarodni naziv za Crnu Goru, koliko god tebi smetača ta činjenica, a nama nikad nije svejedno kad igramo protiv okupatora, asimilatora i falsifikatora istorije. No na kraju krajeva, kad dođe Nato, onda će biti svejedno jer vi ćete izgubiti sve ono što ste otimali drugim narodima, pa će vam ostati samo vaš pašaluk, i više nećete moći pobjeđivati ni Luksemburg, San Marino i Andoru :-P
A i babe darodavke...

28. 01. 2016 - 09:39

...su vam zdušno dočekivale one pestokupljavine od Anadolije do Balkan-pa otole su vam se ispilile-izlegoše onija 104% pragena svake sorete-senca i promila GENA CRNOGORSKIJE! A ti i družina potomci babe darodavke-oćete SILOM NA SRAMOTU-vašu,da sebe "ubijedite" da ste vi pravi "tost crnogorci"-reka bi čojak koliko i mazga cavalo?! Niko još nije napravio od NIŠTA NEŠTO!
Za Miroslava

25. 01. 2016 - 13:43

Tačno, njih 28% koliko ih ima u Cg mogu slobodno navijati za svoje, štoviše, mogu se tamo i preseliti, a nama vrnuti Crnogorce iz Lovćenca i ostalih crnogorskih opština u Vojvodini.
kuč

23. 01. 2016 - 19:50

Berane neka slavi ali nećete živjet nidje bez u nezavisnu Crnu Goru sa većinskim Crnogorskim stanovništvom . Crnogorci su zakon to se i noćas vidjelo da ih nijesu pokrale sudije .
kmeee...kmeee

23. 01. 2016 - 20:45

Sve selo do sela... hihihihi...
Za Berane

25. 01. 2016 - 13:42

Ajde to onda lijepo kući u svoju navodnu "otadžbinu", pa tamo "srbuj", Crna Gora je Crnogoraca, a vi bez sudija ne bi imali šanse, znaš to i sam, bar podsvjesno, ako ti je već svijest zadojena mitomanijom ;-)
Zoran Minić

23. 01. 2016 - 19:33

Ko gubi ima pravo da se ljuti. Pojedini Crnogorci gori od Hrvata...
Dragan

23. 01. 2016 - 21:43

Zorane Minicu,pola waterpolo reprezentacije Crne Gore su po nacionalnosti Hrvati pa mi je dodatno zao sto nismo dobili ali se ne moze protiv srpske pokvarenosti,potkupili ste prosrpske grcke sudije,nemate vi sto da slavite ,jadovi jedni,ma dje god da ste u Berane ili u Bg...
Za Minića

25. 01. 2016 - 13:36

Za vas velikosrbe znamo da imate gore mišljenje o nama Crnogorcima, nego li o Hrvatima, Bošnjacima i Albancima...a zna se i zašto, očajni se jer nijeste uspjeli da asimilišete ovako mali narod, pa zato i dalje nemate izlaza na more, nećete ga nikad ni imati ;-)
MNE4EVER

23. 01. 2016 - 19:45

- Hvala Radio Televiziji Crne Gore sto je pruzila dijaspori mugucnost da gleda finale preko satelitskog programa. BRUKA! - Hvala Vaterpolo Savezu Crne Gore sto nam selektorska i igracka ekipa nose majce BEZ Crnogorskog grba. BRUKA! - Hvala Srbima PUNO tokom intoniranja Crnogorske himne. To je njihovo standardno iskazivanje bratske ljubavi. BRUKA! ALI SA ISKRENO I SA ZADOVOLJSTVOM CESTITAM BRACAMA SREBRNU MEDALJU SA ZLATNIM SJAJEM. VI STE SE ZAISTA BORILI KAO AJKULE I ZASLUZILI STE VISE NEGO IKO POBJEDU! VI STE NASI HEROJI I HVALA VAM VJECNO STO U POZITIVNOM SMISLU PREDSTAVLJATE CRNU GORU EUROPI I SVIJETU! DA OLIMPIJSKA POBJEDA BUDE NASA! ZIVJELA CRNA GORA!!
Љубиша

23. 01. 2016 - 20:36

Да је свирана права химна Црне Горе, Онамо Намо, певала би цела арена... Ову монтенегринску не знамо.
stanko bubanja

23. 01. 2016 - 22:08

VI STE BILI I OSTALI NEKULTURNI.ONIH 500 GODINA JE TESKO IZBRISATI IZ VASIH GENA.
Љубиша

23. 01. 2016 - 22:52

Који смо то ”ми” некултурни?!? Којих 500 година?!? Ја сам прва генерација која живи у Србији... Мој отац и сви пре њега су били Срби из околине Никшића...
stanko bubanja

24. 01. 2016 - 02:20

KADA SE INTONIRA HIMNA STRANE DRZAVE U KULTURNIM ZEMLJAMA SVIJETA SE TO POZDRAVI APLAUZOM NAKON ZAVRSETKA HIMNE. U TVOJOJ "VELIKOJ" SRBIJI VI ZVIZDITE. TOLIKO O VASOJ NASLIJEDJENOJ KULTURI.
nikšić

24. 01. 2016 - 05:42

Ako si iz okoline Nikšića LJušo nikad nijesiu tvoji preci bili Srbi .Tvoji su bili preci ili Dukljani,ili Zećani ili Crnogorci.i ne laži.
Za Ljubišu

25. 01. 2016 - 12:57

Ljubiša bre, edukuj se malo, himna je bila "Ubavoj nam Crnoj Gori", a "Onamo" nikad nije bila "himna" nego politička budalaština jednog naivnog kralja, ne ponovila se nikad više, mi imamo našu Svijetlu Majsku Zoru, kukaj ako ti smeta :-)
Srbin iz Crne Gore

23. 01. 2016 - 21:00

Priznati Kosovo - BRUKA Priznati clanstvo Kosova u UNESCO-u - BRUKA Otimati imovinu Srpske pravoslavne crkve - BRUKA ............. I onda se cudis sto zvizde crnogorskoj himni?! Da li si skoro radio I.Q. test?
ja

23. 01. 2016 - 21:46

jedva cekam da gledam vaterpolo utakmicu Kosovo Srbija.
Čuvaj se čoče ja...

23. 01. 2016 - 21:54

...da vam "vaterpolisti" sa Kosova ne zaigraju na slapove Veličkije izvora pod Čakorom i i prvijenstvo Jevrope-u preskakanju asinusa na Plavskom jezeru?!
crni petar

23. 01. 2016 - 23:26

koji si ti link hahahaha
Jole.....

24. 01. 2016 - 23:13

Najprije da će ti vaterpolisti sa Kosova zaigrat ispod kuće a Jolandes ?
Jole nego šta

24. 01. 2016 - 23:31

Zaigraće Joletu ne samo vaterpolisti Kosova, nego i vaterpolisti Vojvodine i Novopazarskog Sandžaka nakon što te dvije države dobiju nezavisnost i uđu u EU i NATO, pa počnu igrati protiv njegove omiljene reprezentacije koja će se tada zvati jednako kao i u 19 vijeku - Bg pašaluk :-)
Lala

24. 01. 2016 - 00:46

Načekaćeš se !
Za Lalu bre

25. 01. 2016 - 13:32

O Lalo bre, nećemo se mi ništa načekati, brzo će to, još malo pa će biti i utakmica nezavisne Vojvodine i Bg pašaluka, jedva čekamo ;-)
Da,da u Bg pašaluku...

28. 01. 2016 - 21:54

...će o čistoći umjesto kosovara i vojvođana-hijenu održavati ti/vi"tost vazalčići decenijama crnogorci"-namještenici Beogracih terazija...u Bg pašaluku ?!
I ja isto

25. 01. 2016 - 13:34

Biće zanimljiva utakmica, a tek kad budu igrali Novopazarski Sandžak i Bg pašaluk, to će biti još zanimljivije ;-)
MNE4EVER

23. 01. 2016 - 22:12

@ Mutant iz Crne Gore; Sve je to NISTA naspram VASEG terrora nad Crnogorcima 1916-2006, mada mogu slobodno napisat 1916-and counting. Kako otimamo imovinu koja je uvjek NASA (CPC) bila?? VI ste PROFESIONALNI prepravljaci istorije, BRUKA.
Dragi MNE-NEVERE

24. 01. 2016 - 12:27

...a jel Mutant i ona okupacija Turska do 1913-i ona 1916 austrijska i ona 1918 prijateljske Francuske via krvavoga vašega unuka CARA Lesa od istije ili da nije od vas samije protiv sebe dovijeka? Od kad ste nastali-nije su vam bili od preše ni neprijatelji ni okupatori! Sami ste te "rabote"-efiasno uređivali-ka vaši prci LAKOME LISICE i ŠVERCERI žitom-sa turskim okupatorima-ka vi sa kasapinom sa Dedinja 17.godina 4 mjeseca i 10 dana(11/14 januara 1989 do 22.maja 2006)!! Moj vrli Mutnte...?!
Govedo

23. 01. 2016 - 23:11

Ne objavljujte ove komentare bez mozga. Žalosno koga ima u Crnoj Gori
Tačno

25. 01. 2016 - 13:11

Pravo zboriš, Jole i kompanija, a od mozga ni "m".
Od svega što napisa..

27. 01. 2016 - 09:36

...jedino ti je iskreno- stina tvoj potpis-naslovnica komentara!
novak

24. 01. 2016 - 09:17

Obrazuj se malo srbine iz crne gora pa ces se posle toga stodjet izrecenih rijeci
novače.....

26. 01. 2016 - 00:57

...nije probem u riječima nego u vašim sramnim djelima-pogani od pogani! Viđeste li današnju Nenarodnu skupštinu u Podgorici-kako se "tost crnogorci" čašćavate za učinjena dobra ovome narodu u potnji kvrat od vijeka-KADA OPLJČKASTE SVE LIŠI ONOGA ŠTO JE ZA NEBO SVEZNANO! Ubazde od ubazda-i na što liči ona mesretna nenarodna skupština-reklo bi se na stočni pazar na Tuški put! Hvala vam e mi potvrdiste moje konstatcije-da vama nika d nije niko bio od spreše za bruku-sramotu-izdaju-nego vi bijaste dovoljni sebi samima-pogani od pogani! I imate obraza da nekome nešto poslije današnjeg dana spočitavate?
Za posrbicu iz Cg

25. 01. 2016 - 12:54

Priznati Kosovo i kao državu i u UNESCO - Pravda zbog velikosrbskijeh zločina na Balkanu. Vaši bradonje sa kokardama su oteli imovinu naše crkve, dakle, ne pričaj bajke. Kada dođe NATO, to će biti kraj vaših asimillatorskih snova, ostaće vam samo vaše jedina zemlja, u njenim prirodnim granicama iz 19 vijeka, znaš i sam kako se zvao taj pašaluk.
Čuvaj se ISTINE čoče ..

23. 01. 2016 - 22:08

...iz dijaspore-da te ne omete u "pojanju"-ka ono na Cetinje prije nekolike godine-kad su igrale košarku đevojčice(juniorke) iz Crne Gore i Srbije-pa im neko pojao "himnu":"...onamo onamo-za šumu onu" ubij zakolji da Srbin ne postoji"?! Nikada ne rekoste odakle su bili "pojci-idioti"-koji su rokćali-ka januarska krmad 1989 godine po džadama i sokacima Crne Gore! U ABLEJANJU-kontrarevoluciji(ka i danas te je "kurvinski sprovodite"-okrivljujući Srbe!)! Od planina pa do mora ispod Bara i Kotora-"slobo slobodo-Srbija iz tri dela-opet će nam biti cela-oćemo gusle-oćemo Ruse"-vrli potomci LALOMIH LISICA i ŠVERCERA sa okupatori..."NIKO KA MI/VI...."!
Milo Vujovic

23. 01. 2016 - 19:50

Ovo je klasicna OTIMACINA,Sta smo Mogli i da Ocekujemo od Srbijanaca koji su Kupili Pobjedu, Cus Sudije Grk Smrtno naklonjen Srbijancima,a Slovenac potvrdio kao njegov kolega u Zenskom Rukometu Dje je protiv Novreske klasicno Nas Pokrao a Mi kazemo Slovenci su Nam Prijatelji?l Gojkovic je Trebao da Izvede MOMKE iz Bazena u Znak Proteesta za Fukarsko Sudjenje,a Slag na Tortu je bio dje Oko 12. Hiljada BUCNO ZVIZDE CRNOGORSKOJ HIMNI,Sramota i Fukarski do Neba da se Zvizdi bilo kojoj HIMNI a ne Bratskoj Crnogorskoj hahaha,i Sta da Ocekuju Srbijanci kad dodju u Crnu Goru zar Misle da im se Nece Ponoviti Skandiranje Srbe na Vrbe na Koje su on Tako i Zucno Reagovali, u Svakom Slucaju Veliko Hvala CRNOGORSKIM VITEZOVIMA (AJKULAMA) Koji Nijesu Iznevjerili Nase Slavne Predke, i Zato Smo im ZAHVALNI DO NEBA lll
Za Mila Vujovića

23. 01. 2016 - 20:05

Milo, oni nijesu nikakvi "srbijanci", oni su Srbi, a mi smo Crnogorci, nauči se da ne koristiš vještačke "regionalne" termine koje je izmislio Vuk Karadžić u 19. vijeku, jer tako samo ideš na ruku njihovoj ideologiji. No u pravu si, logično je da su Grci vazda bili na njihovoj strani, kao i Slovenci. Svaka čast našim Ajkulama, da su sudije bili pošteni, mi bi ih potopili bez problema.
Ne zamjerite Miluliji Vujoviću

23. 01. 2016 - 20:45

...ovo je njegov "debi"- u vaterpolo sportu! Što će siromah -potomak bečke kopiladi-koja su oburdala Grob Njegošev na Lovćenu siječnja13.1916 godine? Krije se i maskira po ovijem portalima! Vjerovati mu je ka sudijama iz SLOVENIJE i grčke! Ipak pobijedio je sport! Budimo ponosni na svoje MOMKE!! Pred njima je budućnost! A pred ovima ka što je ovaj Milolija-pa onaj MNE4EVER i mnogi drugi -je regionalna kanalizacija(grobovi predaka)--koja ih via Trašte eksportuje prema Otrantu!! Muči Milolijo-muči pogani od pogani!
Milo Vujovic

23. 01. 2016 - 22:23

Ja sam Potomak Mojih Slavnih Predaka iz Ubala-Cevo na koje sam Ja Ponosan do Neba,a ti Kopiljanu potomak Turskih KONJUSARA,koji kao Papagaj Ponavljas Nekakve Djedove i Lovcen,Debelo si me Zamijenio sa nekim tvojim Kopiljanom, Ja sam Jedan a mozda i Jedini na Ovom Portalu koji se Potpisuje Pravim Imenom i Prezimenom, i Svi Oni Koji Mene Poznaju Znaju da Milo Vujovic dje je Bio Nikada se Nije Krijo,za Razliku od tebe i tvojih Dosljaka Cetnickih Ubazda koji se Kriju i Necuveno Junace iz Pacovskih Kanala pod Fantomkom NiK- omanije Razni Lesinari ne Mogu Imati Nikakav Drugi IDENTITET kad su PRECUTALI SVOJ LICNI Kao Zadnje Pi.ke,i Zato Treba Ukinuti Komentare pod Raznim Anonimnim Nikovima i Nadimcima, jer ako Nas Crnogorce Vrijedjaju Srbijanski Dosljaci da Znamo ko su oni (Da ih Zabiljezimo Zlu ne Trebalo) Koji su Jaki na Pi.ki od Usta III
Opet za Mila Vujovića

23. 01. 2016 - 23:44

Evo Milo da ti ponovim ja kao Crnogorac, oni nijesu nikakvi "srbijanci", nego su Srbi, prestani da koristiš velikosrbsku terminologiju, jer njima je i cilj da ljudi iz nezanja upotrebljavaju tzv "regionalne" odrednice koje je izmislio njihov Vuk Karadžić u 19. vijeku. Mi smo Crnogorci, a oni su Srbi, vazda smo bili i ostali dva zasebna naroda, razumiješ li to? Niko od naših predaka njih nikad nije nazivao "srbijancima", niti su oni sami sebe ikad tako nazivali. Naši čukunđedovi su njih nazivali Serbima ili Srbljima, i jasno su ih razlikovali od našega naroda.
"...Potomak Mojih Slavnih ....

24. 01. 2016 - 12:56

.....Predaka iz Ubala-Cevo.."? Jest bora mi-ali nema ČEVLJANINA-pa da je najgori-koji oće napisati-ka ti Millijo Vujoviću:" ..da si iz Ubala -Cevo.." jer na Čevu ne >>( "Cevu"-nije napisano crnogorksom azbukom)
Zvono Ivanovo...

23. 01. 2016 - 23:05

Kako rece jedan komentator - pojam 'Srbijanci" je izmisljen sa sirenjem velikosrpske ideje. Rodonacelnik mu je V Karadzic a smisljen je da bi prosirio i ukoricio novokomponovane "srpske zemlje" - Makedoniju, Crnu Goru, Bosnu, Hrvatsku. Sloveniju, dio Bugarske.... Do tada su se ljudi koji su zivjeli u Srbiji nazivali Serbi, Servi, Sorabi, Srbalji... U svom nacionalnom zanosu, Karadzic ih je sve u kumbulj prekrstio u srbe.
Ada nije tako čoče "zvonce...

24. 01. 2016 - 18:38

...na predvodniku bekica"-da je rodonačelnik Vuk Karadžić-jer tvoji učitelji"historičaropate" veljaju se da je TEKE u drugoj polovici XIX stoljeća stvorena SRBADIJA-po knjigama Ilije Garavoga i pjesnika -učitelja Sima Milutinova sa Pala(Istočno Sarajevo),inače tajnika Svetoga Petra Cetinjskoga ? Neko među vama LAŽE SEBE-jer jedno i drugo ne idu zajedno? Više no li vi "današnji tost crnogorci" i CRNOGORCI iz Junačke i Čojske Crne Gore PETROVIĆA NJEGOŠA! A ovo oko "Srbijanaca"-dragi mišiću-Srbijanac je stanovnik Srbije-narodnosti srpske! Onaj u Hercegovini je (ako je pravoslavac) Srbin narodnosti srpske! Onaj u Crnoj Gori(ako se tako osjeća) je Srbin narodnosti srpske! A za Crnogorce se zande isto ka i za Srbijance! Crnogorac narodnosti crnogorske! Što se tebe i družine-ovija "tostera-dunstera" tiče-pa vama su Amerikanci "uzeli meru" i preveli vas "žedne preo vode"-i odredili vam da ste "Tost crnogorci"-brez i promila gena-pragena Crnogorskije!
Zvono Ivanovo...

25. 01. 2016 - 00:26

Saznanje da se mogu uvuci u polemiku sa nekim ko je svojevremeno bleja za Solevicem i Milicem a danas naknadnom pamecu pljuje po 'Kasapinu sa Dedinja', Te deskredituje za ozbiljnog sagovornika, ISTOCNOPRAVOSLAVNI.
Dobro bi bilo...

25. 01. 2016 - 17:50

...zvonce na vratu ovna predvodnika bekica-da kažeš puno ime i prezime i adresu toga što je bl.... za Solevicem i Milicem-uz molbu koje i odkale bijše taj Milic?!
Za neukog Joleta

25. 01. 2016 - 13:30

Jole, i dalje živiš u svijetu lažibajki koje su ti od malih nogu usadili lukavi i do zla boga lažljivi Ristovi bradonje sa kokardama. Zaludu vam falsifikati poslanica Sv Petra Cetinjskog, on je definitivno razlikovao naš narod od vašega, i jasno je rekao da se prije vašeg Sime Milutinovića "niti jedan drugi Serbin ne bi soglasio živjeti u Černoj Gori" - prema tome, nije vas ovđe bilo, još od povlačenja vaših prvih okupatora Nemanjića...vi ste u Cg izmišljeni u 19 vijeku, kao što je to objasnio i Slavko Perović. Tzv "srbijance" je izmislio vaš Vuk Karadžić, kao vještačku "regionalnu" odrednicu, kako bi sam sebi dao za pravo da prisvaja ostale južnoslovenske pravoslavce kao tobožnje "geografske odrednice za srbe", no u realnosti, vaši "srbijanci" su autohtoni Serbi/Servi (Rašani) - jedni i jedini, a sve ostalo su posrbice. Što se tiče Hercegovine, to što je neko pravoslavac ne znači da je "srbin", samo pokazuješ svoje brkanje vjere i narodnosti, avetinjo neuka ;-)
Dobro bi bilo...

25. 01. 2016 - 18:08

...da nam doobjasniš-od kada su Hercegovci nacija-narod-narodnost! To ti je(da oprostiš,a izvineš) i laž i neznanje-pobrkano sa mržnjom prema Pravoslavlju-koje ti je došlo po đedu koji oburda Grob Njegoše na Lovćenu 13.januara.1916-u "odorama oružanog hrvackog bratstva"- Bokeške mornarice(Skala radio Kotor:26/06/2015-tema" Bokeška mornarica je tkivo grada Kotora"! Hvala na "upozorenju" da je Poslanica Svetoga Petra Cetinjskoga upućena 1804 godene nastojniku manastira Piva-arhimandritu Arseniju Gagoviću(kasnije Hercegovačko primorski mitropolit)-FALSIFIKAT? Možda "falsifikat"-u kojem Svetac "prvada "LAKOME LISICE riječima:" I ne čudite se moj dragi arhimandritu.Mismo SRBI takovi .ne znademo niti hoćemo,znati drugo,nako jedan drugoga goniti u nesreću i u bezčest postavljati...."! Vjerujem da je "falsifikat" i Poslanica iz tih doba upućena domorocima:" koreći ih,da bi naudili svojoj braći,prodavali(švercovali) žito Turcima,samo da bi "braća Crnogoroci" ostali brez ljeba"!
Opet Joletove bajke

25. 01. 2016 - 19:36

Ne znam o čemu ti buncaš Jole, nijesam spominjao nikakvu bokešku mornaricu, niti sam Hercegovce nazivao narodom, oni su nekad davno bili zaseban narod, no do danas su svi asimilisani (posrbljeni, pohrvaćeni i pobošnjačeni). "Mržanja prema pravoslavlju" - ne budali, ja sam pravoslavac, no vaše "svetosavlje" nema nikakve veze sa pravoslavljem. Poslanica jest falsifikat, to je nepobitno dokazao profesor Radoslav Rotković, kao i Sreten Zeković. Vi velikosrbi konstantno lažete sami sebi, i neupućenim strancima, ali nama Crnogorcima ne možete, kao ni ostalim narodima u regionu koji vas znaju u dušu kakvi ste...što se tiče "lakomih lisica", to su vaši "milogorci", licemjeri koji se okreću kako vjetar duva, no oni sa nama 100% Crnogorcima nemaju nikakve veze, mi nijesmo nikad bili ljubitelji vašeg Slobe, i njegove mitomanije...no smo protestovali protiv njegovog asimilatorskog rata na Balkanu, pozdravljaju ti Liberali avetinjo :-)
Daj bre više taj dokument..

26. 01. 2016 - 09:01

...u kojem uvaženi istraživači-dokazaše da je Poslanica-poslanice Svetoga Petra Cetinjskog "falsifikati"! Uz molbu-da rečeš koji me Liberali pozdravljaju? Jel oni te na svom b/r/logu-dana 05/11/2011-objaviše-napisaše:IDIOCKI Trinaestojulski Ustanka donio je ono što je VRH USTANKA i želio-P O G R O M u Crnoj Gori..."! Da,da na "b/r/logu"-bijaše "tema":Veličanje lika i djela Krsta Zrnova Popovića i "ostale "veličine" slugu fašističko nacističkih okupatora u vremenu od 12.jula.1941 do 15.maja.1945 do Blajburga i Zidanije ćuprija"?!
Evo ga Jole

26. 01. 2016 - 12:32

Nema problema, ovđe ti je sve objašnjeno kako su tvoji mitomani falsifikovali Sv Petra Cetinjskog, ima toga još, al ovo ti je samo skraćena verzija da lakše razumiješ: https://crnogorskapitanja.wordpress.com/2013/03/06/dr-rotkovic-razotkriva-velikosrpske-prijevare/ https://crnogorskapitanja.wordpress.com/2013/03/08/zekovic-ne-postoji-original-testamenta-petra-i-samo-krivotvoreni-prijepisi-sime-milutinovica/ https://crnogorskapitanja.wordpress.com/2015/01/15/sveti-petar-cetinjski-nije-bio-za-srpsko-carstvo/ http://3.bp.blogspot.com/_O_xQIvgNscQ/TO7BrIpff4I/AAAAAAAAAgU/-1z-g1eSRRk/s1600/21_jun_2002.jpg Pa eto, imaš slobodnog vremena, kad si već penzioner, čitaj i uči, a mi liberali i krilaši nikad nijesmo bili fašisti, za razliku od tvojih bradonja sa kokardama ;-)
PS

26. 01. 2016 - 12:45

Gore su ti 4 dokumenta sa objašnjenjima profesora Radslava Rotkovića i Sretena Zekovića, pa otvori svaki zasebno, početak je https sa / na kraju, ili http sa jpg na kraju (ako se ne razumiješ u informatičku terminologiju).
Nijesam Hercegovce nazvao...

26. 01. 2016 - 19:31

...pa baš zato što se ne razumijem-u vaše laži-osobenu informatiku-kaži ti nama tačan naziv dokumenta(knjige) uvaženih autora Rotkovća i Zekovića-jer ja posjedujem neke njihve knjige i studije,ali,da oprostiš a izvineš- u tijema nema ni slova o falsifikovanju "Poslanica i Poučenja u stihovima"-ali ima o tastamentu-oporuci! Priznat ćeš da jedan i drugi dokument nemaju međupovezanost -jedino im je zajedničko: i jedan i drugi dokumnet pisao Sveti Petar Cetinjski ! Jer tvoje potonje"doobjašnjenje"stvara zabunu (ova četiri ponuđena dokumenta)-pa reci u koji od ove četiri dokumnta-se tretiraju "falifikovane poslanice"-jer nelogično je da se u sve četiri pojavljuju "naučno fantastične poslanice-falsifikati? Poitaj "krilce ispod repa od kokoške"-poitaj da mi poboljšaš raspoloženje-u sprdačini-igrokazu sa "kokoškama i njihovim krilcima!
E moj Jole, crni Jole

27. 01. 2016 - 00:05

Što se tiče Hercegovaca, oni su inače nastali od Pagana, Travunjana, Neretljana i raznih drugim plemena koja su bila vjerski posrbljena od strane vaših okupatora Nemanjića, inače su bili zapravo daleko srodniji nama, nego li vašim Rašanima, a što se tiče falsifikovanih poslanica, pročitaj najprije sve dokumente pa malo razmisli prije no što provališ još neku besmislicu.
Krsto Zrnov i Blažo

26. 01. 2016 - 18:58

Đukanov su potpisali u Cetinje"prvu sramotnu narodnu slogu"-u Banske dvore pod kotulom fašističkog genrala i guvernera vaše sramotne ND/H/MNE-Pircia Birilia na dan žena1942! Pa te zato-što neznam- i pitam-esu li "krilaši" bili Krstovi ili Blažovi ili obojice-giceee?Oko Poslanica-iz ovoga tvojega "ponuđenoga" nema ni slova o falsifikatu Poslanice-nego nečega drugoga-koje ja ne sporim! Dakle-ako lažeš-smanji gas-da ti u dublje i lakše upane! Zato kaži kako se zove dokument-knjiga ili studija sa brojem na kojoj stranici piše da Sveti Petar Cetinjski njie pisao onu Poslanicu arhimandritu Arseniju Gagoviću 1804 godine! I drugo-zapamti na koju si-ono oko "idiockog trinaestojulskog ustanka"-pisao je na svom b/r/logu prvi i jedini prešednik Liberalnog Saveza CG Slavko Perović! Eli i on bio-nije bio krilaš-nije ni važno-kad je u pitnjau "veličanje izdajnika Crne Gore u otadžbinskom ratu 13.jul.1941 do 15.maja 1945 do pogibije vlasnika glava vašije đedova-nacista oliti švaba!
E moj Jole, Kara-Jole

27. 01. 2016 - 00:09

Prva i jedina narodna sloga je bila od našeg Slavka Perovića, cilj joj je bio da se neki od posrbica vrnu izvornom crnogorstvu, što je i uspjelo kod nekih razumnijih ljudi, poput Kilibarde. Krsto nikad ne bi pristao na saradnju sa vašim bradonjama, da nije bilo prisile od strane Italije, kao i lažnih obećanja da će obnoviti nezavisnost Cg. Inače, on to nikad nije smatrao nikakvom "narodnom slogom", već je četnike smatrao najgorim dušmanima našeg naroda. Mi nijesmo bili fašisti - za razliku od vaših bradonja sa kokardama, zelenaši su bili patriotski Crnogorci, a što se tiče poslanica, već sam ti rekao, pročitaj sve a ne samo naslov.
"Mi nijesmo bili fašisti..."

27. 01. 2016 - 22:35

Pitaj novinara i publicistu Bora Milovanovog Krivokapića-oko "Prve narodne sloge(daću ti njegov broj mob.telefona)"! A potom pročitaj "PROGLAS" k-danta brigadira Krsta Popovića izdat na dan žena 1942 u kojem između ostalog Krsto piše vapi moli za spas naroda i zavedne omladine:"CRNOGORCI,Nedajte da nestane naš narod! Možda smo još na vrijeme,ali je potonji čas,da pregnemo složno koliko ko može,da spasimo NAROD i NAŠU ZAVEDENU OMLADINU,koja je nažalost postala PLIJEN TUĐIH AGENATA i NEPRIJATELJA mašega naroda..."! Da ti ,slučajno,NEZNAŠ>>(ka sve što znaš?)na koga je Krile krilaš-"domobran-domoljub-antifašista-patriota"-koji je prima preko 100 hiljad talijanskije lira -mjesečnu panaiju)
"Da ti slučajno NEZNAŠ....

28. 01. 2016 - 09:32

...na koga je Krile krilaš mislio-napisao-reka-pozva:"...koja je nažalost postala plijen "TUĐIH AGENATA i NEPRIJATELJA NAŠEGA NARODA"? Ja bi reka da je mislio na fašiste Ruse i Srbe-koji su u ta vaša sramna vremena bili OKUPIRALI ND/H/MNE-a ne Đedova ti domovina Italija i Austronjemačka!!! Nego neznam-što ti misliš-kako da izbrišemo(bili valjalo izbucati listove iz te đaolike istorijske čitanke) iz istorijskih dokumenta-ono potpisivanje ispod kotule Pircia Birlija u Banske dvore na dan žena 1942-te potpisaše đeneral bradonja ND/H/MNE Blažo Đukanov Zvicer i zelenški brigadir"antifašista" i "patriota" Krile krilaš Zrnov Popović! Boro Miovanov Krivokapić-u emisiji kod D.Šukovića"ŽIVA ISTINA" pričao je o toj PRVOJ SRAMOTNOJ ND/H/MNE SLOŽNOSTI"-protiv NOP-Partizana i Antifašista Junačke i čojske Crne Gore Petrovića Njgeoša?! Muči ubazdo i pogani od pogani!
"Mi nijesmo bili fašisti..."

27. 01. 2016 - 23:10

..." E moj Jole,Kara-Jole......Prva i jedina narodna sloga....od našega Savka Perovića"... je mislila i misliće dovjeka ka i vaša bruka i sramota-koju ta isti Slavko na svom b/r/log-dana O5/11/2011 napisa i ovo:" IDIOCKI TRINAESTOJULSKI USTANAK DONIO JE ONO ŠTO JE VRH USTNKA I ŽELIO-P O G R O M... U CRNOJ GORI KOJI ĆE SVOJIM ŽIVOTOM PLATITI 52 HILJADE NJEHIH GRAĐANA"?! STINE RADI OVE 52 HILJADE SU NOTORNE LAŽI-JER DRŽAVNA KOMISIJA SFRJ-JE JOŠ 1965 G. UTVRDILA DA JE U VREMENU OD 1941 DO 1945 POGINULO LJUDI (PO SVIM OSNOVA: 16.430 NJENIH GRAĐANA! ZBORA NEMA NI ZAMJERKE VAŠIM UZVIŠENIM SRAMNIM RABOTAMA- NEMA PRIGOVORA MOJ "ANTIPROTIVNI FAŠITIČKI POTOMČE"-ISTINA ŽIVA UTVRĐENA NE OD NAS POD "ŠUBARAMA"-NEGO OD VAS POD "ČAPRAMA SLUGA FAŠISTISTOČKO NACISTIČKOG TERORA" NA TERITORIJI BIVŠE ZECKE BANOVINE OD 12.JULA 1941 DO 15 MAJA.1945 GODINE! DO BLAJBURGA I ZIDANIJE ĆUPRIJA-VRLI POTMČE VRLIJE JAJARA SLUGU OKUPATORA!
Nijesam Hercegovce nazvao...

26. 01. 2016 - 19:17

...narodom..."?! Dobro-oprosti i izvini-ali bili ti bio tako dobar ka što si pametan(mala ti tije funkcija avetinja-naspram tabule raze!)-da objasniš-a da čoče što ti znači ovo:"...ONI SU NEKAD DAVNO BILI ZASEBAN NAROD.." A što preskoči- a nereče kako se zvaše taj narod? Bi se reklo-ka ono "vaše"-Dukljani(domoroci države Duklje-razorili okupatori Nemanjići 1189 godine)-Zećani(domoroci države Zete/Balšića i Crnojevića/vazalčića :Nemanjića,Turaka i Mlečića- i s'neba pa u rebra Crnogorci(iz Crne Gore Petrovića Njegoša)-iz jedine slobodne i neovisne država u istoirji Crnogoraca(220 godine-1698 do 1918)!!!? Sve drugo i prije i poslije do dana dnašnjega-na naškom crnogorskom jeziku se to zove :"slugovanje i poluslugovanje veljim silama-diljem Vaseljene! Moj jarane!
E moj Jole, Kara-Jole

27. 01. 2016 - 00:16

Malo je smiješno da narod koji je dobio ime po robovanju nas naziva "slugama". Najprije vas porobiše Vizantinci, pa onda Bugari...nakratko ste se osilili za vrijeme Nemanjića, kada ste silom pokušavali da nametnete svoje sopsko ime ostalijem južnoslovenskim narodima, a onda, opet vas porobiše, i to Osmanlije, na sljedećih 500 godina, odatle vam genetika ;-) Sv Petar Cetinjski itekako jest pisao pismo Gagiću, i tamo je jasno rekao da vas Serba nije bilo u Cg, prije Sime Milutinovića, dakle, još od povlačenja vaših Nemanjića, niti jedan drugi Serbin ovđe nije bio (osim u falsifikatima). Već i samo to bi ti trebao biti jasan dokaz da su poslanice falsifikovane, jer Petar je jasno razlikovao nas Crnogorce od vas Serba. Što se tiče literature, pročitaj knjigu “Simo Milutinović, Petar Prvi i Njegoš” - iliti “Krivotvorstvo Sima Milutinovića”...autor je Danilo Burzan, on je sakupljao mnoge dokumente o kvazi-istorijskim falsifikatima koje veliča vaš Risto, te ih je sve razotkrio u toj knjizi
Dobro ti ide "REKLA KAZALA"..

27. 01. 2016 - 08:04

...ali što ćemo sa ISTINOM i DOKUMENTIMA? Jer kako se MOŽE CRNOGORAC iz SLOBODNE CG(STARE CRNE GORE) PETROVIĆA NJEGOŠ-peko noći putem brčkanja"jest nije"-prevoditi u Dukljanina-Zećanina vazalčiće Nemanjića-Turaka i Mlečića-usput se turčiti i katoličiti! To je jedan ti porblem! Drugi-kako neko može sebe preko noći prevesti u CRNOGORCA-a nemati ni promila-kapi krvi CRNOGORSKE? Treće-taj isti "tost crnogorac-"proizveden-štancovan" u "laboratorijama Amerikanaca" prvo u KBC CG u Podgorici-januara 2010-i doraditi na Floridu sa uprcanim neogenima u količinama od preko 104%(od mogući 100%) i to:Turskije(9,2%)+Ilirskije(29,2%)+Vlaškoarabanaškije(27%)+ Keltskije(9,4%)+ Čisto Vlaškočobanskozapadnoerecgovačkije(29,2%)=? Četvrto,sve je TO- obajvio doc.dr M.Ćosović Prentodolac na ovaj Portal i neki drugi na Portal SANDŽAK PRESS! A naša naučnica S.V.-iz Podogorice reče:da su vam "GENI PREBAČANI"-zarad razvoja poljoprivrede na Balkanu"? NIje kara-nego CRNO ka vam obrazi!
Za Kara-Joleta

27. 01. 2016 - 13:10

E vala Jole, ti sa istinom nemaš nikakve veze, kao što ni falsifikati nemaju nikakve veze sa dokumentima, poezija nije nauka, a tvoju ljubljeni i "premudri" pjesnici nemaju pojma o realnosti, već o bajkama, koje im je usadio uča Sima bre. Zaludu ti papagajsko ponavljanje jednih te istih besmislica, vi ste nastali kao vizantinsko-bugarsko-osmanlijski tost, a mi Crnogorci postojimo davno prije vas, i korijeni su nam od starih Dukljana, imali smo državu davno prije vas Serbo-Horvata. Ćosović je objavio podatke za bivšu "zajedničku" državu, no kad se pogledaju kasniji podaci zasebno za nas, i zasebno za vas, vidi se da su većina tih osmanlijskih gena najviše kod vas rašireni...kod tvojih raško-šumadinskih filozofa, a za nas Crnogorce se zna da imamo većinom Ilirsko-Keltske i Polapsko Slovenske gene. Zato si ti crni Jole, iliti Kara-Jole, kao i vaši Karađorđevići, pljuješ po svemu što je crnogorsko jer nemaš obraza.
To "pljuvanje" sam naslijedio

27. 01. 2016 - 20:30

Oko gena-naš doc.dr Miroslav Ćosović Prentodolac piše na Portal Analitiku :O4/O1/2013 u 20:19 "ura...piću cijeni:" Imamo izrazito gustu koncetraciju potomaka Vlaškog naroda u četiri/4/nahije Crne Gore! Krvna i genecka slika mu je mnogo bliža ALBANSKOJ nego SRPSKOJ.."? Dakle-laž je da je analiza rađena za "zajdničku državu" Analiza je rađena na "slučajno izabrana" sa DŽADE(uobčajno za CG-sa Ddžade-pa i na vlast doći-ka ovi što bleje(ka ti oponentu-meni poznati insanajvan) u onu skupštinu u PG evo tri dana!)-NJIH 404 "tost crnogorca" različitih prezimen(za nauku najbitnije prezime-radi gena i krvne slike?)-u KBC CG januar(čudnovato u januarau) 2010(poslije 4 godine u slobodnoj CG)! Crnogrska naučnica-član eksprata iz Amerike gos.S.V. kaže za portal:"Da ispitavanja-gena 404 slučajna čojka(isključivo muški)-nije rađena zarad istorije,socijologije ili političkih razloga nego isključivo zarad"Razvoja poljoprivrede na Balkanu"? Bi reka da je NDMNE -zemlja bogom dana za oranje?
Za Kara-Joleta

28. 01. 2016 - 00:07

Znamo mi svi za tvoje opsesije sa Albancima Jole, no mi Crnogorci protiv njih nemamo ništa pobogu, pa nijesu nas oni okupirali dva puta u istoriji, zna se dobro ko je to uradio. Navodno je to istraživanje koje ti spominješ sponzorisala Srbija, očekujući da će "dokazati" svoju asimilatorsku opsesiju, ali su se neugodno iznenadili kada su viđeli da se naša genetska mješavina razlikuje od vaše, čak bi se moglo reći da ste vi genetski bliži Hrvatima nego li nama Crnogorcima. No kao što rekoh, takvih istraživanja je bilo mnogo i variraju od instituta do instituta, ali sva do sada su dokazala našu zasebnost, i to je jedino što je bitno, kao što je to dokazala i antropologija, kao egzaktna nauka, što je takođe naveo i gospodin Ćosović.
"Mi nijesmo bili fašisti..."

27. 01. 2016 - 22:51

Ja imam i vremena i srpljenja-čekam tvoj tekst iz knige Burzanove,Rotkovića i Zekovića(knjiga-studija -stranica-podnaslov-naslov) če se navodi da je "Poslanica(poslanice) Svetog Petra Cetinjskoga upućena arhimandritu A.Gagoviću godine 1804 falisfikat" Sima Milutinova? Poitaj-od tebe zavisi oćeli ti žiri za dodjelu titule "MEGA LAŽOVA" -i uručiti istu dana 23.srpnja na tvoj rođendan>>(rođen si 1957 u hotelu "SLON"-kao nedonošče u Emoni,i činimi se po -jediničnom kartonu v/o-ograničeno sposoban za službu za službu u JNA-dijagnoza:"Tačka spiska bolesti 148/1-Pravilnika JNA...)
Ljubav prema Petrovićima..

28. 01. 2016 - 10:10

...Njegoš-"premudrim pjesnicima"-polako prelazi u patologiju insanajvana u životinjskoj ČAPRI! Jel bre-dal si svjestan što si gore /iz/rokćao-/iz/blejao:"...poezija nije nauka,a TVOJi LJUBLJENI i "PREMUDRI" PJESNICI NEMAJU POJMA o REALNOSTI,VEĆ o BAJKAMA...."?! Da,da sve potaman ka i na ovaj Portal-TI isti "pod ni/t/kovom L DABANOVIĆ" dana:04/01/2015 u 16:41 uru-tema:Tvrtko tvrdi pazar"_zarokća-zableja:""E kad čujem....vas ZADOJENI-ĐE se PONOSITE PETROVIĆIMA KAO i TI(JOLE)OVIM "TVOJIM "GROBOM VELIKOG NJEGOŠA...ZGADI MI SE"....!!! Da,da "KAO TI OVIM TVOJIM"..."po matrici ovoj iz taze tvog "rokćanja đe zableja "Za Kara -"Joleta:"A TVOJIM LJUBLJNIM i "PREMUDRIM"...?! Nema grke-tvoj "rukopis" zvuči poznato DOMOBRANSKI-kako i dolikuje kopiladima bečkih konjušara-koji oburadše ("TVOJIM-TVOJI"...) GROB NJEGOŠEV NA LOVĆENU-13.siječnja.1916 godine! Džabe nas MRZIŠ/MRZITE! Mi smo tu VJEKOVIMA-SVOJI NA SVOJE! A TI/VI...? Kopiladi bečkih konjušra-koji izgoreste KA KRMAČE ZA PUNIJEM KORITOM!
Za Kara-Joleta

28. 01. 2016 - 13:31

Opet trabunjaš Jole, ja sa Dabanovićem nemam ništa, niti se ponosim sa takvima koji pričaju pjesničke bajke koje nemaju veze sa istinom...takve veličaju samo spodobe poput tebe...potomci osmanlijskih konjušara...no ulagivali ste se vi i Beču i Budimpešti, a naoročito Moskvi, Parizu i Londonu, kome god treba, samo da vam pomognu u vašim velikosrbskijem aspiracijama, no na kraju vam propadoše planovi, mi Crnogorci idemo u Nato, kome se ne dopada, ravno mu polje u smjeru pašaluka ;-)
Pa ako nemaš-a što..

28. 01. 2016 - 14:52

...se javljaš-možda te zaSRBI? Jer "njegov i tvoj" vokabublejnaje-rokćanje je podudarno-komlementarno:"..KAO OVIM "TVOJIM"(Jole)GROBOM ::::NJEGOŠA...?...i onda slijedi ovo TVOJE taze rokćanje-blejnaje-rika:" a ""TVOJI" LJUBLJENI" i "PREMUDRI" pjesnici nemaju pojma..."?! Da,da "opet blejiš L Dabanoviću...nemaš ništa od obraza"-ni od gena Crnogoraca-ja ti jemac-prevagnuli ti geni bečkije kopiladi-koje ti -na ovaj Portl nedavno-nabači Crnogorskoj naciji, da su:"kopilad,nakoti i crni vuci"-...O vam/ti O....J...u grobove!!! Ko si ti-da cijeniš kakvi su i ko su Petrovići Njegoš-koji su ti precima jebali vam oca očinskoga u svakome ratu-do Mojkovca-do Sutjeske-Neretve i drugijeh ratišta đe ste se vi kopilad "šunjali" ubazde od ubazda! Nego što bi sa tvojima ubažđelim "falsifikatima" Poslanica?
Perce

23. 01. 2016 - 21:59

Ma važi....aj sad pukni se u glavu.
Никшићанин

24. 01. 2016 - 02:05

На
Jovanka

23. 01. 2016 - 20:41

BRAVO AJKULE LAVLJEG SRCA. TAKO SE BORI ZA SVOJU DRŽAVU. SUDJENJE SRAMNO, PRAVA KRADJA. PONIŠTEN GOL IVOVIĆA A ISTI TAKAV SE PRIZNAJE NA DRUGU STRANU JAKŠIĆU. BILA SAM U ARENI, SJEDJELA PORED VATERPOLISTA MADJARSKE, KAD SU SE ONI UŽASAVALI OD PRISTARSNIH ODLUKA SUDIJA. ZLATO SA SJENKOM. A SREBRO SJAJI JAČE OD SVAKOG ZLATA.
MNE

23. 01. 2016 - 22:08

Aooooo ni da nas je Hrvatska pobijedila pa da se ljutite toliko
Za tzv "Mne"

23. 01. 2016 - 23:17

Na njih ne bi imali što da se toliko ljutimo, nijesu nas oni okupirali dva puta u istoriji, ne pljuju oni po našoj crkvi i jeziku...ne svojataju oni naš narod, zna se dobro ko to radi.
C

23. 01. 2016 - 22:10

Odlično su obje reprezentacije igrale, sjajna je utakmica bila, Madjari su sjedjeli pored i gledali kako se igra, onako kako samo Balkan može
Svaka čast reprezentacije

23. 01. 2016 - 22:12

Glavu gore ljudi - bilo da je fer ili ne - imamo se kad dokazat ponovo i to ni manje ni vise na Olimpijadi :)
Realno

23. 01. 2016 - 22:34

Ovaj mec su crnogorci odigrali bolje od srba ali ne pobjedjuje uvjek bolji. Srbi su imali vise srece i malu naklonost sudija ali to se u zargonu kaze "prednost domaceg terena". Srbima je ovo bila najlosija utakmica na prvenstvu ali samo zato sto im crnogorci nijesu dali da se razigraju. Inace u reprezentaciji Srbije imamo dva crnogorca i nekoliko njih koji su blizim porijeklom hercegovci i crnogorci.
tito

23. 01. 2016 - 23:31

bbravo najačiii
Никшићанин

24. 01. 2016 - 01:53

Било како било,хтио то неко признати или не Србија потврђује у континуитету да је свјетска велесила бр.1 у ватерполу ! Или ће неко да оспори овај континуитет од 3 узастопне титуле шампиона Европе ?
Za avetinju iz Nikšića

25. 01. 2016 - 13:08

Ovaj neznaveni momak očito nema posla, živi sa roditeljima ko neko podrumsko čudovište, name đevojku jer ga ni jedna neće, pa mu je po cijeli dan na računaru, profesionalni zadatak mu je da sam sebi lajkuje velikosrbske komentare (jer niko drugi neće), te da stavlja minuse crnogorskim komentatorima (jer mu smeta istina). Valjda jadničak misli da će od Rista dobiti zlatnog "svetog Savu" za svojatanje tuđe istorija, bijedno i patetično, no tipično za takve kao što je on ;-)
Kraljevi

24. 01. 2016 - 02:15

Nijesu mogli podnijet činjenicu da ih usred Beograda potopimo, pa su morali uz pomoć sudija
Ajkule naše najbolje

24. 01. 2016 - 02:16

Najbolji ste, časni i hrabri momci velikog srca
nik

24. 01. 2016 - 06:09

Beranci, u oslobđenju Beograda 1944 učestovala je Osma crnogorska brigada,koja je osnovana 1943g u Beranama,čudo da se nije zvala srpska brigada.
Lažima i neznanju...

24. 01. 2016 - 19:09

...nema kraja? Zašto ? Jer im fali obiteljskog vaspitanja i istna (skrivena) o njima i sličnima! Dakle,Naredbom Štaba drugog udarnog korpusa NOVJ od 24.februara.1944 godine-formirana je 25.februara 8.crnogorska udarna brigada,na aerodromu više Berana! Na dan formiranja brigada je brojila 9OO boraca. Prvi k-dant brigade bio je major Blažo Marković-dotadašnji zamjenik k-danta 4.proleterske brigade! Politički komesar bio je Jokaš Brajović! Zamjenik k-danta bio je Nikola Krstov Popović,dotadašnji k-dant Lovćenskog odreda! Brigada je ratovala i gonila švabe sve do Celja-a prije toga krvarila je u oslobođenju Beograda oktobra 1944 godine!
Gurbet

24. 01. 2016 - 08:12

@Ljubiša,kažeš da si Srbin iz Crne Gore,ali ne nosiš šajkaču i opanke,kako onda možeš da nosiš tuđu nošnju.Srpski opanci su sa kljunovima vrlo praktični,kada čučneš možeš da se držiš .
Ja neznam ko ste vi Gurbet?

25. 01. 2016 - 08:05

Ali pouzdano znam da se na čitavom prostoru Hercegovine(od Imockog-bez Imockog do Banjana i Krsca-bez Banjana i Krsca) "gurbeti" zovu Romi?! Oprostite na potvrdu vašega, nadasve, rodoljublja-isteklih iz vašeg komentara primjereni POTOMKU-predaka LAKOMIJE LISICA i ŠVERCERA žitom sa Turskim okupatorima-kako vas u svojim Poslanica prestavljaše Sveti Petar Cetinjski-početkom XIX stoljeća!
Novi komentar