Đuranović: Igrajte se delije

Zašto Žarko Rakčević sadašnji igra kolo sa pripadnicima četničke ideologije, nasuprot Žarku Rakčeviću prošlom, iz vremena zajedničke borbe protiv zastupnika ideologije krvi i tla?
Objavljeno: 13. 12. 2016 - 10:55 Promjenite veličinu teksta: A A A
Đuranovic: Igrajte se delije

Reagovanje na saopštenje predsjednika URA

Piše: Draško Đuranović

Umjesto da, ljudski, pokuša da odgovori na javni upit dugogodišnjeg novinara Senada Pećanina, predsjednik URA je podvalio pamflet prizemnih kvalifikacija, izmišljotina, na račun uređivačke politike sadašnje Pobjede.

Takva podmetanja ne bi trebalo da budu dio biografije čovjeka koji se gotovo tri decenije bavi politikom. Današnja, Nova Pobjeda je antiteza onoga što je, nažalost, objavljivano na stranicama one Stare Pobjede. Možda baš kao što je sadašnje Rakčevićevo djelovanje u velikoj mjeri antiteza onom nekadašnjem Rakčevićevom aktivizmu.

Bivši lider SDP-a, sadašnji prvak GP URA, sve to dobro zna. Ali se - u nedostatku argumenata - zaogrće plaštom satkanim od lažljivih konstrukcija. Govoreći o sebi u trećem licu, Žarko Rakčević se istresa po sadašnjoj Pobjedi, u kojoj je više puta imao prilike da iskaže vlastito mišljenje i politički stav. Optužuje bez jednog dokaza za ,,serijal neistina“, ,,medijsku satanizaciju“ i, na kraju, nisko provlači čak i uličarske aluzije o narko-mafijaškom udruživanju?!

Tako, nažalost, izgleda Rakčevićevo shvatanje morala u javnoj komunikaciji: umjesto polemike - paskvila; kad nema odgovora - napad je najbolja odbrana. Ali, dobro, to već nije moj, ni Pobjedin, već Rakčevićev problem - teret iskrivljivanja istine neka predsjednik URA sam nosi.

Iskreno vjerujem da ste, gospodine Rakčeviću, a ima Vam i po kome doći, zadržali osnove antifašizma u Vašem svjetonazoru. Ubijeđen sam i da želite bolju Crnu Goru. Ali, realna politika koju sada vodite, nameće neka pitanja na koja treba da odgovorite, i meni i Pobjedi, ali - prvenstveno sebi i članstvu stranke. Pa, ako hoćete, i široj crnogorskoj javnosti. Dakle, ako ste tako veliki protivnik četničke ideologije, zašto su baš članovi stranke koju vodite bili istaknuti nacional-šovinistički podržavaoci onih skaradnih odrednica o Bošnjacima, muslimanima i Albancima u Rječniku crnogorskog narodnog i književnog jezika?

Dobro bi bilo da pružite još neki odgovor. Ako ne igrate u kolu sa četničkim vojvodama, već obitavate u vrhu ,,građanske opozicije“ - iako jedan dio te vaše koalicije ne priznaje genocid u Srebrenici, a drugi je češće u Moskvi nego u Podgorici - zašto se ubiste od želje da formirate vladu baš uz podršku inicijatora podizanja spomenika četničkom koljaču Pavlu Đurišiću?

Jeste li možda baš zbog toga, zbog nove igre delija - onako mirno otćutali odvratne, šovinističke, napade na predstavnike Bošnjačke stranke, kada su odlučili da - umjesto sa vašom koalicijom, potpomognutom Demokratskim frontom - prave savez sa DPS-om? Gospodin Pećanin je u intervjuu Pobjedi govorio, sa nevjericom, o Vašim sadašnjim ,,neprirodnim“ političkim savezništvima. Zato mislim da je bolje da sa novim koalicionim prijateljima razjasnite sve te stvari, ako umijete i smijete. A Pobjedu nemojte da svrstavate u društvo kojem ona, na naše zadovoljstvo i ponos, odavno ne pripada.

Ili, ako Vam to nešto znači u karijeri, slobodno nastavite sa uvredama. One se, nekako po pravilu, uvijek vraćaju pošiljaocu.

Izvor: Pobjeda

Komentari: 40

Beranac

13. 12. 2016 - 08:25

Delije se igraju, Djokovic, kosarkaksi, vaterpolisti, rukometasi, medalja do medalje.Delije otvorise skoro i 40 km autoputa, napravis najveci most na Balkanu, otvorise mnoge fabrike i jos mnogo toga.Delije se igraju korisno i ne razmisljaju o cetnicima i partizanima, i neprijatelijma i domacim izdajnicima.isl.Ima kod Delija problema dosta ali nije im svijest zarobljena kao sto je u Crnoj Gori.Tako Djuranovicu, mijenajj naslov, pametnije ti je.
bosiljka

13. 12. 2016 - 09:44

Nešto ne pominješ BDP Srbije i Crne Gore? Za tvoju informaciju U Crnoj Gori je veći nego u Srbiji za 150 E. Nisi pomenuo da je voz od Beograda do Subotice 1927 godine išao istom brzinom kao i danas. I možda ne znaš (a ja znam, ja sam Novosađanka) da radnici u novootvorenim fabrikama (te silne koje je Vučić pootvarao) nose PELENE. Da dobro ste pročitali, radnici ne mogu da koriste pauzu za WC nego nose pelene i sve to za 20.000 RSD, oko 180 eura. E tako moj Beranac, vazda se vama činjelo da je u Srbiji med i mlijeko, ali vjeruj mi, voli i poštuj Crnu Goru kad ti može bit da živiš u njoj!
Bosiljak

13. 12. 2016 - 10:29

Najlakse je porediti se sa gorima. Tom logikom ljudi u Afganistanu zive fantasticno jer eto zive bolje nego ljudi u Gani i Tunguziji. Fantasticna logika 'novosadjanke' koja prica ijekavicu i zna sta rade svi radnici u svim novootvorenim fabrikama. Posto eto sve te novootvorene fabrike imaju istog gazdu pa je svima isto. Vjerovatno sam sad cetnik po vama, ali ne ja sam crnogorac i ne mogu nista drugo biti, samo sto mi objektivnosti I kritike nikad nece faliti, ali ni inteligencije da razlikujem vladu od drzave.
Berancu

13. 12. 2016 - 11:13

Dobro ti ovo sroci jado moj. Crnogorac nefali ti objektivnosti i kritike ali ti ocigledno fali inteligencije ili je imas pogresno usmjerenu.Razlikujes vladu od drzave e ta ti je Njegoseva a nepriznajes ni vladu ni drzavu. Tebi je u svakoj drzavi bolje nego u ovoj nasoj jedinoj i najljepsoj.Hajde ti beranac u studenjak na novom beogradu pa tamo mlati jer si vjerovatno jedan od onih vjecitih studenata iz berana kojih je pun studenjak nesvrseni pa ti je CG kriva a i tamo se dobro zivi bonovi jeftini i sverca ima a ti bos u fila trenerci a mozga imas ali pameti ne
Beranac

13. 12. 2016 - 14:26

Iz tvog testa se vidi koliko ti imas mozga.
Berancu

13. 12. 2016 - 14:59

Rkcevic i vi svekolici, ........ ...... ... .... ALTER EGO.
bosiljka

13. 12. 2016 - 12:23

Naravno da nije idealno u Crnoj Gori, ali ni Srbija nisu Djoković, košarkaši ni vaterpolisti. Ali vaš način što ste se uvrijedili na Draškov tekst iritira svakog ko dobro misli svojoj državi, a vi očigledno ne mislite dobro Crnoj Gori, bez obzira na vladu! I šta vam smeta što pričam ijekavicu odnosno Crnogorski a živim u Novom Sadu, je li zato što vi kako pređete granicu počnete pričati ekavski.
Tesla

13. 12. 2016 - 13:03

Bosiljka vama svaka cast a ovaj Beranac ocigledno misli vise na sto se radi kod komsije nego u njegovom domu.
BA za Bosilujku

13. 12. 2016 - 14:24

Bosiljka, vidjeces za NOvu godinu i BOzic da li radnici u Crnoj Gori imaju kakva prava, da li rade po18 sati, i da li zanju za praznik ili odmor.Kad to sredis u CG onda se fali.
(U)Mislilac

13. 12. 2016 - 09:48

Svašta se umisli Beranac, Delije se igraju korisno u susjednoj državi. Kod nas u CG prolaze ko bos po trnju. Odgovor Đuranovića pravo u centar problema
FreeMontenegro

13. 12. 2016 - 11:26

Pa beranac upravo ocitava mentalitet grupacije podrzavalaca delija iz Crne Gore koji nidje dalje beograda kolima nisu bili u zivotu. Beograd im je sav svijet.
Beranac

13. 12. 2016 - 14:35

Free MONTENEGRO ? Ljepše je reci slobodna Crna Gora.Drugo, bolujes od predrasuda, etiketiras svakog ko drugacije misli, progalsavas ga neobrazovanim, glupim, a ne znas nista o tom drugom.Cemu tako?Da li je to "evropski, a free Montenegro?
Berancu

13. 12. 2016 - 15:04

Gedzo Delijo. Crna gora nam je jedina domovina, zato je ne ustupamo onom ko da vise, ka vi i Anfi Delijo.
Berancu2

14. 12. 2016 - 10:52

tacno the FreeMontenegro pogodi pravo u centar! odatle i takva reakcija! boli istina beranac, a? BOLI!
=

13. 12. 2016 - 12:32

Beranče zaboravio si-ne radi srama-no prosto zaboravio pa da te dopunim- delije su nastale petovjekovnim ukrštanjem-raje i turskog podanika.
Nenad

13. 12. 2016 - 08:31

Što se tiče g-dina Rakčevića, u njegovoj politici postoje dvije konstante. Prva je, da se i 90-tih godina i sada zalagao za Crnu Goru, koja će biti bolja i uspješnija na svim poljima. Druga konstanta je, da se i tada i sada bespogovorne pristalice režima obrušavaju na njega, istina sa različitim argumentima. Tada je bio ustaša, a sada je četnik. A Žarko je uvijek i iskeno bio i ostao Crnogorac koji voli svoju državu.
Boban Bg

13. 12. 2016 - 13:00

Naravno, sve uopšteno. Kad se dođe na jezik činjenica stvari stoje drugačije. Vas su dresirali Vijesti i Dan i vaš mozak funkcioniše samo u crno bijeloj varijanti. Koga Vijesti proglase kriminalcem, mafijašem, lopovom, to je za vas sveta istina, aksiom, a koga proglase borcem za bolju CG nema te činjenice koja vam može promjeniti mišljenje. Taman da je zapale svu, za vas bi opet Žarko i Ranko bili borci za CG. I onda sve gubi smisao. Bilo koje objašnjenje, bilo koje ukazivanje na očigledno. Za vas bi vlada sa 7 poslanika URA-e i SDP-a bila demokratska, iako bi u njoj ostatak bio putinovski, antievropski, anticivilizacijski, anticrnogorski, ... U kojoj to praktičnoj ili teorijskoj misli se može CG proglašavati diktaturom? U zemlji u kojoj niko ne odgovara nji za pokušaj nasilnog prevrata od prošle godine?To može samo žutilo kakve su Vijesti i Dan. Žalosno je koliko su vam se isprali mozgovi od najbijednije propagande. Prst na čelo, ako ispod njega išta ima.
Nenad

13. 12. 2016 - 13:44

Uopštena priča je Vaša priča. Odmah se uhvatite Dana, Vijesti , Putina, uskoro i Trampa...i zalijepite ljudima etikete. Ko je pratio kako se g-din Rakčević ponašao svih ovih burnih godina, mora biti izrazito zlonamjeran da bi mu zalijepio etiketu neprijatelja Crne Gore. On je uvijek bio borac za nezavisnu i srećniju Crnu Goru. Zato su ga protivnici nekad nazivali ustašom, a sada četnikom. Čak i u vrijeme kad je bio dio vlasti, a kao potpredsjednik Vlade vozio lični , a ne službeni automobil, to je smetalo onima koji su se vozikali o trošku države. A kad je riječ o ispiranju mozga, to svakako postoji, ali u Orvelovskoj propaganda nekih uvezenih medija.
Nenade

13. 12. 2016 - 15:10

Bio bi zadovoljan da si u pravu. Ali ima nekih cinjenica koje usmjeravaju na suprotno. Sto ce njemu da je medu onima koji nam rade protiv drzave?
danilo s.

13. 12. 2016 - 08:44

Nijesam siguran da Rakcevica treba ovako njezno "sklapnuti po ruci"? Ono sto on danas cini CG je velika sramota. Posebno, u kontekstu njegove nekadasnje borbe za nezavsnu CG. Cime je to DF opcarao Zarka (i Ranka) da se tako snazno i uporno bore za politicke ciljeve DF-a (bojkot)? Sto SDP i URA programski imaju zajednicko sa partijom "cetnickog vojvode" - koji ne krije svoje opasne namjere prema CG? Nadam se da cemo i to saznati? Slusam sinoc na RTCG one glupave teorije SDP i DF o "neregularnim izborima u uslovima drzavnog udara" ("izlaznost posljednjeg sata" - a sto ako su glasaci - upravo zbog upozorenja - izasli ranije na glasanje?). I, ponovo, o ucjenama (uzmi li ostavi) DPS-a. Prije svega, potpisali ste spiskove, zatim pokusali ste da se dogovorite sa Bosnjacima (zasto ako su izbori bili neregularni?), pa kada vam je sve propalo, sada bi nove izbore? Ceracemo se do konacne pobjede? A koga briga za CG? CG nema "opoziciju goru od vlasti"- vec najgoru mogucu!
BA

13. 12. 2016 - 08:45

Zasto se prica tako o ravnogorcima? Pa zar Paja nije spasio Crnu Goru od udara i zatrazio orden za to?Bacio oruzje u jezero na Kosovu, ali niko od tuzioca da ga pita u koje jezero ga baci.Nema veze, ravnogorci spasise Crnu Goru od krvoprolica a vi tako o njima.Nijeste fer.
Brano

13. 12. 2016 - 09:01

Zar je i jedan moralni kodeks ostao u Crnoj Gori.H ha ha.
Abu khabir muavija

13. 12. 2016 - 09:15

"Kolo vodi kolovođa do njeg lepa Mira, razvilo se vito kolo harmonika svira". Ovo je jedna lepa srbijanska pesma pa da prepoznamo monteaktere u njoj. Kolovođa je vojvoda, a mi imamo dvije "lepe Mire", Rakčevića i Krivokapića. Harmoniku naravno svira Koprivica. Sva ova lepa družina se naziva demokratska opozicija. Ne znam po čemu, jer i u pitu od jabuka ide malo oraha ali se ne zove pita od oraha nego jabuka. Naš narodni recept inače kaže : Ne pravi se pita od govana. Ali eto nema se ne može se pa .... Bravo Draško, pristojno, uljudno i kristalno jasno!
licno kolo

13. 12. 2016 - 09:18

...................Zašto Žarko Rakčević sadašnji igra kolo sa pripadnicima četničke ideologije, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,?? Kako igra kolo sa njima kolo koje ne igra po TAKTIMA UNUTRASNJEG UEDJENJA koje sprovodi DPS POLITIKA? KOLIKO VIDIMO URA je na FONU SPOLJNE POLITIKE koju vodi DPS ali nije UNUTRASNJE- sa DF je druga prica zasto to ne RAZGRANICITE Djuranovicu, Ta razlika je dovela da oni nece bas u isto KOLO ali oce isti PODIJUM da dijele -SADA KADA JE IZVJESNO a vec I TICAMA na GRANU JE JASNO da od NATA nema nista ni RANKA NI ZARKA nista ne sprecava da zaigraju u CETNICKO KOLO kako bi pobijedili istog PROTIVNIKA koji igra neka LICNA KOLA.
Andra

13. 12. 2016 - 09:50

Odličan odgovor. Pećaninov intervju je bio odličan. Mnoge je zabolio,
martin

13. 12. 2016 - 09:56

RAKČEVIĆ JE POSTA -ČETNIK-NIŠTA NIJE STO JE NEKAD BILO..MISLIM DA PAMET NEDOSTAJE MNOGIMA I DA BI PRODALI SVE ?RAKČEVIĆ JE POSTA ČETNIK I NEPRIJATELJ CG TO SVAKO NORMALAN VIDI..ČETNICI...RUSI...SPC...SRBIJA SU MU PRIORITET?
Nikolina

13. 12. 2016 - 10:14

Poštovani gospodine Djuranovicu, kako to kad ih Premijer zove u vladu oni su opozicija, a kad Rakočevića povezujete sa njima onda su četnici? Rakčevic je bio i ostao na istim pozicijama kao i devedesetih. Vi ste devedesetih bili perjanica slobodnog novinarstva u CG. Da li se to danas može reći za vas?
Simo

13. 12. 2016 - 10:22

Pitanje za g.Stojanovića: Kako nazivate ljude,građane Crne Gore koji nemaju apsolutno nikakve veze sa četnicima,srpstvom i ravnogorstvom,niti sa rusofilstvom, koji nijesu neobrazvani i nijesu ksenofobični već imaju mnogo prijateljstava i kumstava sa ljudima drugih vjera i nacija i koji su proputovali i vidjeli i malo izvan okvira Crne Gore i koji su se iz ljubavi prema njoj vratili da ovdje žive a koji su- protiv ulaska CG u Nato,protiv ulaska CG u EU,protiv priznanja Kosova i Metohije i protiv uvođenja sankcija Rusiji. A sve to bez ikakve ideološke ostrašćenosti i mitomanije,već iz čisto pragmatičnih razloga. Ne možete mi reći da sam četnik jer nemam apsolutno nikakve veze sa njima,ne možete mi reći da sam mitoman jer sam vrlo praktičan i vrijedan i radan čovjek koji vjeruje samo u djelo svojih ruku,ne možete mi reći da sam protiv Cg jer sam se ,za razliku od mnogih vratio da radim i ulažem sebe ovdje,i nemam apsolutno nikakvu ostrašćenost,a osjećam se Crnogorcem.
danilo s.

13. 12. 2016 - 12:06

Postovani Simo, Ocito nijeste me razumjeli ili, bice, nijesam bio dovoljno jasan? Dakle, na osnovu vase izjave, nazvao bih vas - Crnogorcem. Vi ste gradjanin CG i, po Ustavu CG, imate pravo na vasa misljenja. Ne slazem se sa vecinom vasih misljenja i stavova. Volio bih da cujem te “pragmaticne razloge“ za vase stavove, jer i ja, iz pragmaticnih razloga, mislim suprotno od vas. Medjutim, gdje se, mozda, sustinski razilazimo jeste sto smatram da iako imamo pravo na nasa misljenja, postoji i ODGOVORNOST za posljedice takvih misljenja. Jer, Ustav nam ne daje pravo da - na osnovu nasih misljenja i/ili zelja - rusimo nasilno ovu drzavu? A vasi stavovovi su bliski politickim ciljevima DF-a koji – u zajednici sa ostatkom opozcije – to upravo pokusava. I to sa sramnom kvislinskom podrskom Rusiji koja brutalno napada CG. Kao i sa ovim bojkotom Skupstine CG - potpuno neosnovanim, i - krajnje stetnim za drzavu CG.
Tesla

13. 12. 2016 - 13:20

Mislim da si Simo pogrsno shvatio komentar.U svkom slucaju Drsku hvala za jos jedan dobar tekst koji,nazalost,opisuje stvarno stanje i misljenje Rakcevica.Licno me je razocarao - kao covjek i kao politicar.Postoje neke granice u zivotu kao i shvatanja a i principi koji nas odlikuju kao osobu.On po njima gazi,pljuje i baca ih u kos sa najvecom tragedijom ljudskog postojanja u 19 vijeku.Da dalje ne komentarisem.A sto nije nasao shodno da odgovi gosp. Pecaninu,heh?Nekad u djackoj klupi nisam ni ja znao na odgovore pa bih cuo: "sjedi JEDAN".Onda bih se zasramio i spustne glave vec tog momenta zauzeo da to ispravim i pokazem kako znam i umijem bolje. E pa Rakcevicu mogu ti reci samo "sjedi i evo ti KEC". Ovo kec, pitaj ove iz DF-a sto to znaci.Nadam se da ces ti. ai tvoj Ranja, jednog dana nauciti da se cijela odgovornost ne snosi na jednu fotelju vec na 650.000 koji zive u samostalnoj i medjunarodno priznatoj Crnoj Gori.
RECITE ISTINU! VAKAT JE ISTOJ!

13. 12. 2016 - 11:05

VIŠE PARTIZANSKIH SPOMENICA-1941...U PORODICU ŽARKA RAKČEVIĆA-NO U SVE KUĆE ELITE NA VLAST(POZICIJE I OPOZICIJE)-U MOJOJ DOMOVINI CRNOJ GORI! LJEP POZDRAV OD PENZIONERA JOLA DRINJAKA IZ UBAVOG PRČANJA-MESTAŠCE,KOJI BIJAŠE U DOBA KASAPINA I GROBARA SA DEDINJA-U ATARU SRPSKOGA PRIMORJA"!.....DA,DA "SRPSKOGA PRIMORJA"-TADER VAŠE DVA OKA U GLAVU...
Slucajni turista

13. 12. 2016 - 11:54

To sto je nekome predak bio u partizanima i na zalost poginuo,kao i koliko koja kuca ima spomenica ne mora nista da znaci.Znam mnoge koji su dosli u Srbiju pogotovo Vojvodinu,kao borci i iz borackih porodica,dobili zemlju,poaso ,a deca i unuci postali najveci cetnici,radikali i "dveri".Pa se jos utrkuju ko ce da bude veci srbin.Otisli i kod "kralja".O AVNOJ-a do nashi dana sve do novog ustava itd.Vremena se menjaju ali ljudi ostaju isti.Ili si covek ili fukara.O tempora o mores.PS Ne kazem da nije tome dosta doprineo bivsi glavni i odgovorni veciti "urednik" ali ovde se radi o sudbinskim pitanjima za Crnu Goru.Clanstvo u NATO je biti i ne biti za crnogorce,da li cemo postojati za 30,50 godina ili opet biti neka srbijanska opstina i da li ce nam ovi vitlati po ulicama sa tudjim zastavama i sajkacama sa kokardom umesto crnogorske kape.Ali to na zalost ne zavisi od pisca ovih redova.To se uci I stice kod kuce,ljubav ali i mrznja prema domovini.Po ovom drugom mislim da nam nema premca.
Da vam ne bješe PARTIZANA...

13. 12. 2016 - 17:08

...pa zato reci turista bar dva imena-čiji su potomci u DVERI i one druge-koji vam postojbinu predaka-spasiše 16.listopada.2016 godine-u onom "državnom udaru u pokušaju.."! Čekamo ime-imena..poitaj bre...!
badr hari

13. 12. 2016 - 14:27

Odličan tekst Đuranovića. Rakčević se uhvatio u kolo sa četnicima i to je svakome jasno. Uzgred, Račkević se javlja samo kad je ugrožen njegov privatni interes. Sjetimo se carina na brašno.
A sta drugo da kazu ?

13. 12. 2016 - 14:49

A sta drugo da kazu on I Ranko Krivokapic? Dio su prosuske opozicije u kojoj 90% njih nije uopste zeljelo ovu drzavu niti je sad zeli, opozicije suprotstavljene Zapadu, opozicije u kojoj je 40% ekstremista iz DF-a. Sta iz te pozicije moze reci nego, kao I Ranko Krivokapic, pozivati se na 90-te, IRONICNO. Ironicno jer su im saveznici sljedbenici nakazne velikosrpske ideologije, ironicno jer u njihovoj koaliciji Kljuc jeste velikosrpski dio nekadasnjeg DPS-a, ideoloski potomci 7-og bataljone, I oni koji se hvale da im je Srpska Pravoslavna Crkva politicki konsultant
A sta da kaze?

13. 12. 2016 - 14:56

A sta da kaze covjek cija je stranka upravljala projektom Rjecnika u kojem se nasao Draza kao "antifasista", u kojem su navedeni primjeri ekvskog dijalekta "u crnogorskom jeziku"? A sto da kaze covjek koji je promjenio misljenje o pristupu NATO na zahtjev SNP - rusofilske nacionalisticke stranke sa bliskim vezama sa Amfilohiejm I Dzomicem kako sami vele ? A sto da kaze covjek koji nije nasao rijec zamjerke na prorusko I antidrzavno uredjivanje , recimo Dan-a ili Vijesti-i ali mu smeta Pobjeda? A sto da kaze covjek koji igrajuci u srpsko-ruskom kolu, ne trepnuvsi tvrdi da je patriota. Ciji?
"Vijesti"

13. 12. 2016 - 16:14

Pogledajte taj list kako se svakog dana pretvara u prorusko glasilo u CG. ocigledno je da dobijaju velike pare iz ruskih izvora. Ko nekad od Tadica, samo nakoliko puta vise. Definitivno antidrzavno glasilo. Sami se uvjerite.
Glasacima SDP i URA Apel !!!

13. 12. 2016 - 16:30

Ako zaista zelite ovu drzavu I zelite je u EU: Mozete li izbalansirati vase stavove? Nije samo problem ove vlasti kljucan za dobrobit drzzave. Citate li stranu stampu ako ovdasnjoj ne vjerujete? Nije li ocigledno da Rusija zeli staviti pod svoju sapu I CG I Srbiju. Slusajte Lavrova. Nije vise u pitanju clanstvo u NATO no I u EU. Rusija ne moze drzati ove zemlje pod kontrolom ako su clanice EU da ne govorimo o NATO. Ako vi ovo previdjate I ignorisete onda je vise nego ocigledno da ili ste sa njima ili ste nesenzibilni I neodgovorni
Niksic

13. 12. 2016 - 16:31

zato sto u zivotu nije sve vlast i mast
Krsto

13. 12. 2016 - 18:07

Ima tome nekoliko godina. Po dolasku na odmor odem do glavne ulice u Beranama u kojoj se nekada svake večeri šetalo (održavao se čuveni beranski korzo).Sjećam se tog vremena kada sam sa svojim drštvom iz gimnazije šetao do kraja,a kraj bio u 22 sata.Posle toga kući. Ovoga puta doživjeh iznenađenje.Cijela ulica pretvorena u kafiće.Svi sjede, ližu uglavnom kafu i gledaju utakmicu između Crne Gore i Srbije.Skoro svi navijaju za Srbiju.Pitao sam se šta li se ovo dešava u mom rodnom gradu. Nevjerovatno.Što bi mi stariji beranci rekli "kad te jad nađe,veći od Koma" Nikad se u životu čudnije i neprijatnije nijesam osjećao.Mislim da bi se vojvoda Gavro u grobu prevrtao, kad bi vidio kako njegovi " Beranci"vole Crnu Goru.Ja ću reći da se od bagre četničke nemože ništa drugo ni očekivati,a vi ostali ćutite i čekajte.Koga čekate Bog jedini zna.
Novi komentar