SDP: Zaustaviti privatizaciju Luke Bar

Privatizacija Luke Bar je obrazac dirigovanih privatizacija u kojima su prodavac i kupac ista kesa, tvrdi članica Predsjedništva SDP-a Draginja Vuksanović i poziva da se zaustavi taj „štetan posao“.
Objavljeno: 19. 03. 2017 - 13:39 Promjenite veličinu teksta: A A A
SDP: Zaustaviti privatizaciju Luke Bar

„DPS hoće da se Crna Gora odrekne vlasništva nad Lukom Bar za nekih 8 miliona eura. Toliko je koštao motel kamp Zlatica, kojega je Vlada kupila od jednog od svojih tajkuna, pošto mu je prethodno prodala isti objekat sa jos dva renomirana hotela za 4 miliona. Sve sami vrhunski dometi DPS privatizacija, odnosno skandal za skandalom“, navodi ona u saopštenju za javnost.

Dodaje da se prodaje Lukua, a istovremeno kao država gradi autoput vrijedan milijarde eura, čijom izgradnjom će vrijednost Luke značajno porasti.

„Upravo je u tome suština – prodaj državno u bescijenje čime kupac (najčešće DPS pozajmljeno ime) čim stekne vlasništvo ostvari ogroman profit. To je ono kao Svetozar Marović, probudi se i shvati da je postao milioner. Država će da ulaže milijarde u puteve i željeznicu, a Luku ćemo da poklonimo za vrijednost jednog zapuštenog motela, kako bi poklonoprimac a ne država imala koristi i profit od Luke i državnih investicija“, navodi se u saopštenju.

Ona navodi da će sigurno biti otpuštanja radnika.

„Kažu, neće navodno otpuštati radnike u prve 3 godine. Možda misle da radnici treba da žive, a njihova djeca da jedu još samo 3 godine. Jasno je - biće otpuštanja jer novog vlasnika ne interesuju radnici, gradjani ove države, već samo profit – naš novac koji će da iznose van zemlje“, navodi se u saopštenju.

Vuksanović poziva nadležne da da zaustave „ovaj štetan posao i da se ne igraju sa narodom i državom.“

 

„Upozoravamo ih da ćemo, čim se oslobodimo njihove pohare, i ovu kao i mnoge druge njihove kumovske i poharne privatizacije ispitati i dje ima osnova poništiti“, navodi se u saopštenju.

 

Komentari: 25

55,2%

19. 03. 2017 - 13:49

Ova gospoda bi sve da zaustave
ilija

19. 03. 2017 - 17:14

Ovakve stvari i treba zaustaviti.
U pravu ste

19. 03. 2017 - 13:54

da ne treba prodati Luku Bar i da će joj porasti cijena izgradnjom autoputa. U pravu ste i za mnoge pljačkaške privatizacije. U pravu sam da ste dugi niz godina bili s njima na vlasti.
Guest_27441

19. 03. 2017 - 14:15

SCELA JE DA KAZE ODUSTAJEMO OD PODRSKE TERORITIMA DF ?
LUKA P

19. 03. 2017 - 14:38

Draga Draginja, u zemlji u kojoj se nezna kakvo ce jutro osvanuti, mlatarati o luci Bar, je bjezanje od problema, u cemu ste vi jadnici iz SDP ssmpioni!
Sve da unište

19. 03. 2017 - 15:26

Ovi iz SDP hoće sve u CG da unište, samo da dođu na vlast. Ova ekspertica se investicije razumije isto koliko i Marica... Lako je reći da nije dobra privatizacija. Zašto ona i SDP nije našli boklju ponudu. Ne mogu, jer čitav SDP do sada nije uspio da dovede investotira koji je uložio samo jedan euro. A da ruše, u tome su "eksperti"
ilija

19. 03. 2017 - 17:20

Neka neko pita premijera i bivšeg obnašatelja iste funkcije u CG koliko su oni, za vrijeme koje su na vlasti, prodali nekretnina u svojem vlasništvu. Tek tada ih pitati zašto prodaju državnu imovinu a svoju multipliciraju i koja je razlika upravljati državnom i privatnom svojinom. Zašto nijesu u stanju na isti način upravljati svojom imovinom i državnom. Nema ništa lakše nego prodati nešto. Muka je upravljati nečim i to učinjeti vriednijim na kraju nego na početku svog mandata. U tom grmu leži zec. Ovo trebaju da znaju oni koji u svemu što vlast čini vide fenomenalne poteze koji u suštini nas obične građane dovode da u svojoj državi budemo strana radna snaga.
Nevjerovatno

19. 03. 2017 - 15:29

Ovo je primjer šta su sve političari spremni samo zarad prikupljanja jeftinih političkih poena. Ali meni je najveće čudo da je profesor Univerziteta!? Propalo se...
AlexPG

20. 03. 2017 - 14:22

A kako drugačije spriječit ovo ako ne javnim apelima. Treba svi da ćutimo dok se ne rasproda sve što vrijedi u CG, ili ipak treba dić glas, šta misliš? U ovoj situciji nije bitno ko apeluje, nego da se ovo nekako spriječi!
nenad mne

19. 03. 2017 - 15:35

Ne,no država da plaća,a vi da nagovarate radnike na štrajk.Vi je odkupite kada je tako dobra!Samo dodajete opterećenje na državu kako bi što prije propala!
Boban Bg

19. 03. 2017 - 16:38

SDP je postao teška demagoška stranka. Umjesto da objasne zašto bi građani Crne Gore plaćali iz budžeta gubitke Luke Bar, oni drve stalno jedno te isto. Socijalizam je propao zbog društvenog i državnog vlasništva - to znaju više vrane po Evropi. Samo izgleda SDP ne. Oni još pokušavaju da ožive mrtvaca i da obmanu građane CG kako je moguće oživjeti samoupravni socijalizam. CG danas živi u zoni slobodnog tržišta u kojoj važe sasvim druga pravila od zatvorenih socijalističkih tržišta. Manite se ćorava posla i prizemne demagogije zarad pridobijanja primitivne svijesti i počnite ozbiljno da se bavite politikom i ekonomijom. Luka Bar može opstati samo velikim ulaganjem i otvaranjem novih poslova. Neće autoput ništa promjeniti jer postoje luke koje su mnogo atraktivnije, već sa izgrađeno infrastrukturom, sa kontejnerskim terminalima, poput Konstance, Solunja, Rijeke, Poreča, .Ekonomske neznalice iz SDP-a...
Dr

19. 03. 2017 - 17:48

Jadan ne bio sto bulaznis.Sve te luke u regionu su drzavno vlasnistvo eto se niko od njih ne nadje pametan kao tvoj dps da proda porodicnu srebrninu.Samo banana zemlje prodaju monopol i cisti profit.Samo davljenici i kockari a kockari iz tvog dps su i unistili cg ekonomiju praveci od nje trziste za sobarice,kelnere i drugu niskoplacenu radnu snagu.Ne prica niko protiv trzista i privatizacije no se u sredjenim drzavama zna sto se i kako prodaje i kad se to radi a ne brze bolje da bi neko iz dps uzeo pare. Ta luka posluje sve bolje a ako menadzment ne valja nek se angazuje drugi. Pa moze i inostrani ali nek monopol kao sto je luka odbacuje profit za nas a ne za dps pozajmljena imena koji ce radnike degazirat na ulicu a profit u svoj dzep.
Boban Bg

19. 03. 2017 - 22:08

Jesi li ti ikada bio u nekoj od tih luka? Jesi li viđeo kolikim konternejskim terminalima raspolažu? Znaš li koliko imaju prekookeanskih linija i koliko je teško obezbjediti redovne linije za transport roba? Odakle CG novac da obezbjedi da bude konkurentna tim lukama? Znate li da 80% kontejnerskog transporta regiona za prekomorske zemlje ide preko Poreča? Važno je samo lupetati, jer se nikada nijeste bavili ničim, pa mislite da je samo dovoljna volja da se nešto uradi. Toliko gluposti se mlati o resursima a da nikome ne padne na pamet koliko je para potrebno da se ti resursi pokrenu? Samo za infrastrukturu. Umjesto toga se podilazi primitivizmu i pali narod jer niko ne voli što se prodaju resursi i što stranci dolaze kapitalom u CG. To je jadno i manipulatorski, umjesto da se kaže narodu da CG ima budžet 1,4 mijarde eura, a samo Mercedes ima prihode od oko 30 milijardi eura. Saberite se i ne pričajte demagoške bljuvotine. CG treba kapital, treba joj now how, treba nam mnogo iskustva.
Boban Bg

19. 03. 2017 - 22:25

I pazite vi iz SDP da neko ne spakuje luku u kofer i odnese je iz CG. Je li bog dao da je uzme neko kršten, uloži u nju i zaposli par hiljada Barana i građana CG.
Opet se ti

19. 03. 2017 - 18:16

javljaš multipraktiku, stručnjače za ekonomiju, politiku, istoriju, religiju, filozofiju... Ima li iko na ovom bijelom svijetu ko ti je makar do gležnjeva. Ti bi i Ajnštajna učio atomskoj fizici. Privali više samozaljubljeni.
brzi

19. 03. 2017 - 17:48

ovo je nairitantnija gospodja na političkoj sceni Crne Gore! (ne zbog nekih argumenata koje iznosi, nego zbog stava i same pojave)
Oj-Ha

19. 03. 2017 - 18:53

Ponistiti sve dosadasnje privatizacije i vratiti narodu narodno!
Oj-Ha

19. 03. 2017 - 19:00

Vecinu hotela na budvanskoj rivijeri,privatizovali su tvoji bivsi partijski mocnici.Mozda bi i njih mogla ponekad spomenuti.Kako bas oni(SDP-glavari)dobise toliko dobrih hotela od ove vlasti?
Mr

19. 03. 2017 - 20:05

Aludiras na jednoga ali taj je vazda bio u dps.mada je taj hotel od ruskija para pa ocekujem da ga pink crnogorci kao ovaj boban nacionalizuju
CG

19. 03. 2017 - 20:35

U moru loših privatizacija u Crnoj Gori, ova je ipak dobra! Radi se o dobrom investitoru. To treba jasno reći i ne baviti se jeftinim populizmom... Gospodo iz SDP-a, pokažite malo državničke odgovornosti. Pokušajte, ne boli, viđećete!
kocka je bačena

19. 03. 2017 - 20:48

E do sad nisam ni znao da dam bogat,akcionar vec vise puta djeljene LB kupila se ona za $,£,€ ili CH francima prihvatam jer kaljuga oko luke ne obećaje mi mnogo toga.
Oj-Ha

19. 03. 2017 - 21:25

Ne aludiram samo na njega,nego i na ostale. Sjeti se ko je po bagatelnim cijenama kupio hotele u Becice i u Petrovcu pa su sada oni, najveci hotelijeri u CG.
Slucajni turista

20. 03. 2017 - 13:15

Takvi eksperti kao vi gospodjo su oterali jednog od najpoznatijih svetskih investitora sa "Kraljicine plaze" zato sto su ponudili suvise nisku cenu,za zemljiste,a sta su trebali da izgrade na zemljistu to nije bilo vazno.Verovatno ce "investitori iz regiona" sto drze zimmer frei na toj istoj obali da ponude vise.Sto se tice kupca Luke Bar (ne radi se o samoj luci nego o 30% ) radi se o jednom od najpoznatijih operatera u ovom delu Evrope koji ima vec udeo u Koparskoj luci.Sigurno je da hoce da povezu Baltik sa Jadranom,a za to im nije potreban auto-put,koji ko zna kad ce da se zavrsi nego pruga Bar Beograd Budimpesta itd.Mozda imate neke druge investitore u planu,vi i vasi novopeceni mentori i staratelji iz DF.Mozda nekog u susedstvu koji ce da ceka da padne cena pa da kupi za 0 dolara ili da mu "prepisete".Budite zadovoljni ako iko dodje.U svetu vladaju trzisni mehanizmi a ne ovi boljsevicki.Ima luka na Jadranu i mimo Bara.
AlexPG

20. 03. 2017 - 14:19

Ovo treba zaustavit pod svaku cijenu, prodavat takav resurs može samo neodgovorna vlast...
Zoran

20. 03. 2017 - 14:21

Luka Bar je strateški važno preduzeće za Crnu Goru. Jedino politikom kakvu zastupa SDP možemo očuvati preduzeća i resurse koji će poslužiti i kasnije našim potomcima. Svaka čast Draginja!
Novi komentar