NASA: U novembru nas očekuje dvonedjeljni mrak!

Naučnici NASA upozoravaju da će naša planeta pasti u mrak na najmanje dvije nedjelje u novembru 2017. godine, izjavio je direktor agencije Čarls Bolden.
Objavljeno: 23. 06. 2017 - 20:12 Promjenite veličinu teksta: A A A

Nadvijanje tame nad našom planetom biće izazvano paralelizmom dvije druge planete.

Radi se o prolasku Venere pored Jupitera, što će dovesti do izdvajanja velike količine vodonika.

Površinu Sunca očekuje snažna eksplozija.

Kao rezultat toga, temperatura Zvijezde će naglo porasti, a zatim će se 15 narednih dana vraćati na pređašnji nivo.

Od 15. do 29. novembra stanovnici Zemlje moraće da se oslanjaju na vještačko osvjetljenje, ističu naučnici.

Sunčeva svjetlost dobiće plavu nijansu. Ranije su naučnici objasnili pojavu spikula na Suncu, ili stubova plazme. Njihovo formiranje zavisi od linija magnetnog polja.

Komentari: 5

ce

23. 06. 2017 - 21:46

i za ovo ce DPS da optuzi opoziciju ... Tuzilastvo vec pocelo da sprema optuznicu
CT

23. 06. 2017 - 23:24

Sto lupate gluposti. Vidimo se 15 Novembra!
Ilija

24. 06. 2017 - 08:23

Svratak, što bi reka moja pokojna baba. Pitam se hoće li se neko zastiđeti tog datuma kad od ovoga bude samo puka priča. Puka priča barem što se tiče nas koji nemamo teleskope i precizne mjerne instrumente da vidimo taj "mrak".
Valdis

24. 06. 2017 - 14:05

Ima ona prica kako je doktor jednome predskazao da ce ostati bez oka tog i tog dana i casa, a ovaj potpuno ozdravio. Onda mu doktor napise citavu knjigu kako on nikako nije mogao ozdraviti. Sva su ljudska bavljenja samo nagadjanja i veliko neznanje. Sva otkrica dolaze slucajno.
Slobodasn Gluščević

26. 06. 2017 - 12:21

Prošle godine je to bio septembar. Svako malo idioti prepadaju ljude, ali na njihove gluposti ne treba obrtati pažnju. Planetarnio procesi traju godinama, a stelarni milenijumima. Ako bi i došlo do nekaqkve takve promjene sigrno ne bismo ni primjetili da nas nema.
Novi komentar