Morate brzo da smršate? Onda se pridržavajte ovih savjeta

Ako neko pati od viška kilograma to vjerovatno znači da jede previše slatkiša i tijesta, kao i da pretjeruje sa pivom ili vinom. Ali, kako da se lišimo viška kilograma i masnoća? Prestanak unošenja nezdrave hrane se podrazumijeva, ali šta je još potrebno?
Objavljeno: 17. 10. 2017 - 11:38 Promjenite veličinu teksta: A A A

Intervalni treninzi 
Nisu svi kardio treninzi isti. Iako je svaki vid aktivnosti bolji od toga da se ništa ne radi, intervalni treninzi su efektivniji od ostalih. To znači da ćete potrošiti više kalorija za minut trčanja tokom ovog treninga nego tokom dva minuta na nekom drugom treningu. 
Tokom dana hranite se zdravo i pravilno 
Gladovanje nije rješenje. Može da ima efekat na kratke staze, ali na duži period učiniće da budete još deblji, izgubićete na mišićnoj masi, usporiće vam se metabolizam i usporiće se sagorijevanje masti. Pravilna ishrana koja podrazumijeva zdrave užine između obroka je ono što će dovesti do željenog rezultata. Tako će vaš nivo insulina biti u razumnim nivoima i daće vam energiju tokom čitavog dana. 
Izbjegavajte šećer 
Šećer je vaš neprijatelj jer dovodi do oboljenja srca, dijabetesa i gojaznosti. Ako već morate da unosite šećer, jedite voće. 
Naspavajte se 
Spavanje zaista igra veliku ulogu u gubitku kilograma. Potrudite se da ugrabite osam sati sna tokom noći. 
Vježbajte sa tegićima 
Tradicionalno je mišljenje da je trening sa tegovima za bodibildere. Međutim, svako bi trebalo da, bar tri puta nedjeljno barata tegovima jer ova vrsta treninga povećava vašu mišićnu masu. 
Jedite masno 
Da li ste sigurni da će mast, ako je unosite, da vam stvori masne naslage na tijelu? Ne baš. Zdrav organizam treba masti kako bi normalno funkcionisao i igrao ključnu ulogu u proizvodnji hormona. Ako je proizvodnja hormona prekinuta niskim nivoom masti, biće vam teže da oblikujete mišiće. Mišići sagorevaju masti 24 sata dnevno, neregularnost u radu i proizvodnji hormona samo može loše da utiče na metabolizam i da vas učini debljim. Uzmite zdrave masti, iz ribe, lješnika, semenki i maslina, suncokreta i susamovog ulja. 
Klonite se stresa 
Uz zdrav san, ovo je ključni faktor za gubitak kilograma. 
Izbjegavajte dijetalna pića 
Dijetalna pića možda i imaju manje šećera od njihovih “rođaka” koji to nisu, ali da li i koliko oni utiču na gubitak kilograma? Uglavnom dolazi do toga da se u pića stavljaju neki drugi zaslađivači koji će u vama da probude glad. Najbolje je da pijete samo vodu!

b92

Komentari: 0

Novi komentar