Saopštenje

DPS: Neprofesionalan čin rukovodstva Javnog servisa

Demokratska partija socijalista Crne Gore uputila je saopštenje za javnost koje prenosimo u cjelini. 
Objavljeno: 16. 12. 2017 - 14:40 Promjenite veličinu teksta: A A A
DPS: Neprofesionalan cin rukovodstva Javnog servisa

„Prezentovanje istraživanja o zastupljenosti partija koje navodno pokazuje privilegovan položaj DPS na Javnom servisu predstavlja neprofesionalan, tendenciozan i neodgovoran čin rukovodstva i Savjeta RTCG-a.

Ne samo što javnosti nije saopšten autor ovog istraživanja već je metodologija, odnosno način na koji su podaci skupljeni i obrađeni, nepoznata. Kako Javni servis ne smije da obmanjuje, već suprotno tome,  tačno i pravovremeno obavještava javnost, smatramo da rukovodstvo RTCG treba da odgovori na sljedeća pitanja:

Ko je autor istraživanja, kakve su mu reference i na koji način je "mjerena" zastupljenost političkih partija? Da li su autori istraživanja IPSOS i Telekom kako danas navodi jedan opozicioni medij,  ili iza ovog dokumenta stoji neko drugi?

Da li u navodnu  "zastupljenost vladajućih stranaka od 68 procenata" spadaju i naša saopštenja kojima se branimo od grubih neistina koje naša politička konkurencija iznosi kao i izvještaji o aktivnostima Vlade, koji nikakvom metodologijom ne bi mogli  da predstavljaju "zastupljenost DPS-a”?

Rukovodstvo i Savjet RTCG su dužni da javnosti odgovore na ova pitanja - u suprotnom, ovakav način saopštavanja podataka mogao bi se smatrati pokušajem manipulacije javnim mnjenjem i zloupotrebom Javnog servisa“ navodi se usaopštenju DPS-a. 

Komentari: 15

Tomas

16. 12. 2017 - 14:57

Ne treba mnogo polemisati sa njima.Ionako ce brzo doci do promjena u RTV CG.
TvCG

16. 12. 2017 - 15:26

Sad kad instaliraju svoje experte, dve ce pucati od profesionalizma, kao u Emilivo vrijeme.
Tesla

16. 12. 2017 - 15:45

TVCG nijesam gledao vise od godinu,tako da za mene oni ne postoje.
Rukfaš

16. 12. 2017 - 17:01

Opozicija najlakše gubi izbore kada osvoje RTCG. Najnoviji dokaz: lokalni izbori u četiri opštine. Stari dokaz: 2001 ili 2002, kada su imali privremenu većinu u Skupštini, uzeli RTCG, Skupštinu i svašta nešto i izgubili republičke izbore k'o nikada do tada. Zato... bez nervoze. Sve ide kako treba.
neso

16. 12. 2017 - 17:32

Sla\em se da rtv nije profesionaln medij,. jer nije objektivno informisao gradjane o pripšremanoj pljački Rudnika uglja Pljevlja, čime bi se nanijela šteta 100 miliopna. To su spremali kadrovi DPS-a. objavo ovo televizijo.RUPV u gubitku 50 miliona,,naduvali aklcije na 6,5 eura, da ih kupi EPCG, i zato da 100 milionq ,a RUPV inače pripada EPCG.
Boban Bg

17. 12. 2017 - 00:01

Pogriješio si, nije 100 miliona, nego 100 milijardi eura! E kako se razbacujete milionima kao da su dinari u pitanju.
Dana

16. 12. 2017 - 18:24

Javni servis narocito bi trebao da vodi racuna o etici i nacinu informisanja gradjana. Zalosno je na sta su spali.
Koyot

16. 12. 2017 - 18:26

Zbog toga i ne gledam RTCG. Zato sto znam da informacije koje emituju nijesu provjerene.
Tijana

16. 12. 2017 - 19:27

Pao je RTCG-u rejting upravo to sto su poceli da manipulisu nama gradjanima jer drugi im kroje uredjivacku politiku.
Kosta

16. 12. 2017 - 19:28

Nazalost javni servis se raspada, niko vise nema povjerenje u njih jer tacno se vidi sta rade i na ciju stranu su prevagnuli, ispali su gori od Vijesti a mi gradjani ih placamo.
Dinno

16. 12. 2017 - 19:40

Da li su u minutažu partija ukalkulisali Demokratskom frontu i izvještavanje sa sudjenja u slujaju "Državni udar"?
Tara

16. 12. 2017 - 20:17

Ator istrazivanje se zove Zoozena iz Mansa!
Jabuka

16. 12. 2017 - 20:25

Djurovic ce da umre od muke ako ga maknu.Cudo je moc da odlucujes ,ako mu to uzmu jadan on.A svakome bi da kroji kapicu.Strucnjak........
Pero

16. 12. 2017 - 21:57

Sta cine dpsovci.sve je bili sjajno dok je Rula upravljala a sad haos.tv Bastilja je bila sramota do skoro .cimi im se izbije nesto iz ruku pocinje osveta
Gledatelj

16. 12. 2017 - 23:14

TV Ravne Gore!
Novi komentar