Nebesko tijelo

Naučnici identifikovali "posjetioca" iz drugog zvjezdanog sistema

Prvo nebesko tijelo koje je došlo iz sistema druge zvijezde i "posjetilo" Sunčev sistem identifikovano je kao kometa.
Objavljeno: 28. 06. 2018 - 10:08 Promjenite veličinu teksta: A A A

Tim evropskih stručnjaka opisao je taj slučaj u članku objavljenom u časopisu "Nejčer" (Nature), navodi AP, podsjećajući da su teleskopi u oktobru prvi put primijetili misteriozan objekat u obliku cigare u unutrašnjosti Sunčevog sistema.

Od tada se među astronomima vodi debata da li je u pitanju asteroid ili kometa. Nedoumicu je izazvalo i to što nisu bili uočeni ni rep ni druge uobičajene odlike ledene komete.

Dilemu je, na kraju, riješio italijanski astronom Marko Mikajeli i njegov tim.

Oni su došli do zaključka da je putanja nebeskog tijela, kao i njegovo ubrzanje najbolje objašnjeno ne samo gravitacijom već i gasovima koji ostaju iza komete.

Međutim, nebesko tijelo je odavno napustilo Sunčev sistem, a sa njim je i nestala prilika da se sa apsolutnom sigurnošću utvrdi šta je ono zapravo bilo, navodi AP.

Komentari: 3

@

28. 06. 2018 - 14:51

A kako zna taj naucnik da je to prvi objekat iz dubokog svemira?Na kraju krajeva sa cim su dosli Srbi na nasu planetu.Imamo dokaze da su PALI SA NEBA jer se ne slazu sa susjednim narodima sa citavom planetom a ni sami sa sobom u najvecem broju slucajeva.Sa cim su stigli prvi Srbi obzirom da tehnologija nije bila dostupna.Ja ih vidim kako se drze za neki slican objekat iz dubokog svemira iz najdublje dubine i kako padaju na Gazimestan i tu pocinje istorija covjecanstva vaskolikoga.Sve ovo se desavalo prije 1000000000 godina.Mi ostali narodi smo se otcijepili mnogo kasnije ali zlatnu kasiku Srbi su ljubomorno cuvali sve dok nije nestala.
Sve je to bilo

28. 06. 2018 - 15:35

na današni dan - Vidovdan
Guest_92091

28. 06. 2018 - 19:01

VALA ,, A "SI IH OPISO KO DA GLEDAM SA SVOJIM OCIMA , SVE GOLA ISTINA . !
Novi komentar