Đuranović: Kurir Ivica

Opake riječi o progonu Srba u Crnoj Gori nijesu tek bezazleno bulažnjenje bivšeg Miloševićevog posilnog, već prijetnja Vučićevog megafona i mnogo je nalik na zlokobnu matricu iz prošlih vremena. Zato mora da začudi ćutanje zvanične Podgorice
Objavljeno: 27. 08. 2018 - 00:58 Promjenite veličinu teksta: A A A

Piše: Draško ĐURANOVIĆ

Tek što je tabloid ,,Kurir“ bombastično obznanio da u Crnoj Gori ,,otimaju 20.000 kuća i vikendica srpskih državljana“ i da na Crnogorskom primorju ,,zatvaraju i ubijaju Srbe“, čula se iz Beograda još jedna zloslutna ocjena. I to direktno iz usta ministra spoljnih poslova Srbije: Ivica Dačić strahuje da ,,sve što se Srbima dešava u Crnoj Gori“ jeste dio ,,smišljenog projekta, političke akcije usmjerene protiv srpskog naroda“!

,,Nema primjera u Evropi u 21. vijeku da je jedan narod u tako lošem položaju kao što su to Srbi u Crnoj Gori“, jadao se Dačić, dok se u Beogradu srdačno držao za ručice sa Andrijom Mandićem, predsjednikom Nove srpske demokratije, četničkim vojvodom u civilstvu.

Možda će neko ove teške riječi ministra pripisati žovijalnosti lika Ivice Dačića. Ili kao obično samoreklamerstvo čovjeka spremnog da zapjeva kad ne treba i zakuka kad su svi veseli, predsjednika Socijalističke partije Srbije, samozvanog ljevičara koji je, sve do prošlogodišnje posjete Argentini, bio ubijeđen da su i Fidel Kastro i Če Gevara – Kubanci.

Moguće da će biti i onih, i to iz vrha vlasti u Podgorici, koji će opasnu priču Ivice Dačića relativizovati i protumačiti kao neku vrstu dnevnog spinovanja zvaničnog Beograda, ,,bacanja prašine u oči“ pred veliki rasplet na Kosovu. Nešto u stilu: dok se narod u Srbiji okupira odbranom ugroženog srpstva u Crnoj Gori, obaviće se razgraničenje na Kosovu i srpsko priznanje Kosova. Ali, kakva god bila Dačićeva motivacija, koliko god Dačićeve riječi bile daleko od istine i realnosti u Crnoj Gori – nije to tek bezazleno bulažnjenje bivšeg Miloševićevog posilnog, već prijetnja Vučićevog megafona.

Ocjena ministra spoljnih poslova Srbije više liči na podgrijavanje najnižih strasti i podsjeća na – tekst ratne deklaracije. I mnogo je nalik onoj zlokobnoj matrici iz ne tako davnih vremena. Početkom devedesetih, prije krvavog raspada Jugoslavije, patentiran je dijabolični obrazac: prvo krenu srpski akademici, zapucaju Miloševićevi mediji, nastave srpski popovi i na kraju prorade – topovi. Da sve sravne, tobože u cilju spašavanja ugroženog srpstva. Kako su spasili srpstvo, najbolje znaju Srbi koji su nekad komotno živjeli u jednoj Jugoslaviji, a sada jedva preživljavaju u Srbiji, bez Kosova. Vremena se jesu promijenila, nema više ni Jugoslavije, JNA i Miloševića.

Ali, tu su i dalje akademici, plaćenički mediji, potkupljivi političari i zloćudni popovi. Imperijalna matrica surove manipulacije i dalje o(p)staje. I ovog ljeta su počeli da iskopavaju jame, manipulisalo se sa jamom ,,Kotor“ kraj Nikšića. I opet ,,Kurir“ i ostali medijski kuriri u Srbiji, kao i njihove ispostave u Crnoj Gori, podgrijavaju nacionalnu mržnju i nacionalnu netrpeljivost.

Lažne patriote. I ponovo ljudi u crnim mantijama, umjesto da služe Bogu, ubijaju boga u ljudima. Tako je početkom avgusta patrijarh Irinej – tek što je dodirnuo crnogorsku zemlju izlazeći iz aviona JAT-a - bestidno ustvrdio da je ,,Srbima u Crnoj Gori gore nego nekad Srbima u NDH“. Sramni sveštenik.

A onda se, koliko juče, kao lažna jagodica na torti laži, pojavio – srpski ministar Dačić. Da kurirski, u ime zvaničnog Beograda, pošalje poruku Vlade Srbije, SPC, Dveri i drugih ,,zaštitnika srpstva“ . Koji, baš na stotu godišnjicu sramne Podgoričke skupštine, prizivaju novu izdaju Crne Gore. I sve to da bi – zaštitili ugrožene Srbe u Crnoj Gori? Odsustvo morala.

Srećom, svako ponavljanje istorije na kraju bude farsa. Teško je više voditi ratove na Balkanu, nije više lako ni izbrisati ime Crne Gore. Ali ne treba potcjenjivati snagu manipulacije koja dolazi iz Beograda.

Ako ne mogu ponoviti matricu izazivanja ratova, zli dusi mogu obnoviti aveti nacionalne netrpeljivosti nacionalnog prebrojavanja; obnavljati zlu krv i tako stalno ugrožavati crnogorsko društvo i građanski karakter države.

Zato čudi ćutanje zvanične Podgorice na posljednji ispad ministra vanjskih poslova Srbije. Ćutanje kada se ima i mora što reći ne djeluje baš kao neka valjana strategija, ni odbrane države Crne Gore ni odbrane istine o Crnoj Gori.

Osim ako neko ne misli da se tako, ćutanjem na laži, zaista mogu graditi ,,najbolji odnosi Srbije i Crne Gore“?!

Komentari: 83

Sajkaca

27. 08. 2018 - 07:51

Beograd ne moze da prezali Jugoslaviju, da oni vladaju, da se oni pitaju, da izigravaju silu, da se oni veljaju a drugi da im se dive. Taj jed za sopstvenim promasajima i sopstvenom nemoci konfornirao ih je sa svima, svakoga mrze. Samo ne Rusiju za koju se nadaju da im moze vratiti staru poziciju. Srbija je najveci remetilacki faktor na Balkanu. Pa evo samo kod nas, da nije ovih nasih Srbijancica koje vjesto instrumentaliziraju za svoje ciljeve i ovdje bi bilo do zla boga monotono.
Freeman

27. 08. 2018 - 11:25

Ne mlati gluposti .Jedino je Srbija u SFRJ imala -1 glas !?.I,Srbija je bila dobra sve dok je to trpjela !.A,ti kažeš da je vladala Jugoslavijom.Sram te i stid bilo !.
Liberal NK

27. 08. 2018 - 13:19

Pitaj bilo kog hrvatskog nacionalistu , reci ce ti da je Jugoslavija bila komunisticko - cetnicka tvorevina u kojoj su Hrvati proganjani , katolici nijesu mogli da idu u crkvu itd. Vi velikosrbi pricate da su proganjani Srbi , srpski jezik , cirilica , da je YUG bila tamnica za Srbe. To je dokaz da se svaki nacionalizam i fasizam temelji na prici o ugrozenosti nacije i da svi nacionalisti imaju svoju verziju proslosti.
Stijo

27. 08. 2018 - 15:14

Nijesu proganjani hrvati no ustaše koji su ubili i pokušavali ubijati ambasadore nekadašnje zemlje po svijetu. Najveći krvnici tadašnje Jugoslavije su bile ustaše, to najgrđe i najprizemnije čudovište u istoriji čovječanstva koje je klalo djecu, bebe, jedini dječji logor na svijetu ikada su držali oni. Treba li se što više reć za Boga miloga? Danas se u našem susjedstvu povampiruje to čudovište, pjevaju se pjesme, grade im se spomenici, a evroatlancima je to očigledno u interesu čim ne reaguju. Jedno je samo živa istina, ustaše su hrabre jedino i isključivo kada imaju podršku i zaleđinu.
Polako, bez manipulisanja!

27. 08. 2018 - 20:42

Progranjani su oni Hrvati(a i Srbi i svi ostali!) koji su otvarali neke teme koje nijesu odgovorale rezimu! Nije tacno da su svi bili ustase i no uvjerenju ni po porijeklu i ti izgleda da neces (ili ne umijes) da napravis razliku izmedju terorista i ljudi koji negoduju?!
iko

27. 08. 2018 - 18:38

Freeman ili kako se zoveš, nije Srbila imala 1 glas, imala je 3 glasa.Za Srbiju, Kosovo i Vojvodinu. Srbija je sve preglasavala. Dosta je bilo laži.
Objektivni

27. 08. 2018 - 23:40

Kada su ( kako kazes ) samo ustase bili neprijatelji YU , kazi nam zbog cega je Nikola Kavaja lezao 20 godina u zatvoru ? Zbog gajenja cvijeca ??? Kad ste bjezali od Tita jeste li bjezali u Madjarsku ili u USA . Tamo ste se poženili , imali svoja udruzenja , Crkvu , zastitu . A sad prevrnuste korito i mrzite Ameriku a sluzite komunisticko-diktatorskoj Rusiji . Neposteno je zivjeti u Americi a kad je glasanje ici u Ambasadu Srbije i glasati za Šešelja . To je vrh nemorala i licemjerja .
tako je

27. 08. 2018 - 07:57

Tacno tako g.Djuranovicu. Izgleda da nasi prestavnici ne reaguju kad ih cuskaju pa ce narod morati sam da se brani od domacih izdajica i stranih osvajaca
Tesla

27. 08. 2018 - 08:02

Dobar tekst ali se ne slazem sa konstataciom da je za cudjenje da PG cuti. Mislim da bas mudro cute i ne ulaze u traceve,spletke i glupe konstatacije od osoba kao sto su Dacic,Seselj i ostali. Pominje se i Kurir.Pitam se samo ko to cita uopste?Cak mu je i papir los pa se nemoze korisiti za nalaganje sporeta. Molim vas, zar treba padati na na takve niske grane da bi teletu objasnio da nijesu svaka vrata sarena?Ipak sam misljenja da diplomatija radi svoj posao,mirno bez galame,ali sigurno i pravo u “sridu”.Cemu cijela halabuka sa adrese Beogradskog kabarea? Dolazi dan D, kad treba priznati ono sto se priznati nemoze,kad treba pogledati sebe u ogledalu i reci: Propali smo kao nacija a jos gore kao drzava.Dje nam je kraj?Moj savjet: nek pitaju Amfilohija.On im dodje kao neki carobnjak iz Oza.
Amfilohijeva šarenica

27. 08. 2018 - 08:57

Postoji i portal Kurir a ne samo novine. Ne mislim da je u ovakvim situacijama ćutanje zlato. Kad te neko okrivi pred sudom (podigne tužbu) moraš da se braniš silom prilika, jer ako ćutiš izgubićeš spor, a to znači da je tužilac bio u pravu. Mora se na adekvatan način odgovoriti. Doduše, kaže se - napad je najbolja odbrana.
Tesla

27. 08. 2018 - 10:03

Portal, novine itd. Neznam koja je razlika. Neznam od koga da se branim? Kod nas kazu : Zlo govece dovijek june. Drugim rijecima oni su zauzeti stvarima koje nemogu promijeniti a sebi dalje kopaju jamu koja nema dna. Narod je izmanipulisan (govorim u Srbiji) i hipnotisan kulturnim sundom "a la zadruga i parovi uz muziku pinka i slicno". Kulturno propadaju, kako im prije neku godinu rece jedan od ucesnika . Volio bih da znam ko to sudi da bih se branio. Tacno je sto kazes: napad je najbolja odbrana. EU i Taci im kucaju na vrata a odborojavanje je pocelo. Slijedi im moralni,politicki i kulturni nokaut vijeka. Zivi bili pa vidjeli.
Freeman

27. 08. 2018 - 08:22

Gospodine Đuranoviću,cinično je da ne želite da vidite kakav je danas položaj Srba u Crnoj Gori.Možda je jedino gori u evropskoj Hrvatskoj,koja ne bi ni postojala da nije bilo Srba i Srbije.Ali g.Đuranoviću ovo je i država Srba i mi se moramo izboriti za ravnopravnost sami,bez ikakve pomoći Srbije i tu se slažemo.Ne treba nas da štiti Dačić i Vučić ,već se mi moramo svim dozvoljenim sredstvima izboriti za naša nacionalna i ljudska prava .Danas su najveći protivnici i zlostavljači Srba bivši Srbi koji su promijenili naciju,pa ih Srbi podsjećaju što su nekad bili.
Pendrek

27. 08. 2018 - 08:44

Daj 'leba ti pobroj sto vi to imate manje od drugih?
Boban

27. 08. 2018 - 09:46

Imenuj jednog ,ali samo jednog ,direktora bilo koje drzavne obrazovne institucije,od vrtica do fakulteta,drzavnog preduzeca,ozbiljnijeg privatnog preduzeca da je Srbin vlasnik. U drzavnoj upravi (bez lokala)sudstvu ,tuzilastvu,RTCG itd skoro ni na nivou statisticke greske.Jeli dovoljno.
Pendrek

27. 08. 2018 - 10:59

Hocu ali kada ti meni nabrojis," ali samo jednog ,direktora bilo koje drzavne obrazovne institucije,od vrtica do fakulteta,drzavnog preduzeca,ozbiljnijeg privatnog preduzeca" u Srbiji a da se izjasnjava kao Crnogorac.
Freeman

27. 08. 2018 - 12:12

Ne znam sada ,ali u Srbiji dok je bila SFRj svaki direktor bilo koje važnije društvene firme bio je porijeklom iz Crne Gore.Ipak ,nije isto koliko direktora ima Crnogoraca u Srbiji i Srba u Crnoj Gori ,jer Srbi su su svoji na svome u Crnoj Gori ,a Crnogorci dođoši u Srbiji.
Pendrek

27. 08. 2018 - 13:57

To je bilo u SFRJ. Tada je vas Srba ovdje bilo izmedju 3 i 7%. Ali mi pricamo o sadasnjem vremenu, kada je vas 20% shvatilo da nijeste Crnogorci i oni bivsi Crnogorci u Beogradu shvatili da su Srbi. Dakle, nemoj da ispaljujes demagogogiju i mijenjas temu. Pricas o danas a ne o SFRJ.
Radojka M.

27. 08. 2018 - 14:28

Srbi su svoji na svome u srbiji i ovdje. A sto su onda Crngorci, dje su oni svoji na svome? To sto ti pricas je cista cetnicka ideologija kojom se vi srbi i posrbice hvalite a svakome drugome se gadi.
Boban

27. 08. 2018 - 18:45

Crnogorci(mislim na ove koji glasaju vlast i koji su glasali za nezavisnost, jer pola etnickih Crnogoraca ne glasa vlast i bili su protiv nezavisnosti ne samo srbi, sto se zaboravlja) su sami odlucili da je to tako. Srbi ovdje zive 1400 godina, nece nidje i ne moze ih niko pocerat, tako se osjecamo i u Srbiju, za nas je to sve isto, vi ste izabrali drugacije, vas problem.
Boban Bg

27. 08. 2018 - 23:20

Pa i ti si porijeklom iz CG pa nijesi Crnogorac. I po stoti put: 'ajde da se mijenjamo - da mi imamo što vi imate u CG i obratno. Kako vas nije više sramota da lažunjate, pa bar trećinu DPS-a čine Srbi. Što je Pažin? Mogu da ti ih nabrojim koliko 'oćeš. Samo vi bi Srbe na funkciji koji su anticrnogorci, ovi što su na funkcijama su vam izdajnici velikosrpske ideje? Jedne novine iz CG ne možeš kupiti u Srbiji, nijednu cg televiziju gledati, ... Moja majka ima na kablovskoj devet RTS programa, Tv Hram, deste Kopernikusa, ... pa mi to nemamo u Srbiji bez tri programa RTS-a, jedan Kopernikus i , sećom nemam taj Tv Sram.
Boban

28. 08. 2018 - 02:02

Ne mozemo se mijenjat jer sam ja odavde nisam se naselio, nemoze se koristit reciprotitet kad su u pitanj ekonomski migranti, a to si ti, ti si dosao u Srbiju u potrazi za boljim zivotom, nisi zatecen tu u trenutku stvaranja drzave. A i nemoguce je napravit paralelu kad u jednoj drzavi imas svakog treceg stanovnika koji je srbin, a u Srbiji je otprilike svaki tristoti (0.3%)Crnogorac.Zivio ti sto godina Pazin se izjasnjava kao Crnogorac. A kablovska plasira programe koji se traze. Ako su trecina srba u Dps ko onda glasa protiv njih, kad iz izbora u izbore je pola pola. A Srbi su mozda kuci. Da kako ti kazes lazunjamo ne mozemo, jer su zvanicni podaci o nacionalnoj strukturi dostupni i javni. I objavlju je ih dakencija drzave CG, ne srbije ili DF.
Mikan

27. 08. 2018 - 15:28

Pendrek, to se ne može porediti. Mi crnogorski Srbi smo autohtoni narod u CG. Vi današnji Crnogorci ste nacija nastala 45-te dekreton KP, isto kao što su današnji Bošnjaci nastali 1995, zato se i volite.
KAD POBIJEDI DF

27. 08. 2018 - 11:07

svuda tamo će biti isključivo četnici i to će biti pravda? Ti to čekaš? A zašto Srbi ne podrže program DPS-a i bilo bi ih svuda- zato što ne smiju od Vojvode!
??????

27. 08. 2018 - 11:16

Imenuj ti jednu drzavu gdje su izdajnici i protivnici drzave na celnim funkcijama, idite u Srbiju tamo vas zeljno cekaju
za Pendrek

27. 08. 2018 - 11:50

Ja znam za dr. Radoslava Raspopovića, šuru Momira Bulatovića. On je direktor Istorijskog instituta Crne Gore. E, sad, zamisli da je direktor npr. Srpske kuće neki deklarisani Crnogorac. Uz to, profesor je Diplomatije na FPN. Zar nije ex ministar dr.Radunović Srbin?
Radoje

27. 08. 2018 - 15:40

Čuj ovoga, pa ođe su rođena braća nacionalno podjeljena a ne tamo neki šurak ili rođak. Podijeljena su zahvaljujući medijskoj hajci koju predvodi list pobjeda. Do nedavno je hajku vjerovali ili ne vodila državna televizija, sada su đene-đene. No opet osvajaju i zauzimaju cg tv pa možemo opet svašta očekivati. Nesoj je to
Fahro

27. 08. 2018 - 09:05

Sve me tvoja prica podsjeca na onu ugrozenost iz 90-ih , Gazimestana i Beograda na uscu.Samo se pitam dokle cete biti ugrozeni? Da nije kao ona mala iz filma Kuduz : Dok ne izadjete iz voza?
Rašo

27. 08. 2018 - 09:11

Freeman, prvo i osnovno za Srbe u Crnoj Gori je to da ako hoće Srbi u Crnoj Gori da budu uvaženi treba da shvate da je Crna Gora Samostalna i nezavisna država i da treba da poštuju njenu himnu , zastavu i druge nacionalne simbole, da prestanu da blate državu u kojoj žive, da borbu za svoj status ne traže u Srbiji i Rusiji već u Crnoj Gori u kojoj žive, da shvate da se Država Crna Gora opekla i skupo platila prijateljske odnose sa Srbijom 18- te godine, i da će taj postupak Srbije za sva buduća vremena biti nauka za pametne Crnogorce, takođe trebaju da se osvrnu i pogledaju oko sebe i vide da su im po njma neprijatelji sve države nastale raspadom bivše Jugoslavije, takođe najveći doprinos za razbijanje Jugoslavije dali su upravo Srbi na čelo sa Miloševićem kojeg su na kraju i isporučili Hagu, mnogo prljavih i ružnih i nepametnih stvari su radili Srbi i danas radi srbska vlast i to će ih skupo koštati, to jes već košta.
Freeman

27. 08. 2018 - 09:51

Rašo,Srbi su stvorili nezavisnu državu Crnu Goru,kako onda da budu protiv nje ?!.Crna Gora je moja matična država,moja matična država nije Srbija!.Ali,samo slijep ne vidi da su Srbi diskriminisani u Crnoj Gori .To bi prije svega trebalo da vide Crnogorci .Ne može se graditi država Crna Gora na anti srpstvu.Ili ,možda neki misle da može ?.Ali država nije što i vlast.Ova vlast misli da jeste i pošto su Srbi većinom opozicija ovoj vlasti,vlast kaže da su opozicija državi. Providna zamjena teza .
Nikolla I

27. 08. 2018 - 10:50

E, sad da pređemo u srpstvo, to nam i nije teško. Da kao Srbi poštujemo druge, Ustav, crnogorski jezik, crnogorsku crkvu, zastavu, grb, himnu, sportske reprezentacije i sve ono što određuje Crnu Goru kao državu. A čujte, tako je bilo i kroz istoriju. I da srbujemo u okvirima Crne Gore kao matične države i poštujemo Crnogorce sa svojim osobenostima. Svi zadovoljni. Živjela Crna Gore. AMIN..!
Rade

27. 08. 2018 - 15:49

Srbovanje je plemenito jer ujedinjuje narod. Srbovali su svi crnogorski vladari, najveći među njima Njegoši. Jel treba i na njih da pljunemo?
Mito

27. 08. 2018 - 14:56

Krsti vuka vuk u goru.
Rašo

27. 08. 2018 - 14:57

Freeman , što ne pogledaš istini u oči , da su se Srbi pitali Crna Gora nikad nebi dobila samostalnost. Crnogorska samostalnost je dobijena uz podršku Crnogoraca, Hrvata, Albanaca, Bošnjaka ,Muslimana i druguh nacija koje žive u Crnoj Gori, to jest svih osim Srba. Svi koji se izjašnjavaju kao Srbi u Crnoj Gori su protiv Nezavisne Crne Gore, nijesu oni protiv vlasti, oni su protiv vlasti i Države, i kao takvi nikad neće doći u poziciju da pobijede na izborima i budu vlast u Crnoj Gori. Još nešto karakter ovih koji predstavljaju Srbe u Crnoj Gori je veoma upitan, ne cijene ih ni oni koji glasaju za njih. Tako da ta tvoja teorija ne pije vodu.
Boban

27. 08. 2018 - 09:59

Nisu Srbi izbrisali Hrvate 1990 kao konstutivan narod iz ustava.Nisu Srbi u B i H raspisali referendum bez pristanka konstutivnog naroda ,sto po ustavu nisu imali pravo.Nije Srbin no Hrvat bio predsjednik vlade Jugoslavije koji je naredio u Sloveniji da se obezbijede granicni prelazi postojece priznate drzave.Nije Srbin no Hrvat bio predsjednik vlade i komandant armije ,koji je naredio da se spasu vojnici regruti njih 1150 iz Vukovarske kasarne.Nisu Srbi ubili svatove na Bascarsiju,i pobili mlade vojnike u Sarajevu i Tuzli pri dogovorenom povlacenju.To zaboravljas zli covjece.
Mito

27. 08. 2018 - 14:58

Ne neljudi među Srbima su napravili puno toga gorega od nabrojanoga .
Tesla

27. 08. 2018 - 10:07

Moj Raso, svi to vide, cuju pa cak je vecina to i osjetila na sopstvenoj kozi. Ipak oni i dalje srljaju u propast tako da im nema pomoci.
Boban

27. 08. 2018 - 10:09

Imali Srba u Makedoniju pa se ratovalo,jesu li Hrvati i Muslimani ,i Muslimani jedni protiiv drugih mnogo krvavije sa vise zlocina i zrtava ratovali,jesu li i za to srbi krivi,zli zli covjece.A himnu Sekule Drljevica i zastavu koja u ovom obliku nikad nije postojala,ne voli dvije trecine pravoslavnog stanovnistva ,ne samo srbi,ali postuju zakon .Dok se simboli ne promjene moraju se trpjet ali ne i voljet.To je lako rijesit ako hocete povratak na stanje iz 1918 te simbole iz tadasnjeg ustava izglasajte i nece oko toga vise bit problema.
Rade

27. 08. 2018 - 15:45

Obratili se cg vlastima ali ne žele pomoći, naprotiv proganjaju nas, našu crkvu, jezik, budućnost. Himnu poštovati nećemo dok se ne izbaci stih fašiste i himni vrati prvobitni tekst. Blati se ova bratoubilačka vlast a ne država pametnjakoviću.
"SLOBODNI ČOVJEČE"

27. 08. 2018 - 09:26

U CG nijesu ČAK ugroženi ni oni VELIKOSRBI koji ugrožavaju mir i stabilnost u CG a trebali bi biti ugroženi i dovedeni "spoznaniju prava". UGROŽIVAČI SEBE PROGLAŠAVAJU UGROŽENIM? To je pol. alibi jedne ZLE ideologije od prije jednog vijeka!?
Djidja

27. 08. 2018 - 09:48

Prije će biti da tebe podsjećaju Crnogorci što si prije bio. Postoji istorija koja nije mogla da se nađe u knjigama štampanim u BG, pa sad se abite.
Luka

27. 08. 2018 - 09:03

Koliko ima Srba po zvanicnim podacima zaposlenih u drzavnim institucijama? Da li je ta cifra iole proporcionalna njihovom procentu po posljednjem popisu? Smije li Srbin u Crnoj Gori nekaznjeno da istakne svoja nacionalna obiljezja kao sto to smije neki Albanac,ako so je na primjer Albanski predsjednik rekao za planine u Crnoj Gori da su to albanski Alpi i sa djecom simulirao rukama albanskog orla? Zasto se mora o jadu zabaviti da bi se svjedocanstvo djetetu u skoli izdalo na cirilici?
Statisticar

27. 08. 2018 - 09:52

U Njemackoj vas ima skoro milion, u SAD preko milion, jeli Vucic ikada pitao Merkelicu ili americkog predsjednika koliko vas ima u drzavnim insitucijama tih zemalja? Nije pitao. A zasto, jesu li tih skoro dava miliona orasi ili nebitni a vi ste ovdje bitniji ili hoce vas da koristi da se petlja u unutrasnje stvari ove drzave? Ili mu ovdje moze biti a tamo ne moze? Ako je tako onda je vrlo lic emjerno. I jeftino.Vidim smeta vam Analitika a ne smetaju vam vasi listovi i portali, vas duhovni vodja kada nas vrijedjaju, diskredituju i Crnogorce i svaku drugu naciju. Jeste li zato ugrozeni jer vi treba da imate ekskluzivno pravo na uvrede a drugi trebaju da cute?
gost

27. 08. 2018 - 10:11

@Luka - Znaci ovako - po tebi bi sasvim normalno bilo da te na razgovoru za posao poslodavac pita "koje si ti, djeticu, nacionalnosti?" i da na osnovu toga odluci da li ce da te zaposli, ili bolje reci, ako si "ispravne" nacionalnosti poslodavac bi imao obavezu da te zaposli, jel tako?! Da li tako treba da te pita i koje si vjere, za koga glasas, volis li Ruse ili Amere, sto mislis o Albancima, Hrvatima, Bosancima...? Jel vidis koliko ti je stav o reciprocnom zaposljavanju po nacionalnom kljucu poremecen i naopak?
Boban

27. 08. 2018 - 11:26

Ti si ili totalno neobavjesten ,naivan ili stvarno pokvaren.Ne prica se ovdje o obicnim radnicima ili nekim strancima,to su sve autohtoni stanovnici ,tvoja braca ,rodjaci,plemenici,koji se nacionalno osjecaju srbi.Nece tebe niko pitat javno iako je i to cest slucaj ,a unazad par godina pravilo,ovo je mala sredina svi se znaju ,sve se radi na preporuku i lako se za svakog raspitat ,koje i za koga je,posebno u ovoj udbaskok drzavi.Ovdje je rijec o rukovodecem kadru i drzavnoj upravi.Vrlo naivno od tebe ako takp iskreno vjerujes.
Domacin

27. 08. 2018 - 12:22

E ti si Bobane ili zalosno glup ili pokvaren. Kazi ti nama kako bi ti izveo da zaposlis te Srbe? Prvo, slozices se da tamo dje ste vlast dovodite svoje, ne crnogorce ni druge? Ali kad vi to radite to je ispravno. Ali da vidimo konacno taj nacin zaposljavanja u drzavnoj upravi i preduzecima. Nacionalna pripadnost je zabranjeno da se trazi. Raspise se valjda konkurs da toliko i toliko hiljada srba se zaposljava. Da bi napravili mjesto drugi se izbacuju sa posla, sto nije diskrimanacija. Jer Srbi dolaze. I ko sada u komisiji zna ko je Srbin, kako da ga prepozna? Kako znas da neki Crnogorac (pu, pu nedaj boze) ne moze da kaze "ja sam Srbin" i dobije posao? Ili ce srpske partije da prave spisak i da vam daju plave trake a mi ostali da nosimo trake drugih boja. Dakle kako? kao ti od dva rodjena brata od kojih se jedan izjasnjava Srbinom mozes prepoznati koji je ako ti ne kaze? Po cemu?
Boban

27. 08. 2018 - 18:27

Druze Domacine, o teme ti ja pricam, takav je to sistem, koji nepogresivo selektuje ljude. Eto ti ne mozes to da ukapiras ili mozes no se pravis nevjest. Eto velis nacionalna pripadnost je zabranjena da se trazi, pa kako onda ovi nepogresivo 20 i kusur godina biraju i zaposljavaju iskljucivo Crnogorce(iz pravoslavnog korpusa), kako ne omanuse ni jednom, i ne pricam o lokalnim funkcionerima ili vladinim sluzbenicima koji se biraju shodno izbornom rezultatu, nego stalno zaposljenim u drzavnoj upravi, policiji, sutstvu, tuzilastvu raznim inspekcijama, Morskom dobru, Poreskoj, Carini itditd. Svuda su duzni da se periodicno izjasnjavaju o licnim stvarima a tu spada i nacionalnos. Ne mislis valjda dasu srbi gluplji i neskolovaniji, naprotiv, zadnji popis je pokazao da ih je najvise visokoskolski obrazovanih. Tako se i to zna. Mozda tu i ima srba, ali ne smiju da se kao takvi izjasne, e to se zove diskriminacija i sovinizam. Ali ti nisi ugrozena grupa pa ti se cini da su svi isti a grijesis.
Boban

27. 08. 2018 - 18:37

Dobri Domacine nismo mi za otpustanje nikog ali da se konacno promijeni sistem, necemo da ugrozavamo nikog ali moramo sebe branit. E ali kad skrecemo paznju na te stvari, onda krece hajka, pljuvanj, laganje, vrijedjanje sto samo potvrdjuje nasu pricu. A kako se dva rodjena brata prepoznaju, bar o tome ne trba da pricam, ovdje se zna ko sto ruca a ne krupnije stvari. Mislis da neko nedje nekoga moze zaposlit tj primit na posao bilo drzavni bilo "privatni" a da ne dobije odobrenje sa odredjenog mjesta. A kazes da sam ja pokvaren.
Domacin

27. 08. 2018 - 21:23

Bobane, prije nego se odjavim za veceras, na vas komentar dosta toga bih mogao rfeci ali samo cu jedno: jos nikada nijesam cuo ni za jednu drzavu na svijetu u kojoj se ljudi zaposljavaju po nacionalnoj proporciji. Po partijskog da i Srbi to dokazuju kao i Crnogorci, svako forsira clanove i simpatizere svoje partije. Da ste vlast na drzavnom nivou isto bi to uradili, dovodili bi svoje ljude. A vi bi htjeli da u opstinama gdje ste vlast drzite monopol za zaposljavanje a dje ne da vam se ukljuci proporcija. Vi bi onda bili provilegovani a ne ravnopravni. Ali na stranu to sto vi procate o zaposljavanju i mnogo cemu drugom su obicne politicke floskule namijenjene, neobrazovanima i onima koji su iz ma kojeg razloga isfrustrirani.
Boban

28. 08. 2018 - 00:43

Ne mora se pravit proporcija ali je indikativno da to bude u takvoj nesrazmjeri znaci da nemamo iste uslove za napredovanje i zaposljavanje sto je jos gore, a to sto pricate o nama i vama u gradjanskoj drzavi potvrdjuje da smo u pravu. , a nema te lokalne uprave dje je razmjera izmedju srba i Crnogoraca 20 na spram 1,lako je provjerit nema cak ni pola pola nidje, mozda u H Novi. A svuda u svijetu u drzavnim firmama i ustanovama raznog tipa postoji proporcija i to je lako provjerit, cak i kvote za migrante su obavezne, ali daleko ste vi od evrope. Umjesto da neko izadje sa podacima da nas demantujete, pokrecete takve brutalne pljuvacine i uvrede cak i prema gradjanima srbije koji nista nemaju sa nasom zemljom. Samo procitajte ove komentare ovdje i sve je jasno.
B. Šćepanović

27. 08. 2018 - 09:23

Svako sa makar tragovima elementarne nepristrasnosti i objektivnosti mora prepoznati nezavidan položaj Srba u CG. Ne želim da ponavljam hiljadama puta izgovorene konkretne činjenice koji to potvrđuju. Ipak, potsjetiću na slučaj 28 profesora iz Nikšića koji su 2004 otjerani sa posla zbog Backovićevih eksperimenata. U svemu tome, danas, najprljavija je uloga većine medija - teške riječi, prijetnje obračunima, uvrede... Optužbe za izdaju države, koje su na nivou retardiranih osoba. Nažalost, ovaj portal se može smatrati perjanicom toga.
Janica Matova Beograd

27. 08. 2018 - 11:37

@B.Šćepanović. Prvo nešto što ne postoji ne može biti u nezavidnom položaju ,jer Sebi u Crnoj Gori su politička kategorija proizvedena n a specijalnom ratu koji se vodi protiv crnogorskog naroda.To su ljudi koji rade protiv indetiteta i države koji su izdali sebe i svoje postojanje..Usvim civilizovanim zemljama takav rad podleže zakonskim odredbama.Nažalost bez obzira na kukavičluk postojeće vlasti uzaludna vam je kuknjava o ugroženosti .
Freeman

27. 08. 2018 - 12:27

E Janice ovo ti je jadno,prejadno !.Teško ćete revidirati istoriju.Crna Gora je stvorena kao srpska država.To je činjenica i to nije moguće promijeniti.Od Srba su postali Crnogorci,tako što su se počeli u socijalističkoj republici Crnoj Gori tako izjašnjavati.Ali nešto može biti samo u Crnoj Gori i niđe više!.Kako od dvoje Hercegovaca,"čistokrvnih Srba" može njihovo dijete biti čistokrvni Crnogorac da ne kažem Montenegrin.Takvih primjera znam dosta ,a znaju i drugi.
Liberal NK

27. 08. 2018 - 15:59

Tako sto cojek nije brav , konj ili pas da mu se gleda pedigre ili pasmina nego homo sapiens , bice koje razmislja i moze da bude Srbin , Crnogorac , Jugosloven , Evropljanin , marsovac , gradjanin svijeta ... da ide i zivi gdje hoce , ali to tvoj nacionalisticki mozak ne moze da shvati. Kao sto ne mozes shvatiti da ne postoje cistokrvni Srbi , Crnogorci itd jer smo svi izmijesani na ovim prostorima , jer imamo gene slovena , ilira , kelta itd , jer nam porijeklo ne odrejuju samo otac i majka nego svi preci , zatim da je porijeklo jedno a nacionalnost drugo , ali komplikovano je to za tebe.
Milan BG

27. 08. 2018 - 21:54

Odlican komentar! Dodao bih i ovo - vrlo je tesko ovoj cetnickoj bratiji objasniti da je nacija socioloska a ne bioloska kategorija. A kad im predocite i ove "bioloske" pokazatelje, koji demantuju njihovo "cisto Srpsko poreklo", odmha krecu sa teorijom zavjere! Inace, ovi napadi njesu posledica sporta i zabave, toga treba biti svjstan. Da je vjecna nasa CG!
Gule Beograd

27. 08. 2018 - 21:15

[email protected] namjeru uopšte da sa tobom polemišem ,jer to nikada ne činim sa neznalicama i primitivcima.Očigledno da ne razumiješ pojam nacije. Hercegovci nijesu nacija ,tako da od dvoje Hercegovaca može postati jedano dijete opet Hercegovac odnosno Srbin ,mada su uvijek imali kompleks Crnogoraca. Na njihovim igrannkama su pjevali "oj da mi je i da mogu crnogorsku nosit robu"!Crnogorci kada su bili slobodan narod Srbi su vodili turske opanke ...Zato umukni i ako nije kasno obrazuj se malo!
Satro Gule Bg

28. 08. 2018 - 00:27

Po cemu Hercegovci kad bi se tako plasticno gledalo ne mogu da budu nacija a Crnogorci mogu. Iako mogu satima da ti elaboriram da na to imaju isto ili bolje pravo. I Za razliku od danasnjih Crnogoraca, tj drzave CG koja je proizvela tu "naciju" ona je miks nekoliko drzava i istorijskih teritorija, koja do unazad 100 do 200 godina malo ili ni malo nisu imali veze sa CG, Zetom, Dukljom ili cime vec hoces. Sa druge strane Hercegovci imaju jedinstveni drzavno teritorijalni kontinuitet 1300 godina, ali su ih nesrecne okolnosti rascjepkali pa ih sad svi svojataju i uzimaju od njih.A oni su se hrabro borili i za tu CG koja ih je iz zahvalnosti ponistila i kolko je mogla asimilovala, i prigrabila kultorno istorijsko nasledje.
Satro Gule Bg

28. 08. 2018 - 00:57

Eto to je sva vasa politika, satkana od mitova i lazi kao da ovdje nije bila Turska i kao da su se Turci blaze ophodili prema jednima nego drugima,kopleksi nize vrijednosti. I kad vam mi odgovorima istinom koja je cesto bolna, optuzujete nas da ne volimo svoj narod. Par cinjenica. Danasnja CG ima 0ko 14000 kvkm do 1858 i bitke na Grahovcu, imala je oko 1200 kvkm, znaci 12800 kv km danasnje CG je Turska, setanje opanaka itd. Do 1912 38%danasnje CG je Turska, setanje opanaka itd. Zabljak Crnojevica je prijestonica(Cetinje je rezervna) koja je najduze od svih osim Tirane bila pod Turcima punih 450 godina setanje opanaka na deset kilometara od Cetinja. Nastavicu.
Satro Gule Bg

28. 08. 2018 - 01:11

Do Vladike Danila CG je Turski Spahiluk, 50% stanovnistva je islamizirano, sva bolja imanja su citluci Niksickih, Spuzkih i Podgorickih aga i begova. Srbija u vrijeme kad CG ima 1200 kv km ima 45000 kv km slobodne teritorijeosim dva utvrdjenja na Dunavu sa Turskim posadama, u unutrasnjost nema turaka, nema dzamija, nema islamiziranih niti jednog nikakvog traga. Dok Nama svakih par godina Turci upadaju u haraju drzavu, u Srbiji tad imaju ustav, Akademiju, Nauka,Univerzitet, Skupstinu, Cak izlazi list za zastitu radnickih prava Radenik, izdaje ga Svetozar Markovic, znaci vec imaju prugu i izgradjenu industriju. Eto to je nas problem sto vas guse kompleksi i robovi ste mitova i lazi kvazi istoricara i kvazi propalih intelektualaca.
Gule Beograd

28. 08. 2018 - 08:24

@Satro Gule Beograd. Gospodine rekoh urdite nešto na obrazovanju i ne lupetajte.Crnogorci imaju državno-pravnu tradiciju 1000 godina ,Duklja Zeta Crna Gora.Srbi imaju tek u vrijeme Miloša Obrenovića autonomiju dobijenu Hatišerifom.Miloš šalje delegaciju u Stambol i kaže "Turci hoće pare ili dupe,ja para nemam ali donesite mi Hatišerif"! Mi smo bili slobodni ljudi a vi Hercegovci ste gulili turske opanke i nije vam lako!
Lupas Gule

28. 08. 2018 - 13:26

Nisam Hercegovac no Katunjanin. Sva vam se prica svodi na takve nebuloze i potcjenjivanja drugih. Slavne Obrenovice svodis na nekakve Hatiserife, a oni u drugom Srpskom ustanku potukli Turske regularne trupe u desetine velikih bitaka (ne basibozuke i Arnaute koji su nas napadali) kao niko nikad u istoriji i to vojsku koju je Sultan licno poslao. Milos kad je oslobodio toliku teritoriju, cetir puta vecu od danasnje, a 40 od tadasnje CG, kao mudar covjek svati je da nema potrebe zbog obicnog papira cerat narod u bespotrebnu pogibiju, no se okrenuo jacanju drzave i naseljavanju naseg naroda iz CG, hercegovine i ostalih. Vise se pod 90 godina vlasti Obrenovica naselilo ljudi iz CG koji su od njih dobili besplatna imanja i kuce no sto ih je ostalo u CG, u nekoliko talasa po par hiljada porodica od jednom. E to su njihove zasluge, ali vi svakog naseg prijatelja psujete i pljujete a neprijateljima se ulizujete, pa se cuddite sto vas zovu Milogorcima i Montenegrinima.
Lupas Gule

28. 08. 2018 - 14:02

A sto se Hercegovaca tice koje ti tako pljujes i potcjenjujes, sto bi ovi Hercegovci od Grahova i Bananja do Saranaca sto sa vama prave novu "naciju", treba ovo da citaju i da se dobro zamisle sa kim tikve sade.,napisacu ti par cinjenica. Jova Vladimir njegov bratanac Stefan Vojislav(rodonacelnik dinastije Vojislavljevica) su rodjeni u Travuniji (Hercegovini) Sveti Vasilije i Petrovici su isto iz Hercegovine. U bitkama na Grahovcu i Vucjem dolu koji su isto u Hercegovini vecina vojske su bili Hercegovci. Stojan Kovacevic, Peko Pavlovic, Novica Cerovic svi su oni Hercegovci. Kralj Nikola kad je sagradio Hram u Niksicu posvetio ga je slavi Hercegovackih i Crnogorskim Junacima tim redom i potpuno ravnopravno, pa oni docekase da im se sprdate i zovete setacima opanaka. Tako i treba svim Hercegovcima kad su bacili svoje slavno ime pod noge da bi se nekom dodvorili.
Garac

27. 08. 2018 - 13:36

Zna se sto zasluzuju građani drzave koju ne priznaju koju smatraju drugom drzavom i svu tradiciju crnogotsku prevode u srpsku i govore da to nije izdaja u Bg ti sto su direktoti su apsolutno svi Srbi za taj svijet Crnogorac je imaginaran pojam
O Draško-a što te čudi...

27. 08. 2018 - 10:11

...bio veseo-ali ne vidiš..da je svekollko "betonirano"-zarad onije "opser-vacija"..koje su pale prije godinu-dvije"......Sa zvaničnije mjesta..sa obije bande Dunava i Morače-sve je drugojače-evo sumalo trideset godina..." Da su" odnosi sa Srbijom-nikada bilji u ISTORIJI-a malecko spuštani na "tideset-pa onda na dvadeset-pa deset goidna"...sve zarad zaštite "integriteta Svetoga Sveta-Krimovičkoga"-koiji laduje u Biograd-dok se neko ne smiluje-da ove pozatvra-po Crnoj Gori...te svojim "činjenjem"brane Sveca našega u Biograd-ni da je od čuvenoga bratstva-"Kneževa-Bogdanovića"-iz sela Kopita-općina Njeguška...? Katunska nahija-do skoro bijaše...?...Nije nije "kurir Ivica"-no naš Duš-ć..dušica dragi-iz Karađorđevića ulice-pored Pod Gorice..,dragi Draško...Znadi dobro-lukavština ara.."svuđ okolo nas su straže Mletačke"-verzilbllne...?
CRNOGORSKI 007

27. 08. 2018 - 10:38

NJIH TREBA ZABORAVITI,NE OBRACATI PAZNJU NA NJIHOVE GLUPOSTI,VIDJET CETE KADA POCNU SAMI MEDJU SOBOM DA SE OBRACUNAVAJU,POCECE ,,JA SAM VECI SRBIN IZ CACKA OD TEBE IZ BEOGRADA,,A ONAJ SA KOSOVA JE NAJVECI,ONAJ IZ KRAGUJEVCA,PA ONAJ IT TOPOLE I TAKO U KRUG I SVAKO CE OD NJIH DA NAPAVI SVOJU SRBIJU.CRNOGORCI MI IMAMO DRZAVU BAVIMO SE SOBOM ,A BOGOMI BRANIMO JE I DO SMRTI.MNOGO SE VIJESTI EMITUJU IZ SRBIJE U CG I TAKO SE IZAZIVA PSIHA,DAJTE IZ DRUGIH DRZAVA NAMA BLIZIH.
Laz

27. 08. 2018 - 11:01

Lazu da su ugrozeni. Ali oni lazu tako ocigledno da se to granici sa patologijim. Otac srpske nacije, Dobrica Cosic, napisa: „Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno.“
L Dabanović

27. 08. 2018 - 11:45

Evo poslije 6 vjekova našlo se potomstvo raje/mileti ili narod otrcana srpstva i Srbina Srbije-da brane narod koji su s Turcima uništili a srpstvo mu i Srbina šaku vjekova (15 generacija) prostirali Turcima da merači.I danas se potomstvo te mileti/raje našlo da brane pokojni dvovjekovni srpski narod-i to baš od Crnogoraca.Ovaj današnji narod otrcana srpstva Srbije toliko je zavidan Crnogorcima-što očuvaše Časni Krst i Slobodu Zlatnu-da se danas raspadaju od mržnje prema našem narodu časnog crnogorstva.Evo Turci s Crnogorcima zakopali različitosti i mržnju na bojnom polju a ovi otrcanog srpstva i dalje nastavljaju-čak su se prostrli Rusima (ka prije Turcima) da bi crnogorski narod uništili.Nije se ni čudit narodu koji otrca sebe što nezna za ljuckost i stid.
Vlasi i Mali Sloba

27. 08. 2018 - 12:53

Mrčo Ivica je bio glavni lakej Balkanskog kasapina Miloševića, čak su ga od milošte zvali " Mali Sloba"! Pošto Vlasi izgubiše Kosovo, jedino im preostaje da sav bijes upute Crnoj Gori, kamuflrajući svoju kapitulaciju prema Kosovu i Zapadu! Mali Sloba zna dobro da poslije Kosova, Sandžak i Vojvodina proglašavaju nezavisnost, i vrlo brzo Srbija se svodi na granice Beogradskog pašaluka!
Liberal NK

27. 08. 2018 - 13:06

Srbi su ugrozeni najvise od velikosrba. To su oni koji ne priznaju postojanje drugih ovdasnjih naroda i drzava osim Srba i Srbije. Svi drugi su takozvani , novostvoreni , bivsi Srbi , pokatoliceni Srbi , islamizirani Srbi , Srbi su stvorili CG , Hrvatsku , Bosna je srpska , Kosovo je srpsko , samo su Srbi ginuli , oslobadjali , stradali , samo Srbi imaju svoju istoriju , tradiciju , kulturu , jezik , drzavnost , ostali su korov nikao na srpskoj zemlji , Srbi su uvijek zrtve , ostali uvijek zlocinci , izdajnici , antisrbi. To je ZLO , koje vec 150 godina vodi Srbiju i Srbe iz nesrece u nesrecu i drzi ih u stalnom sukobu sa svima na Balkanu i ne dozvoljava da Srbija postane moderna i normalna drzava. Dok se ne obracunaju sa tim zlom Srbi ce biti ugrozeni.
CRNOGORSKI 007

27. 08. 2018 - 16:14

U PRAVU SI 100%.
nik

27. 08. 2018 - 13:29

Srbi su definitivno narod koji vise ne zna ni sta radi, ne dje ide, ni sta hoce… Toliko su agresivni, frustrirani, pod uticajem najprizemnije nacionalisticke propagande da se to vec granici sa ludilom. A zdrav ludom ne moze objasniti nista… ako se raspravljas sa njim postajes i ti lud. To je preslo u kolektivnu patologiju i to treba da se lijeci. A lijeka za sada nema. Uzas.
Osmogrk

27. 08. 2018 - 18:56

Ima, ima. Postoji i ustanova za njih: SRBIJATRIJA. To je novo kolektivno oboljenje koje se granici sa ludilom, sa jedne strane i paranojom sa druge strane. Oboljeli,pak, imaju osjecaj da su iznad svih i da su svi protiv njih. Uzrok je vise puta ponovljena kolektivna trauma.
Tara

27. 08. 2018 - 13:54

Drzava bi morala na kratki postupak odgovoriti... Problem je u tome,kako ce se ovim primitivcima odgovoriti...to je ispod nivoa nase drzave!
Odza Veilji

27. 08. 2018 - 14:20

Mozda da Srbi pronadju nekog "leader-a" kao naprimer Slavka Perovica ! On nas makar nikad ni za zeru nije lagao ! Mozda je tu problem ! Jer ne izaci na lokalne izbore u Niksici i onda postaviti pitanje "sto nas nema u vlast" je suludo! O ugrozenosti ni govora, jer G-din Amfilohije je iznad ove Drzave, barem za sada ! Jedino jos ako ne ocekujete da nas pocne i fizicki zakivat za Vezirov Most , eto jedino jos to jer bez krvi , suva prica !!!
Montenegrina

27. 08. 2018 - 15:33

Slazem se da ne treba,cak ne smije da cuti zvanicna Podgorica na ovoliko sirenje lazi i mrznje od zvanicnika Srbije!To je prilicno opasno i pokazuje koliko ne znaju sta im dozvoljava funkcija koju imaju.Iako se radi o niskom nivou svijesti ipak nije uvijek pametniji onaj koji cuti!
Boban

27. 08. 2018 - 18:55

Montenegrina zvanicna podgorica cuti jer zna da je to istina, da nije vikali bi na sav glas. Ovako da bi odgovorio treba da izadjes sa podacima i dokazima da su optuzbe lazne, a nisu. Tako je Vucic prije mjesec dana poslije onih divljanja sa Ustastvo i uprkos njima na optuzbe iz Zagreba na neravnopravnost Hrvata u Srbiji, odmah sazvao konferenciju za stampu i zajedno sa resornim ministrima direktno u program odgovorio i taksativno sa dokumentima i dokazima pobio lazi. To je lako kad si u pravu, e a kad nisi moras cutat.
Nick A

27. 08. 2018 - 15:39

Ako Ivica Dačić bulazni kada kaže istinu o progonu Srba u Crnoj Gori, kako se zove kad Draško Đuranović sroči ovo naručeno pisanije?
Jovan

27. 08. 2018 - 15:56

Ljudi, probajte malo da idete na loptu, ne na čovjeka. Bilo da ste Srbi ili velji Crnogorci...
MirNa

27. 08. 2018 - 22:51

Breaking the eternal silence!
Boban Bg

27. 08. 2018 - 23:44

Poštovani Srbi, kad već znate da koristite kompjuter ukucajte "popisi u CG". Pa viđite da vas je prije 40 godina bilo 3%, pa 1981.g. 7%, ... pa onda stavite prst na čelo pa objasnite kako smo to mi Crnogorci nastali od Srba kad vas je bilo 3%. Valjda je obratno? Ili ste se razmnožavali prostom diobom? Naučite više da narodi i nacije nijesu biološka kategorija, ne postoje nacionalni geni. Svi narodi i nacije su mješavine raznih etničkih porijekla. Vi ste Srbi zato što vas je neko ubijedio da ste Srbi. Ne bojte se, isto je i sa Crnogorcima i sa svim nacijama. Zato nema ništa idotskije od toga što birate neki pariod CG istorije i onda na osnovu toga tretirate cijelu istoriju. Nema promila sumnje da je u doba knjaza Danila državna politika da u CG živi CG narod i CG nacija. Očito je da je bilo i Srba, da nije tako ne bi bio ubijen, ali odakle vam ideja da u vrijeme Nikole nije bilo Crnogoraca zato što se srbovalo?
Nepostovani Boban bg

28. 08. 2018 - 01:26

1948 je napravljen popis po direktivi KP u kojem su svi morali da se izjasnjavaju kao Crnogorci cak i Malisori koji su imali prezimena sa ic i oni su ugurani u Crnogorce svi Muslimani Katolici bukvalno svi osim par procenata Albanaca i Vojnih lica i vojnika. Tad je to bilo tako i nije bilo dobrovoljno, a i doktrina je vladala da s Crnogorci Srpskog porijekla(precizna formulacija u tadasnjem vremenu grana srpskog naroda sa izvjesnom posebnoscu) ali posto je ravnopravna republika a republike su mogli da formiraju samo narodi a ne narodnosti. To je tako guralo dok je bio jak uticaj rezima KP, cim je popustio pritisak tako su se Srbi polako oslobadjali, a nekima se svidjela nova nacija pa su to i ostali sto je legitimno.
Nepostovani Boban bg

28. 08. 2018 - 01:37

U vrijeme Vladike Danila nije moglo bit CG nacije jer se drzava kojom je vladao zvala CrnaGora I Brda, a u zakoniku pise da su svi sanovnici CG i Brda Srbi. On je uveo obavezu slavljenja Svetog Save kao Skolskog praznika u cijeloj drzavi. I sagradio puno crkava posvecenih Svetom Savi. A ubio ga je stric Pero to jest organizovao njegovo ubistvo jer ih je procerao i oduzeo imovinu i poslove. I jer je ubio Perovog I Njegosevog sestrica Cucu Perovica u Istambulu. A Todora Kadica su iskoristili, jer mu je silovao sestru(barem je ovaj tako mislio) jer se njegova sestra zbog tog navodnog silovanja i gubitka casti ubila. Tako ti stavi prst na celo. Admine zasto mi ne ojavljujes komentare.
Timaranin

03. 09. 2018 - 11:20

Baš tako Bobane. Ukratko ali tačno.
Brk

27. 08. 2018 - 23:54

Drasko,bilo bi postenije da si uzeo statisticke podatke u CG...i tako provjerio da li Dacic laze.Srba po popisu 28%.Broj Srba direktora skola,vrtica,bolnica,domova zdravlja,drzavnih tuzilaca,komandira policije,ministara,pomocnika ministara...znas li koliki je NULA!!!
Novi komentar