Jevrić tvrdi da su na čelu Javnog servisa uhljebi režima

URA: Ne iznenađuje odluka Savjeta RTCG

U Građanskom pokretu URA nijesmo iznenađeni odlukom Savjeta RTCG-a da u emisiji „Dvogled“ koja je emitovana 27. septembra nema elemenata govora mržnje prema srpskoj nacionalnoj zajednici i etiketiranja i klevećenja ljudi, saopštio je danas šef Medijskog tima URA Bojan Jevrić.
Objavljeno: 23. 10. 2018 - 11:32 Promjenite veličinu teksta: A A A

Kako je naveo, „nije teško bilo ni naslutiti kakva će biti većinska odluka onih koji su stranačke fotelje DPS-a zamijenili foteljama Savjeta medijskog javnog servisa a koje nažalost plaćaju svi građani Crne Gore“.

„Ipak naša intencija je bila jasna. Pokazati trenutnu uređivačku politiku Javnog servisa koja se kreira iz centrale vladajuće partije, a na čijem čelu su, većinski, ljudi koji su bili na listi uhljeba režima. Cilj je bilo ukazati na propagandu i elemente fašizma“, kazao je on.

Oni najglasniji koji su juče na sjednici Savjeta RTCG-a  pola Crne Gore nastavili da etiketiraju, kleveću i omaložavaju ponovo su najviše kazali o sebi, istakao je Jevrić.

„Ne da nijesu dostojni uloge koje su spletom okolnosti zakučili u Savjetu Javnog servisa, nego  nijesu dostojni bilo kog suvislog komentara. Tako u ulozi nepristrasnog i objektivnog stručnjaka koji valjda treba nešto da ocijeni imamo onog koji je bio novinar komunističkog državnog glasila, biografa državnika koji se ispilio ispod komunističkog šinjela, ex funkcionera režimske partije ili profesora „intelektualca“ na premijerovom fakultetu“, naglasio je Jevrić.

On dodaje i da je i onom najneupućenijem jasno da takvi ljudi ne mogu stvarati evropski i moderni javni servis svih građana Crne Gore.

„Mogu jedino u duhu svoje skučenosti i pogleda koji seže samo do gospodara, praviti medijske hvalospjeve, konstruktivne kritičare režima proglašavati izdajnicima, neprijateljima i zločincima. Ali zaista ne predugo, jer  i sami znaju koliko je prolazna svaka fotelja koju su do sad zakučili na spisku rezervnih uhljeba“, zaključio je on.

Komentari: 2

Tara

23. 10. 2018 - 13:02

URA su obicne .......ne.. ....... bez zarade.. Crnogorsku naciju ne postujete..za vas je srbijanski DAN i ......ske (kao sto ste vi) Vijesti..Sramno!
Boban Bg

23. 10. 2018 - 13:29

Svi mogu da vide tu emisiju na sajtu RTCG. Gostovali su Milenko Perović i Blagota Mitrić. Živo me zanima što je to sporno u toj emisiji? URA se očigledno udvara četnicima i vide antisrpski nacionalizam đe ga nema ni u tragovima. Sa druge strane ne smeta im otvoreno anticrnogorstvo njihovih koalicionih partnera. Još će zajedno da slave vrijeme okupacije CG, njen nestanak i ubijanje Crnogoraca, silovanja, paljenje kuća. URA nije ništa drugo nego novi PZP, a ovi jelići su duhovni nasljednici Medojevića. S druge strane, RTCG koji su oni uređivali im je bio ok, kad su se donosile lisice, paradirale razne NVO, sklapali se ugovori kojima NVO uređuju program, vodila ostrašćena antirežimska propaganda u najboljem maniru jedno(bez)umlja.
Novi komentar