Zemlji prijeti "Bog haosa": Asteroid stiže u narednih 10 godina, a nemamo odbranu

Za 10 godina pored Zemlje će proći "Bog haosa“, jedan od najvećih asteroida, a njegov potencijalni udar mogao bi da ima "devastirajuće posljedice za život na zemlji“.
Objavljeno: 20. 08. 2019 - 13:25 Promjenite veličinu teksta: A A A

Asteroid "99942 Apophis" širok je 340 metara i proći će oko 30.000 kilometara pored Zemlje, što je manja udaljenost u odnosu na neke komunikacijske i meteorološke satelite.

Brzina kojom će proletjeti pored nas biće oko 40.000 kilometara na sat, pa će biti vidljiv sa Zemlje, piše Express.co.uk.

Naučnici su svjesni da bi njegova putanja dok dođe do naše galaksije mogla da se promijeni, a na opasnost od asteroida, ali i činjenicu da trenutno nemamo nikakvu odbranu od njih upozorio je i Ilon Musk.

Šef SpaceX-a i Tesle objavio je na Tviteru članak o asteroidu koji je nazvan "Bog haosa". On je napisao da nije zabrinut oko tog konkretnog asteroida, ali je svjestan da će jednom "veliki kamen" udariti u Zemlju, a mi odbranu u tom slučaju nemamo.

O opasnostima koje nam prijete iz svemira, kao i o našoj nemogućnosti odbrane prije nekoliko godina govorio je i naučnik iz NASA-e Džozef Nut. On je rekao da bi veliki objekat iz svemira, poput asteroida kakav je udario u Zemlju i uništio dinosaurse prije 66 miliona godina ponovo mogao da udari u našu planetu.

Problem je što, ako bi naučnici zaista pronašli takav objekat koji je na putu prema Zemlji, ne postoji previše toga što bi mogli da urade kako bismo se zaštitili od udara i spriječili potencijalno uništenje ljudske vrste.

Naučnici su predložili da NASA napravi jednu letjelicu za presrijetanje svemirskih objekata ukoliko dođe do takvih opasnosti, kako bi se smanjilo vrijeme potrebno za organizaciju misije spasavanja naše planete i života na Zemlji ako se, tačnije kada se, navodi britanski portal, jednom otkrije takav asteroid.

Komentari: 9

Nek uždi što prije!!

20. 08. 2019 - 13:57

Ma kakva odbrana i trice!! Nek vikne pravo na Balkan da uništi ove divlje narode, ove genocidne bakterije, ovu agresivnu, histeričnu, patološki omrznutu crkvu, vjeru, poljitiku, da zbriše ove balkanske viruse, bubine, bubabašvabe, koji su u zadnjih 120 godina uništavali civilizaciju, ubijali, klali, sramotili i ponižavali civilizaciju, nikada se nijesu naučili kulturi, demokratiji, otmenosti, samo ono " e ništa se nije promijenio, magare za Beč, magare iz Beča"! Nek vikne u Balkansku divlju rulju komunjara, četnika, balista, šehita, ljotićevaca, zelenaša, bjelaša, fašista, posrbica, tapkaroša, kladionica i kockarnica, banki i kredita, Milogoraca, Škaralja i Konika, Adžovića i Selimovića, Titovaca i Staljinista, nek uždi kao milijon atomskih bombi baš na sramotni Balkan, ne " bure baruta" , nego " bure go*ana", ratova, pljačkanja, silovatelja, granica do Tokija, indijanskih Inka popova i četničkih vojvoda kratkih vratova i debelih stomaka, nek udari što prije! Amin!
@ za sto prija

20. 08. 2019 - 14:51

A sto mislis da ne uzdi nego prodje dovoljno blizu kukala ti majka pa sa njega iskoci jos Srbadije na Gazimestan.Jesili razmisljao na tako apokaliptican nacin.
ne boj se

20. 08. 2019 - 19:38

nece grom u koprive . Da smo sto valajli davno bi nas djavo ponijo :
Sveti duh

20. 08. 2019 - 20:09

Ugasi li te ko? Tebi niko ti ne valja. I čim ovo pomislih svatih da si Srbin, srećno ti bilo
Maestro

21. 08. 2019 - 00:18

Jednim dijelom razumijem tvoje mišljenje, ali nikako mi se ne dopada kako si formirao stav. Strpao si razne stvari u isti koš, srtpao si partizane i četnike i zelenaše i bjelaše u isti koš. Ne može to tek tako, da strpavaš suprotstavljene strane u isto, kao da su oni zaratili ni zbog čega. Prva stvar, nismo mi Balkanci najgori na svijetu. Nervira me što u ovo vrijeme izgleda da postoje samo dvije vrste ljudi na Balkanu - divljaci, i druga grupa građana koja je razočarana što mora sa ovom prvom da dijeli prostor. E pa mora postojati treća grupa, grupa koja će pružati nadu. Pesimizmom nikad ništa nije postignuto, a prema tvom stavu, izgleda mi kao da si ili već emigrirao sa Balkana, ili si blizu da doneseš takvu odluku. Zašto bi mi mislili gore o sebi nego na primjer neki Englezi ili Amerikanci, ili Španci, Francuzi. Misliš li ti da oni sebe opterećuju time što su uveli robovlasništvo u moderan svijet? Misliš li da bi jedan Njemac rekao ovako nešto kao ti za Njemačku poslije 2. sv rata?
Bodin

21. 08. 2019 - 01:55

Dobro mu rece Maestro njemu su svi bolji od nas balkanaca,sva zla sto smo mi cinjeli na balkanu nijesu ni hiljaditi dio onoga sto su cinjeli oni sto se danas nazivaju evropljanima.
Maestro

20. 08. 2019 - 14:23

Čuš nemamo odbranu. Dovoljno bi bilo potrefiti bilo koji asteriod atomskom bombom, i ode asteriod u paramparčad. Čak bi bilo dovoljno poslati običnu raketu da udari u asteriod, jer bi onda mogla da ga pomjeri asteriod sa svog kursa... Načitali smo se ovakvih vijesti već..
@

20. 08. 2019 - 20:19

i lovackom puskom ali sa krupnom sacmom.
lolo