Ljudi "nijesu spremni da čuju rezultate"

NASA uskoro objavljuje vijesti o vanzemaljskom životu

Direktor Odjeljenja za planetarnu nauku NASA, Džim Grin, najavljuje da će agencija uskoro objaviti nešto revolucionarno o vanzemaljskim formama života i ocjenjuje da ljudi "nijesu spremni da čuju rezultate".
Objavljeno: 07. 10. 2019 - 22:50 Promjenite veličinu teksta: A A A

Grin navodi da je NASA blizu objavljivanja nekih vijesti o pronalasku života na Marsu, prenosi australijski portal "Njuz".

Istovremeno, britanski "Telegraf" prenosi da svijet nije spreman za otkrivanje postojanja života na drugoj planeti, koji bi mogao biti udaljen tek nekoliko godina.

"To će biti revolucionarno. Kao kada je Kopernik izjavio da se Zemlja okreće oko Sunca. Pokrenuće novi način razmišljanja", ističe Grin.

On procjenjuje da će se postaviti cijeli niz novih naučnih pitanja:

"Da li je taj vanzemaljski život poput našeg? Kako smo povezani? Može li se putovati sa planete na planetu? Imamo li `iskru` i odgovarajuće okruženje, i da li ta `iskra` stvara život poput našeg ili različit, s obzirom na hemijsku okolinu u kojoj se nalazi?".

U NASA su uzbuđeni zbog budućih misija na Mars, kao i zbog ideje o mogućnosti pronalaska života na drugoj planeti.

"Ključni dio Nasinog rada je potraga za znakovima života na drugim mjestima. Uzbuđeni smo zbog naučnih otkrića naših rovera na Marsu, kao i misija na Evropi, Titanu i ostalim mjestima", navod iz NASA za "Foks njuz".

Kao što je slijetanje astronauta na Mjesec promijenilo koncepciju o mjestu čovjeka u svemiru, otkriće života negdje drugo bio bi događaj koji bi promijenio civilizaciju.

NASA će u julu 2020. godine poslati rover "Mars" na Crvenu planetu koji će tražiti znakove života.

Iza njega će stići rover za otkrivanje vanzemaljaca "ExoMars", kog će 2021. godine lansirati Evropska svemirska agencija.

Komentari: 3

rade

08. 10. 2019 - 09:05

Kako ce reagovati religijske vode??? Teorije im padaju u vodu.
Krsto

08. 10. 2019 - 11:42

Naravno da IQ 86 neće spremno dočekati ovu vijest. Nastupiće haos u njihovim glavama a dokaze će u startu odbaciti. Dogma ih je upropastila - a 21. je vijek!
@

11. 10. 2019 - 18:55

PA LJUDI MOJI ZAR STVARNO MISLITE DA SU SRBI PLJASTILI SAMO NA GAZIMESTAN.KO ZNA NA KOLIKO PL,ANETA SU ONI IZ NEBESKIH VISINA PALI NA TJEME.
Novi komentar