Društvo
  • Portal Analitika/
  • Društvo /
  • Za tri najbolje po 200 eura: Poziv obrazovno-vaspitnim ustanovama za učešće u akciji „Čini dobro, sačuvaj energiju”

Organizator Fondacija “Čini dobro”, u saradnji sa Zavodom za školstvo

Za tri najbolje po 200 eura: Poziv obrazovno-vaspitnim ustanovama za učešće u akciji „Čini dobro, sačuvaj energiju”

Poziv podrazumijeva da obrazovno-vaspitne ustanove treba da dostave scenario za nastavu, na temu energije/energetske efikasnosti, do 28. februara 2023. godine

Za tri najbolje po 200 eura: Poziv obrazovno-vaspitnim ustanovama za učešće u akciji „Čini dobro, sačuvaj energiju” Foto: PA
Portal AnalitikaIzvor

Fondacija “Čini dobro”, u saradnji sa Zavodom za školstvo, koji sprovodi međunarodni program “Eko škole”, uputila je danas poziv obrazovno-vaspitnim ustanovama za učešće u aktivnosti “Čini dobro, sačuvaj energiju”. 

Aktivnost se organizuje povodom 14. februara Svjetskog dana očuvanja energije i 5. marta Svjetskog dana energetske efikasnosti, a mogućnost učešća imaju obrazovno-vaspitne ustanove koje su dobitnice Zelene zastave, odnosno međunarodnog priznanja Eko škole.

Kako je saopšteno iz ove fondacije, u okviru poziva "Čini dobro, sačuvaj energiju" obrazovno-vaspitne ustanove treba da dostave scenario za nastavu, na temu energije/energetske efikasnosti, kao i kraći izvještaj o sprovedenoj aktivnosti sa fotografijama do 28. februara 2023. godine, na e-mail: info@cinidobro.me

Petočlana komisija, u kojoj su predstavnici Fondacije „Čini dobro“, Zavoda za školstvo i UO “Eko škole”, 5. marta odabraće tri najbolje realizovane aktivnosti u skladu sa kriterijumima za bodovanje.

Fondacija “Čini dobro” nagradiće ih sa po 200 eura.

„Oblast energije je jedna od deset tema koja se realizuje u okviru programa "Eko škole", pa aktivnošću “Čini dobro, sačuvaj energiju” se želi motivisati nastavni kadar da pokrene teme koje se odnose na energiju i značaj energetske efikasnosti u cilju edukacije, mijenjanja svijesti i navika učenika/ca, te motivacije za njihovo uključenje u očuvanju životne sredine“, navode iz Fondacije.

Obrazovne aktivnosti, kako dodaju, treba da utiču na podizanje svijesti učenika/ca o značaju proizvodnje energije iz obnovljivih izvora i energetske efikasnosti, ali i stvaranju osjećaja da oni mogu i treba da učestvuju u životu obrazovno-vaspitne ustanove, kao i sredine u kojoj žive. Na taj način daju i svoj doprinos u unapređivanju stanja životne sredine.

Portal Analitika