- Senat DRI je vrlo odgovorno razmotrio zaključke, ali da bi započeli novu reviziju neophodno je da se izmijeni godišnji plan revizija DRI u kom se precizno mora navesti pored subjekta revizije i vrijeme trajanja, vrsta i predmet revizije, rekao je Radulović.
Prema njegovim riječima, DRI funkcioniše isključivo na bazi ISSAI međunarodnih standarda za reviziju, javnog sektora i svako reviziju moraju procesno voditi shodno utvrđenim principima.
- Za nas je to profesionalna obaveza i utvrđeni rokovi iz zaključaka nas konfrotiraju sa navedenim. Stoga, bilo bi dobro da se saradnja između DRI i Odbora za ekonomiju, finansije i budžet iskoristi za eliminaciju ovog problema, dodaje Radulović.
On ističe da DRI sa posebnom pažnjom prati ono što je interes javnosti i na šta se ukaže u parlamentu. Tako je shodno interesovanju poslanika revidirana ANB, Ministarstvo odbrane, Fond za manjine ili privredna društva kao što su Montenegro erlajnz i aerodromi.
Prilikom revizije izdatih državnih garancija DRI je revidirala preko 10 miliona u 2010. i 2011.godini, čiji je ukupan iznos 214 miliona eura, s tim da je obuhvaćena i 2009.godina zbog 46,9 miliona eura izdatih garancija za KAP.
Na pitanje šta očekuje od rasprave na odboru povodom izvještaja DRI izdatim državnim garancijama, Radulović ističe da su nalazi konačni te da se oni od strane drugih državnih organa mogu samo razmatrati sa ciljem realizacije idatih preporuka.
- Kao i kod razmatranja izvještaja o reviziji godišnjeg završnog računa budžeta, Skupština, ima priliku i pravo da svojim zaključkom obaveže subjekte revizije, u ovom slučaju ministarstva ekonomije i finansija i Komisiji za kontrolu državne pomoći, da u okviru svojih nadležnosti realizuju preporuke iz izvještaja DRI, dodaje Radulović.
Prema nejgovim riječima, DRI nema mogućnost da "naredi" subjektima revizije poštovanje preporuka i to je uloga Skupštine od izuzetne važnosti, piše "Dan".