Šehović je ponovio puno opredjeljenje Ministarstva prosvjete da u digitalizaciju obrazovanja uđe postupno, ali odlučno, istakavši da je Crnoj Gori potreban održivi model rasta zasnovan na obrazovanju i inovacijama. Naglasio je i da je nedavno dodijeljeno 300 mikrobit računara za 10 osnovnih škola iz Crne Gore koje učestvuju u projektu “Škole za 21. vijek”, a koji realizuju Britanski savjet i Ministarstvo prosvjete. Mikrobit je džepni računar koji sadrži niz senzora koji se mogu korisititi za kreiranje novih uređaja i upravljanje drugiom uređajima, i samim tim je kreativno neiscrpan.
“Ja sam i ranije rekao da često pogrešno razumijemo svrhu digitalizacije u obrazovanju. Ona nije tu da učini ono na šta su današnje generacije inače navikle: da skrati trud, a time i parališe svaki novi, stvaralačni napor. Digitalizacija u obrazovanju treba da učini upravo suprotno: izazove kod djeteta stvaralačni nagon, radoznalost u vezi sa programiranjem i kreiranjem novih sadržaja, ili na praktičnom primjeru približi neki teorijski koncept. To je digitalizacija u obrazovanju“, ponovio je ministar.
Tokom sjednice bilo je riječi i o načinima zaštite djece od sadržaja na internetu i pametnom korišćenju interneta, te premošćavanju tzv. digitalnog jaza tj. neravnoteže u digitalnoj pismenosti između nastavnika i učenika. U tom kontekstu posebno važan projekat za edukaciju nastavnika je ECDL za digitalnu Crnu Goru, putem koga je 2.133 prosvjetnih radnika obučeno je za rad na računaru.
Poručeno je i da je potrebno dalje poboljšati učenje kroz internet tehnologije u neinformatičkim predmetima, s obzirom na to da je dokazano da korišćenje internet tehnologija doprinosi efikasnosti učenja. U crnogorskim obrazovno – vaspitnim ustanovama do nivoa fakulteta obezbijeđen je određeni broj računarske opreme, a nabavka se odvijala u višegodišnjem periodu. U 173 ustanove internet konekcija se ostvaruje putem ADSL-a, dok se u 61 ustanovi realizuje satelitskom vezom (osnovne škole u ruralnom području u kojima ne postoje tehničke mogućnosti za uvođenje ADSL-a). U osnovnim i srednjim školama postoje školski ICT koordinatori.