Ekologija

Postavljen mozaik od reciklirane plastike u Dječijem parku na Kruševcu

Radove izložili su učenici OŠ “Vuk Karadžić” i “Pavle Rovinski”, Srednja ekonomska škola “Mirko Vešović” i Gimnazija “Petar I Petrović Njegoš” iz Danilovgrada, uz podršku vrtića

Postavljen mozaik od reciklirane plastike u Dječijem parku na Kruševcu Foto: Glavni grad Podgorica
Portal AnalitikaIzvor

Danas je u Dječijem parku na Kruševcu postavljen mozaik od reciklirane plastike.

U okviru projekta Cirkularna ekonomija koji je realizovala Međunarodna fondacija za životnu sredinu sa osam država svijeta, učenici podgoričkih škola, uz podršku nastavnika i prethodno obavljenih obuka, sproveli projekat postavljanja mozaika od reciklirane plastike na temu Skadarskog jezera.

Zamjenik gradonačelnice Luka Rakčević u ime Glavnog grada zahvalio se učesnicima i inicijatoruima ovog projekta, koji ima za cilj podizanje svijesti o očuvanju životne sredine i ponovnoj upotrebi otpada.

Načelnica Odsjeka za međunarodnu saradnju Zavoda za školstvo Nevena Čabrilo predstavila je aktivnosti koje se odnose na sprovođenje međunarodnog programa Eko škole, globalnog obrazovanja i UNESCO partnerstva za unapređivanje obrazovanja za održivi razvoj.

“Kroz saradnju sa Njemačkom ambasadom i međunarodnom organizacijom- “Njemačko društvo za međunarodnu saradnju” (GIZ),uspjeli smo da obezbijedimo vrijednu donaciju 14 3D štampača i 14 PETko reciklera koji su naši vrijedni mališani, uz veliku podršku njihovih nastavnika koristili da bi napravili mozaik koji predstavlja lokalitet Skadarsko jezero, sa svih aspekata održivog razvoja. Današnju aktivnost u velikoj mjeri podržao je Glavni grad i na tome im zahvaljujem. Ponosni smo na ostrvarenu saradnju na svim nivoima obrazovanja. ”, kazala je Čabrilo.

Svoje radove izložili su učenici OŠ “Vuk Karadžić” i “Pavle Rovinski”, Srednja ekonomska škola “Mirko Vešović” i Gimnazija “Petar I Petrović Njegoš” iz Danilovgrada, uz podršku vrtića.

“Sprovođenje međunarodnog programa Eko-škole doprinosi unapređivanju kvaliteta nastave i učenja na polju obrazovanja za održivi razvoj, podstiče mlade na aktivno uključivanje i brigu o svom okruženju, predstavlja izazov učenicima da se uključe u rješavanje problema životne sredine na nivou na kojem mogu da vide opipljive rezultate, te kod njih razvija osjećaj odgovornosti, kako u svakodnevnom, tako i u životu škole.”, kazali ali su iz Glavnog grada.

Portal Analitika